حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رسما تایید شد که نوکیا ۵.۲ با ناچ قطره طور ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | نوکیا

در ترنجی خواندیم که نوکیا برای ۱۶ خرداد یک مراسم معرفی دارد و احتمال رونمایی از نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۵.۲ بعید به نظر نمی رسد. امروز اما با یک تیزر رسمی که به نظر می رسد مربوط به نوکیا ۵.۲ باشد، موضوع قابل پیش بینی لو می رود. در حقیقت با این تیزر رسما تایید شد که نوکیا ۵.۲ با ناچ قطره طور ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تیزر نوکیا ۵.۲ (Nokia 5.2)

تیزر نوکیا ۵.۲

تیزر نوکیا ۵.۲

نتظار می‌رود شرکت HMD به‌صورت هم‌زمان رویدادی در هند و ایتالیا برای معرفی نوکیا ۵.۲ و نوکیا ۶.۲ برگزار کند. این دو گوشی هوشمند جدیدترین دستگاه‌های میان‌رده‌ی فنلاندی‌ها خواهند بود.

رندری مربوط‌به یکی از این دو گوشی هوشمند با بریدگی بالای نمایشگر، به‌همراه فیس‌آنلاک و دکمه‌ی گوگل اسیستنت به‌اشتراک گذاشته شده است. نوکیا موبایل هند در تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۱۹ برابر با ۱۵ خردادماه، در توئیتی ویدئوی کوتاهی منتشر کرد که این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد. این ویدیو را به صورت تصویر متحرک بالاتر می بینید. ما در ترنجی یک فریم از آن را ویرایش کرده و آن را به عنوان تصویر اصلی مطلب مشاهده می کنید. همانطور که مشخص است، ناچ قطره طور برای نوکیا ۵.۲ دیده می شود.

نوکیا ۸.۱ پلاس

براساس شایعه‌های منتشرشده، انتظار می‌رود نوکیا ۶.۲ با حفره‌ی دوربین روی نمایشگر (به‌صورت سوراخ داخل صفحه) معرفی و به بازار عرضه شود. درنتیجه، گوشی هوشمند با بریدگی بالای نمایشگر مربوط‌به دستگاه ارزا‌ن قیمت‌تر نوکیا ۵.۲ است. متاسفانه، اطلاعات زیادی در مورد این گوشی هوشمند منتشر نشده است. البته چند ماه قبل برخی مشخصات نوکیا ۶.۲ به‌صورت غیررسمی فاش‌ شد.

به‌صورت کلی، انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند جدید نوکیا با دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت در پنل پشتی دستگاه معرفی شوند. براساس شایعه‌های منتشرشده، این دستگاه از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۳۲ و حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی بهره خواهد برد.

تاریخ عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند جدید نوکیا هنوز مشخص نشده است. باتوجه به تبلیغات اخیر در گوگل، گوشی‌های جدید با قیمت پایه‌ی ۲۷۵ دلار آمریکا، ۲۴۵ یورو اروپا و ۱۸۹۹۹ روپیه در بازار هند عرضه خواهند شد. البته درنظر داشته باشید که قیمت‌ها باتوجه به مالیات و ارزش افزوده در بازارهای مختلف متفاوت خواهد بود.

نظر شما درباره نوکیا ۵.۲ احتمالی و ناچ قطره طور آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

ایول بی صبرانه منتظر 5.2و6.2هستم
فقط چیپست nokia6.2احتمالا دراگون 670باشه
قیمتش هم حدود280دلاره

علی شیخ زاده

اگه یه دلیل وجود داشته باشه که از نوکیا خوشم نیاد همین طرز نام‌گذاریشه😐
البته درستش اچ ام دیه نه نوکیا

baran

تبلیغات سایتتون واقعا آزاردهندست -_-
میدونم یکی از راه های کسب درآمد شما تبلیغاته ولی این تبلیغات پاپ آپ خیلی اذیت میکنه
همینطور دکمه تبلیغ پایین صفحه :///

Amin B3DA

پاپ آپ بله اما از ابتدا اگر دوستان روزی یک بار حداقل روی تبلیغات کلیک میکردن مدیریت سایت مجبور به پاپ آپ نمیشد چون قیمت کلیک با نمایش متفاوته. بزودی قراره اکانت vip بزارن بدون تبلیغ

Amin B3DA

نوکیا که دم از اصالتش میزنید (میدونم اصیله اما دیگه از دور خارج شده هرکس یه تاریخ انقضایی داره) به جمع ناچ طور ها داره می پیونده کم کم

_V_

مهم سری پرچمداره که نماد یه برند تو اون زمینه هست و تمام عیار ترین محصولاه وگرنه میانرده ها اکثرا با توجه به ترند بازار عرضه میشن و میبینن چ چیزی رو بورسه

با این تعریف تنها برنداییی که هنوز با اصالتن سونی و سامسونگ و نوکیان(مخصوصا سونی که کلا هیچ گوشییش حتی میانرده هاش اسکی مسکی ندارن)

_V_

جناب عطایی اگه روی این تبلیغات کلیک کنیم دیگه این پاپ آپارو بر میدارید؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)