حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی ۷ ای (Redmi 7a) با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۴۳۹ با قیمت ۸۵ دلار برای بازار هند ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | ردمی

یک ماه پیش بود که در ترنجی دیدیم ردمی ۷ ای (Redmi 7a) با اسنپدراگون ۴۳۹ و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری رسما معرفی شد. به نظر می رسد ردمی تصمیم گرفته تا برای یک ارایه رقابتی‌تر در بازار هند، این دستگاه را ارتقا بدهد. ردمی ۷ ای (Redmi 7a) با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۴۳۹ با قیمت ۸۵ دلار برای بازار هند ارایه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ردمی ۷ ای (Redmi 7a)

ردمی ۷ ای (Redmi 7a)

ردمی ۷ ای (Redmi 7a)

گوشی ردمی 7A   نسخه ویژه هند معرفی شده و قیمت این دستگاه برای مدل ۲ + ۱۶ گیگابایتی ۸۵ دلار و برای مدل ۲ + ۳۲ گیگابایتی ۹۰ دلار است. این قیمت بسیار مناسب است و می تواند رقابت ویژه ای را ارایه کند.

تلفن هوشمند ردمی 7A سه رنگ سیاه مات، آبی مات و طلایی مات دارد. این دستگاه از تاریخ ۲۰ تیر عرضه می‌شود و از طریق فروشگاه‌های Mi.com, Flipkar و Mi Home Stores قابل خرید است.

نسخه هندی ردمی 7A از پردازنده اسنپدراگون ۴۳۹ استفاده می‌کند. تفاوت مهم این دستگاه با مدل چینی 7A این است که برخلاف آن مدل خبری از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نیست و ردمی 7A هندی از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی IMX486 سونی استفاده می‌کند، یعنی همان سنسوری که قبلا آن را روی Mi A2 و نسخه هندی ردمی نوت ۷ دیده بودیم.

رنگ های ردمی ۷ ای (Redmi 7a)

علاوه بر این، نسخه هندی 7A درگاه کارت حافظه داخلی و با کمک آن می‌توانید ظرفیت دستگاه خود را حداکثر تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقا دهید. سایر مشخصات دستگاه با نسخه چینی 7A یکسان است. این گوشی نمایشگری ۵.۴۵ اینچی از نوع LCD با کیفیت +HD، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۴ هزار میلی آمپری دارد.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

طراحیش زیباتر شده .احساس میکنم با کیفیت تر هم شده .دوربین ارتقای خوبی یافته هرچند نباید زیاد ازش توقع داشت .سلفی بدون تعغیر .سخت افزار اسنپ دراگون شده و بهتر هست هرچند احتمالا نسبت به نسل قبلی ضعیف تر باشه توی آنتوتو .نمایشگر هم همونه .قیمتش هم عالی .

STV G

اوپس!
فک کنم شیائومی تو فروشگاهاش مواد میفروشه…گوشی پوششه،وگرنه هیچ جوره نمیشه این قیمت گذاریشو هضم کرد

afsoon

ده دلار بیشتر بده ردمی۷ بخر با اسنپ۶۳۲ و نمایشگر بزرگ تر و بدنه شیشه ای .🙃شیائمی دنبال سود زیاد نیست .یه گوشی میسازه هفتاد دلار میده نود دلار .یکی میسازع هشتاد دلار میده صد دلار .

_V_

مواد😂

Dr.Nazer

نسبت به قیمتش گوشی خوبیه مبارک برادرای کشور دوست و همسایه؛ هند😐😂

_V_

😂😐

MohammadFarhaadi

یادی کنیم از برادران گرام اچ تی سی و سامی جون که گوشی میزدن با اسنپ سری ۴xx میدادن سیصد دلار!!!!😵😎🤑🤑🤑

_V_

چرا چرت میگی الان ای۵۰ با اکسینوس ۹۶۱۰ که چیزی بین ۶۶۵ و ۷۱0 از لحاظ قدرت ۲۷۰ دلارع

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)