حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دعوتنامه خاص سامسونگ برای مراسم گلکسی نوت ۱۰

نوشته

4 سال قبل | 18 دیدگاه | سامسونگ

تاریخ معرفی گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پرو سامسونگ اکنون مشخص شده و ۱۶ مرداد خواهد بود. سامسونگ به وسیله ارسال دعوت‌نامه‌هایی خاص، رسانه‌های خبری را به شرکت در رویداد رونمایی گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پرو شدیدا مشتاق کرد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا دعوتنامه خاص سامسونگ برای مراسم گلکسی نوت ۱۰ را ببینیم.

دعوتنامه خاص سامسونگ برای مراسم گلکسی نوت ۱۰

دعوتنامه خاص سامسونگ برای مراسم گلکسی نوت ۱۰

دعوتنامه خاص سامسونگ برای مراسم گلکسی نوت ۱۰

معرفی گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ در تاریخ هفتم آگوست تایید شد. رویدادی مشابه یک روز بعد در شهر پکن نیز برگزار خواهد شد. قرار است در این رویدادها، گوشی های سری Note سال 2019 رونمایی شوند. گفته می‌شود Galaxy Note 10 یک عضو نیست، بلکه یک خانواده به شمار می‌رود؛سامسونگ گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت ۱۰ پرو را در روز شانزدهم مرداد نظاره‌گر خواهیم بود.

شرکت سامسونگ به وسیله ارسال دعوت‌نامه‌هایی به رسانه‌های خبری، آن‌ها را به شرکت در رویداد معرفی گلکسی نوت 10 فرا خواند. امسال دعوت‌نامه شرکت دارای یک جعبه خاص بود. این جعبه به خاطر طراحی منحصربه‌فرد، نظر همه رسانه‌های خبری را به خود جلب و آن‌ها را بیشتر برای رونمایی گوشی های جدید سری Note تشنه کرد.

دعوت‌نامه سامسونگ برای مراسم معرفی گلکسی نوت ۱۰ یک جعبه مستطیلی شکل دارای یک کاغذ پوستی بسیار نازک است. یک نقشه نیز برای راهنمایی خبرنگاران به محل برگزاری مراسم وجود دارد. بعد از باز کردن جعبه، ناگهان پیام صوتی که به وسیله رئیس بخش موبایل سامسونگ صبط شده است، به صورت خودکار پخش خواهد شد!

یک سنسور حساس به نور داخل جعبه دعوت‌نامه‌ رویداد معرفی گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پرو قرار گرفته است، به همین دلیل به محض باز کردن آن، سنسور فعال‌سازی شده و در ادامه صدا پخش خواهد شد.

علاوه بر پخش صدا، وجود یک پر شبیه به قلم‌های بسیار قدیمی، ویژگی جالب دیگر این دعوت‌نامه محسوب می‌شود. پنج سر متفاوت برای این قلم وجود داشته و می‌توان با تزریق جوهر از آن برای خطاطی استفاده کرد. این قلم به طور واضح در حال اشاره به خاص‌ترین و منحصربه‌فردترین ویژگی گوشی های سری Note یعنی قلم SPen است. تا سال‌ها پیش، استفاده از نمایشگری بزرگتر به همراه وجود یک قلم خاص، اصلی‌ترین تفاوت پرچمداران دو سری S و Note سامسونگ به شمار می‌رفت.

با یکسان شدن ابعاد نمایشگر دو سری طی‌های اخیر، اکنون باید قلم SPen را وجه تمایز اصلی دو سری گوشی های پرچمدار سامسونگ دانست. نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی نوت ۱۰ هستید؟ درباره این دعوتنامه خاص گلکسی نوت ۱۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

امیدوارم مجددا از اگزینوس ۹۸۲۰ استفاده نکرده باشه 😕

_V_

پشمام عجب دعوتنامه ای😱😳
😅😂

نیما عرفانی

ایده ی نوآورانه ای بود . حالا ‌اون صوت حاویِ چه پیامی بوده؟!
مطمئناً کنفرانس جذابی میشه و اگه نت یاری کنه و در سرعتش اختلال ایجاد نکنن طبق روال گذشته آنلاین تماشا میکنم .

_V_

بنده هم بی صبرانه منتظرم
نمیدونم چرا ولی همیشه کنفرانس نوت باحالتر از اسه برام

نیما عرفانی

چون سریِ نوت جذاب تر و کامل تره و اینکه باید دید این بار رو قلمش چه قابلیت هایی اضافه می‌کنه یا به همون قابلیت هایی که قبلاً داشت بسنده می‌کنه که احتمالش کمه رو این قضیه مانور نده چون همیشه نقطه قوت سریِ نوت ، قلمش بوده.
ولی از نظر طراحی همون‌طور که قبلاً گفتم بهترین دیزاین تاریخ موبایل سامسونگ هستش به خصوص که به نظر میاد کوچکترین پانچ هول و کمترین حاشیه رو داشته باشه.
احتمال اینکه مثل سریِ إس ۱۰ یکی از نسخه های نوت ۱۰ با اگزینوس ۹۸۲۰ عرضه بشه زیاده(هرچند که شایعات پیرامون ۹۸۲۵ زیاده اما فکر نکنم محقق بشه) ولی امیدوارم مدل پرو فقط با اسنپدراگون ۸۵۵ عرضه بشه.

_V_

درسته جناب خود گوشی نوت رو خیلی دوست دارم ولی من حرفم خود مراسم و تیزری که براشون تدارک میبیننه

نیما عرفانی

😐 خب همون دیگه
چون تنها پرچمدار نیمه ی دومش سریِ نوت هست و از طرفی هم با کنفرانس اپل فاصله‌ی کمی داره پس طبیعیه که بیشتر رو نحوه ی اجرای کنفرانس و معرفی محصولاتش کار می‌کنه و به طبع, تدارک بیشتری هم برای تیزرها و پوسترهای تبلیغاتی میبینه.

chalton

سری نوت پادشاه تمام گوشی های موبایل
بی صبرانه منتظرم رونمایی بشه ببینیم چیه.
جالب اینجاست حتی طرفدارای برندهای دیگه هم بی صبرانه مشتاق هستن ببینن سامسونگ چه چیزی رو میخواد معرفی کنه👏

m.b

معلوم نیست پر کدوم خروس بدبختی رو کندن…😅

chalton

بیا اینم یکی از شخصیت های طرفدار چینی فهمش در حد کنجشک.
اون وقت میگن چرا به طرفدارای چینی بی احترامی میکنی.

m.b

کنجشک😂
آره آره تو راست میگی خصوصاً اون قسمت “کنجشک” رو…😂👏

m.b

امیدوارم گوشی خیلی خوبی باشه چون نیمه دوم تابستان امسال، داغ داغ خواهد بود و همه دست پر میان به میدان…
خیلی کجنکاوم که بدونم با محدودیت هایی که در طراحی و استفاده از دوربین جدید برای خودش ایجاد کرده، چه چیز نو و خاص و دلربایی رو برای جذب کاربرا قرار خواهد داد…

_V_

با اینکه بی صبرانه منتظرم ولی از طرفی هم کمی ناامیدم چون فکر نمیکنم چیز خیلی شاخی در برابرشون بده بیرون مگر اینکه کلا سیاست عوض کنه و چیپست و دوربین و چیزای جدید رو تو نوت بیاره و تو اس ارتقا بده(الان برعکسه)

✔ TVKade

سری نوت سامسونگ برای افرادیه که به قلم نیاز دارن وگرنه از نظر سخت افزاری همون سری اسه چیز جدیدی واسه ارائه کردن نخواهد داشت.
با اینحال از جمله امکانات جدید لو رفته این گوشی میشه به موارد زیر اشاره کرد:
-نداشتن هدفون جک
-سوراخ وسط صفحه نمایش (کاهش کیفیت سلفی؟)
-نداشتن شارژ سریع
-ثبت رکورد جدید در قیمت گذاری

نیما عرفانی

حالا شما صبر کن معرفی بشه اون موقع دقیق و حساب شده میشه دربارش اظهار فضل کرد.اصلاً برای اینکه خیالت راحت شه،چند ساعت بعد از معرفی و در عین حال آنباکس و تستش از سوی یوتیوبرهای معروف ، اگه بازخوردهای مثبت به خودش ندید خودم میام سامسونگ رو مورد عنایت قرار میدم.
هرچند که هیچ بعید نیست طبق روالِ هر ساله جزو ۳ گوشیِ برترِ سال لقب بگیره.
ضمناً حالا خوبه گفتن درکنار این محصول ، از گجت های دیگه ای هم رونمایی میشه که اکوسیستم دستگاه های گلکسی گسترش پیدا کنه.
همه اینارو گفتم که یه عده بدونن با سامسونگ هیچ پدرکشتگی ندارم و هرجا لازم بدونم از هربرندی هم تعریف و تمجید به جا و هم انتقاد و عیب جویی منطقی صورت میدم .

_V_

از شما یه زمان انتطاراتم بیشتر بود
از بعد اظهار فضلات درباره ۱۰ نانومتری(حتما اینم برای اینکه ما نخندیم گفتین احتمالا به نظر خودتون ۲۲ نانومتریه) بودن سامسونگ و به اسم ۸ نانومتری و چند چیز دیگه فهمیدم که نه!
نداشتن فست شارژ!؟
کاهش کیفیت سلفی؟!خوبه همینجوریش قویترین گوشی هواوی تو سلفی درحال رقابت با نوت ۹ اونوقت میگی سر برداشته شدن یدونه سلفی که کارش عمق سنجیه کیفیت کم میشه؟!
نوت همون اس قلم دار؟!

نیما عرفانی

سلام و صبح بخیر
آقای عطایی لطفاً پوشش بدین ، رندر جدید منتسب به میت ۳۰ پرو
https://www.phonearena.com/news/huawei-mate-30-pro-circular-camera-setup-leaked-render_id117261
با تشکر

Amin B3DA

خییییلی خشکل و خاصه
اینجور که رو قلم مانور داده بازم میگم شاید دوربین قلم را عملی کرده باشن
من هم مشتاقم بیاد بیرون. همیشه سری نوت را طراحیش رو ذوست داشتم مخصوصا لبه های مربعی شکلش را
و مراسمش قشنگ بود مخصوصا نوت 9 ک سه بعدی بود تقریبا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)