حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا برای ۱۶ خرداد یک مراسم معرفی دارد: احتمال رونمایی از نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۵.۲

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | نوکیا

شرکت فنلاندی HMD Global برای مراسمی در تاریخ ۱۶ خرداد آماده می‌شود. براساس آنچه که در خبرها شاهد آن هستیم این شرکت برنامه دارد تا رویدادی در کشور هند و میلان ایتالیا برگزار کند. البته HMD جزئیاتی از برنامه خود در این مراسم اعلام نکرده است، اما طبق شایعات دو گوشی هوشمند قرار است که در رویداد جهانی، یعنی در میلان معرفی شوند که احتمالا نوکیا ۵.۲ و نوکیا ۶.۲ خواهند بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.


همانطور که از نام این دو گوشی مشخص است، آنها وارثان سری ۵ و ۶ نوکیا خواهند بود که دستگاه های میان رده این برند هستند. بدین ترتیب روز پنجشنبه شاهد معرفی میان‌رده‌های جدیدی از نوکیا خواهیم بود. متأسفانه اطلاعات ما پیرامون گوشی Nokia 5.2 تا امروز بسیار اندک است، اما از آنجاییکه اخبار بیشتری درخصوص نوکیا ۶.۲ منتشر شده تا حدی با مشخصات این دستگاه آگاهی داریم.

مشخصات احتمالی نوکیا ۶.۲ (Nokia 6.2)

ماه گذشته گوشی نوکیا X71 به طور انحصاری برای بازار چین معرفی شد و انتظار می‌رود که نوکیا ۶.۲ تا حد زیادی شبیه به این دستگاه باشد. نمایشگر این گوشی دارای سوراخ برای دوربین سلفی خواهد بود که دوربین سلفی در آن جای می‌گیرد و از این رو حاشیه‌های دور نمایشگر اندازه بسیار کوچکی خواهند داشت. طبق شایعاتی که اخیراً منتشر شده این صفحه نمایش مانند نام گوشی 6.2 اینچی خواهد بود و البته این موضوع تصادفی به نظر نمیاید.

جنس بدنه پشتی گوشی هم از جنس شیشه خواهد بود و دوربین با چیدمان عمومی در این قاب جای خواهند گرفت. گوشی نوکیا 6.2 دارای دوربینی با دو سنسور به همراه یک فلش LED خواهد بود و سنسور اثر انگشت آن نیز در پایین دوربین‌ها قرار خواهد داشت. میان‌رده آینده نوکیا به احتمال بسیار بالا از چیپست اسنپدراگون 632 همراه با 4 گیگابایت رم بهره خواهد برد و با اندروید 9 Pie در درون جعبه عرضه می‌شود.

هنوز اطلاعاتی درخصوص قیمت نوکیا 6.2 منتشر نشده است، اما از نظر مشخصات این گوشی بسیار شبیه به Moto G7 موتورولا که یکی از بهترین گوشی‌های اقتصادی بازار است، می‌باشد. نظر شما چیست؟ منتظر این دو موبایل میان رده جدید نوکیا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mamad_zed terul

الان افسونگر میاد میگه شیا بگیرید به جای این

_V_

این گوشی اصلا به درد نمیخوره اصلا نوکیا برند تیغ زنیه اصلا نوکیا برند نیست چنتا ادم اومدن دارن شمارو گول میزنن صفحه نمایشش بعد دو روز میفته زمین دوربینشم فرار میکنه
اصلا گوشیای نوکیا باتری دارن ایسگایید بدبختا
تازه اسنپ ۷۱۰ از ۶۷۵ قویتره
😏

Amir galaxy

لعنت بر شما ای ترول شیائومی

_V_

خاموش باش ای ترول بدبخت سامسونگ سامسونگ تو پاچتون کرده خبر ندارین بعدشم این چه طرز حرف زدن با یه خانوم متشخص ساندیس خوره؟

amer

خخخخخخ.واعظی دهنت سرویس(دوربینش فرار میکنه).

_V_

👑

The Destroyer

نوکیا همیشه گوشی هاش از کیفیت بالایی برخوردارن. به نظرم رویداد فردا با توجه به معرفی ۶.۲ می‌تونه جالب باشه

amer

فردا 11خرداد عزیز.
6ژوئن برابر با 16خرداد98

The Destroyer

ای وای ببخشید. ولی همون ۱۶ خرداد قطعا روز جذابیه

m.b

احتمالاً دو تا گوشی مناسب و مقرون به صرفه… 👌

amer

ایول بی صبرانه منتظرم فقط پردازنده طبق اخبار جدید دارای 660یا 710خواهد بود

amer

سلام جناب عطایی
سافت بانک ژاپن برای راه اندازی شبکه 5Gدر ژاپن
به جای هواوی، ، نوکیا را انتخاب کرده
لطفا پوشش بدین

The Destroyer

کم کم بقیه کشور ها هم این کار رو میکنن حالا شاید نوکیا نه ولی دیگه از هواوی استفاده نخواهند کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)