حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۵.۲ (Nokia 5.2) با دوربین سه گانه دارای طراحی دایره ای ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، نوکیا

دو روز پیش بود که در ترنجی گوشی “بی کله” نوکیا را با دوربین سه گانه دایره ای را دیدیم. این دستگاه با اسم رمز نوکیا Daredevil شناخته می شد نام تجاری مشخص نداشت. حال به تازگی مشخص شده که این گوشی نوکیا ۵.۲ نام دارد و اطلاعاتی را در مورد مشخصات سخت افزاری آن منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نوکیا ۵.۲ (Nokia 5.2)

نوکیا ۵.۲ (Nokia 5.2)

نوکیا ۵.۲ (Nokia 5.2)

در روزهای گذشته اطلاعات محدودی از میان رده خاص نوکیا Daredevil یا همان نوکیا ۵.۲ منتشر شده بود اما هیچ‌کدام از این اطلاعات رسمی و قابل استناد نبود. حال خود نوکیا دست به کار شده است و با انتشار پستی در توییتر نام رسمی این محصول و بخشی از امکانات و قابلیت‌های این میان رده را اعلام کرده است. به نظر می‌رسد که نوکیا قصد دارد تا برخی از قابلیت‌های ویژه پرچمداران خود را به میان رده خاص نوکیا ۵.۲ بیاورد.

بر اساس توییت منتشر شده توسط حساب کاربری رسمی نوکیا، میان رده نوکیا ۵.۲ به لنزهای زایس، فناوری صفحه نمایش PureDisplay و قابلیت صوتی OZO Audio مجهز خواهد شد؛ این قابلیت‌ها پیش‌تر بر روی گوشی‌های هوشمند رده بالا و پرچمدار نوکیا مورد استفاده قرار گرفته بود. به گفته تیم نوکیا، میان رده نوکیا ۵.۲ در واقع جایگزینی برای خانواده نوکیا ۴ بوده و قرار است امکانات ویژه‌ای را با قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار بدهد.

تا این لحظه اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی این محصول منتشر نشده است اما برخی از رسانه‌های معتبر مدعی شده‌اند که میان رده نوکیا 5.2 از چیپست اسنپدراگون ۶۶۰، صفحه نمایش FHD+، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با لنز زایس و یک لنز عریض بر روی ماژول دوربین به همراه یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی مورد نیاز دستگاه استفاده خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر نوکیا ۵.۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed mirzaei

امیدوارم قیمت بالایی نداشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)