حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع دوربین پریسکوپی شیائومی ثبت شد

نوشته

4 سال قبل | 27 دیدگاه | حق اختراع، شیائومی

اخیراً دو شرکت چینی اوپو و هواوی برای پرچمدارهای جدید هواوی P30 Pro و اوپو Reno 10X Zoom از لنز پریسکوپی به منظور افزایش کیفیت عکاسی در حالت زوم ۱۰ برابری استفاده کرده‌اند و به نتایج خوبی دست پیدا کرده‌اند. حال به نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد تا به جمع شرکت‌های استفاده کننده از این فناوری بپیوندد. حق اختراع دوربین پریسکوپی شیائومی ثبت شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

البته استفاده از این فناوری توسط شیائومی کاملا قابل پیش‌بینی بود زیرا این شرکت همیشه ردپای رقبای چینی خود را دنبال می‌کند. این پتنت برای اولین بار با شماره سریال CN201822150093.2 در تاریخ 20 دسامبر 2018 به ثبت رسیده است و در تاریخ 2 جولای 2019 به شکل عمومی منتشر شده است.

اجزای دوربین به ثبت رسیده در پتنت شیائومی شاهد استفاده از یک لنز اصلی و یک لنز کمکی هستیم. فناوری شیائومی برای دوربین پرسیکوپی به شکلی طراحی شده است که لنز اصلی دوربین به همراه لنز پریسکوپی بدون افزایش ضخامت در کنار یک‌دیگر قرار بگیرند و این موضوع در طراحی نهایی محصول تأثیرات مثبت بسیاری خواهد داشت.

تا این لحظه شیائومی اطلاعات بیشتری از فناوری لنز پریسکوپی خود منتشر نکرده است و دقیقا مشخص نیست که کدام گوشی این شرکت برای اولین بار از فناوری لنز پریسکوپی استفاده خواهد کرد. بدون شک این فناوری بر روی پرچمداران آینده شیائومی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، زیرا استفاده از فناوری لنز پریسکوپی هزینه زیادی را در بر دارد و استفاده از آن در میان رده‌ها فعلاً منطقی به نظر نمی‌رسد.

برخی از منابع خبری معتقدند که شیائومی از این فناوری برای اولین بار در پرچمدار Mi Mix 4 استفاده خواهد کرد و این موضوع کاملاً منطقی به نظر می‌رسد، زیرا Mi Mix گران قیمت‌ترین سری گوشی‌های هوشمند شیائومی است و  مدتی از معرفی نسخه آخر آن می‌گذرد؛ البته تا به امروز اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی، طراحی و تاریخ احتمالی عرضه شیائومی Mi Mix 4 منتشر نشده است.

نظر شما درباره دوربین پریسکوپی چیست؟ آن را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
27 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ramin123

یه لرزشگیر اپتیکال بذاره برا دوربین اصلیش من راضی ترم تا زوم بیشتر!!

The Destroyer

نمیدونم چرا شیائومی تو mi 9 لرزشگیر دوربین نذاشت در صورتی که دو پرچمدار سال قبلش از این قابلیت بهره می بردن. در هر صورت امیدوارم mix 4 محصولی کامل و بی نقص و دارای یه لرزشگیر خوب باشه.

m.b

بخاطر بزرگ بودن سنسور…
بجاش موتور کلوزد لوپ قرار داد…

Dr.Nazer

مبارک افسون و سایِرین

afsoon

چیه برند شما هنوز توی ۲ برابر زوم مونده؟ 😐😂

Dr.Nazer

اولا من فقط ی تبریک عرض کردم. دوما من فقط ی تبریک عرض کردم. سوما من فقط‌.. همون.. : خیر خواهر برند شما با Nikon Coolpix P1000 رقابت میکنه. چهارماً خیر خوا..😐

afsoon

قبول کن کن چینی ها نبض نوآوری رو بدست آوردن و اپل و سامسونگ دیگه بهشون نمیرسن.میبینی که کاهش شدید فروش هم تجربه کردن .آینده از آن هواوی شیائمی بی بی کی هست .🤫سامسونگ امسال فروش میانرده هاش وحشتناک افت می‌کنه چون هواوی در همه میانرده ها سخت افزار فوق العاده قدرتمند استفاده می‌کنه .😐شیائمی و بی بی کی هم که قدرتمند و ارزان 😐هند و چین بزرگترین بازار بودن .آینده نزدیک این برند ها وارد عرضه جهانی میشن .حالا این خط و این نشون صبر کن و ببین

_V_

هواوی قویترین سخت افزار؟
۸۱۰ رو میگی؟
همونی ک بنچمارکش رو پرفورمنسه و رو مود نرمال بهترین حالت در حد اسنپ ۷۱۲؟
شما نگران سامسونگ و اپل نباش اصلا تو فکر کن اونا وجود ندارن فقط بکش بیرون اوکی؟
بس کن
ساییدی

Amir galaxy

عزیزم بزار استفاده کنه بعد اینطوری بگو خب

Aliti

یعنی شما و واعظ قبول دارید افسون دخترِ و دارید اینطوری جوابشو میدید!؟اگه برادر ،پسرهای فامیل یا پدرش هم عضو ترنجی بودن اونموقع ب خودتون اجازه میدادید توهین کنید!؟
معرفت ندارید!؟جد و آبادمون توی فضای مجازی مشغول و سرگرم هستن!
وجدانأ حاضریم حتی ب نچسب ترین دختر فامیلمون ک نمیخوایم سال ب سال ببینیمش اینطوری برخورد بشه!؟
آقای واعظی در حال حاضر هیچکس ب اندازه شما حاضر ب جواب،فعال و مدافع سامسونگ نیست،بعد خودتون حاضر نیستید یکی ک مشابه شما طرفدارِ یک برند دیگست رو تحمل کنید!؟لطفأ تجدید نظر کنید در نوعِ گفتارتون.موفق باشید

_V_

مگه من چی گفتم!
انقدر بدم میاد یه سری فکر میکنن چون اون دختره باید کمتر بهش گیر داد و ملایم بود بعدم من ک چیزی نگفتم!
شما نمیبینی کارای ایشونو!؟
باز من سعی میکنم یه چیز درست بگم اگرم چیز اشتباه گفتم میپذیرم!یا فوقش اینه که باز انقدر بحث میکنم تا تهش بفهمم واقعا اشتباه بود!
اما ایشون!
کلا طرفدار چین هستن!
یعنی هرچی باشه فقط چینی
تسلیحات چینی
گوشی چینی
تلویزیون چینی
ماشین چینی
احتمالا زبون چینی و حذب کومون*ست رو هم دوست دارن!
بعد دوست گرامی شما فتواهای این بزرگوارو تاحالا ندیدید؟😐

Amir galaxy

Aliti
اقا من چی گفتم؟!!!!!
(عزیزم بزار استفاده کنه بعد اینطوری بگو خب)
الان این کجاش مشکل داشت؟؟؟؟
با عزیزم مشکل داری؟؟؟من اینو به همه میگم…
من دیگه حال ندارم بحث کنم عزیزم وگرنه بحث داغ زیاد بود من ازش گذشتم
حالا حوصله تو رو هم ندارم
خواهشا سرت تو لاک خودت باشه و لیسر نباش

Jason bourn

همین برندی که تو زوم دوبرابر مونده حداقل ois داره دوتا دوربینش که نچائن تو شب 😂

The Destroyer

افسونگر یه جور میگه تو زوم 2 برابر مونده انگار خود شیائومی زوم 20 برابر داره. در حال حاضر تا جایی که من میدونم فقط اوپو و هواوی زوم بالای 2 برابر داشتن و وانپلاس هم هنوز قطعی مشخص نیست که واقعا زومش 3 برابر هست یا نه.

m.b

وانپلاس 2.2 برابر هست…

_V_

برند شما که تو چیزای پیش پا افتاده یه پرچمدار تمام عیار مونده!بیا به زوم گیر بده☺😚(هرچند که یادی کنیم از کورفوتونیکس کبیر)

UnderTaker

واعظ جان خوبه خودت داری میگی کورفوتونیکس.
خب سامسونگ از کورفوتونیکس برای تحقق این فناوری کمک گرفته، شیائومی از کی کمک گرفته؟؟؟
اگه شیائومی با تکیه بر مهندس‌های خودش و بدون کمکِ شرکت‌هایی مثل کورفوتونیکس و امثالهم به این فناوری دست پیدا کرده باشه، همین مورد ارزش کار این شرکت رو دو برابر میکنه.

_V_

هیچکدوم اینا با کار خودشون نی داش مگه فیلم هندیه!
بعدم کورفوتونیکس دیگه رسما مال سامه

Dr.Nazer

Aliti جان عزیزم؛ اصلا لازم نیست اَدایِ تن.. ببخشید ادای مدافعان حقوق بشر و فمنیسم‌ارو در بیاری. در واقع جنابعالی الان داری تبعیض جنسیت قائل میشی برادر محترم؛ چرا چون اون دختره نباید هیچی بهش بگیم و همیشه حرفِ‌شو تایید کنیم؟ کسی که وارد این سایت میشه قبول کرده که تمام انتقادا و چیز‌ای دیگه رو تحمل کنه و واکنش بد نشون نده. ولی ایشون کلا رو چین قفلی زده احتمالا چشماشم بادومیه! چرا باید یکی تعصب شدید روی یه برندی که تازه وارد رقابت شده که نمیخوام بگم که اسمش شیائومیه.. “عه گفتم😐” داشته باشه و هر کی هر انتقادی که میکنه بگه از اول تا آخر صحبت‌ات اشتباس؟

_V_

اصلا شیائومی چیه!
کلا چین!
بعد جالبه میاد تو هر بخشی محصولات سام رو با یه برند چینی به خصوص مقایسه میکنه🤔😐
یه چیز جالبم اینه که bbk با اونهمه دم و دسگاه هنوز دومه تو فروش
البته که ارن رتبه بندیا امار فروشه نه خوبی اون محصول
ولی باز با اینکه گرونه سام بازم اوله😑
البته همین الانش ما فقط وقتی اینا حرفشو میارن وسط ازش حرف میزنیم وگرنه اول بودنش رو چیکار کنیم
خود محصولارو هنه جانبه مقایسه میکنیم
اما خدا نکنه هواوی بزنه بالا
جوری حمله میکنن،مسخزه میکنن،خوشحالی میکنن،توهین میکنن
فقط بذار اون روز بیاد ببین من از کی گفتم

Aliti

چقدر باحالید شما!جوابهاشونو!هرچی دلمون میخواد بگیم ،چون اینجا فضای مجازیِ و چون طرف ب یک کشور یا برند تعصب داره،باید با کل کل و تیکه پرونی های 1طرفه هم ک شده کم نیاریم جلوش!ضمنأ
جواب توهینهاتونو هم ک فکر میکنید بزرگی میاره رو نمیدیم چون میدونم توی فضای مجازی همه گنده لات و خفن هستن.
کسی ک توی اجتماع از پس خودش بر بیاد اینطور جاها نیازی ب عرض اندام نداره چون میدونه افرادی مثل شما دارن خودشونو پیدا و مشکلِ تپق زدن و شکل گرفتنِ شخصیتشونو میگذرونن!دیدم ک میگم.محضِ اطلاع ،علف جهشی جلو میندازه بزرگ شدنتونو

afsoon

😁😁😁😁آفرین شیائمی .

Amir galaxy

زوم خیلی خوبه😍

The Destroyer

فک کنم این سری mi mix بترکونه. البته اگه شایعاتش درست باشه. احتمالا قیمتش هم یه جهش داشته باشه که با مشخصات منتشر شده منطقی هم هست.

Ebinem

ترول های سامسونگی ناراحت نباشید. سامسونگ هم دیافراگم متغیر رو ساخت که در اوج جنگ تبلیغاتی گند زد. ((:

_V_

بیچاره سامسونگ که باعث افزایش آمار دیابته دوست عزیز 😘

Mortazavi

😊

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)