حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک مدل جدید گلکسی ای ۳۰ (Galaxy A30) با اگزینوس ۷۸۸۵ دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ

این اواخر سامسونگ با پیروی از برخی رقبا، پشت سر هم گوشی های متنوعی را روانه بازار کرد تا همه سلایق را پوشش دهد. حالا ظاهرا، مدل جدید گلکسی ای ۳۰ (Galaxy A30) در راه است؛ آن هم در حالی که هم‌اکنون تعداد مدل‌های ۲۰۱۹ گلکسی A به ۱۰ عدد می‌رسد. بنچمارک مدل جدید گلکسی ای ۳۰ (Galaxy A30) با اگزینوس ۷۸۸۵ دیده شده و در ادامه با هم با آن بیشتر آشنا خواهیم شد، با ترنجی‌ همراه باشید.

بنچمارک مدل جدید گلکسی ای ۳۰ (Galaxy A30)

بنچمارک مدل جدید گلکسی ای ۳۰ (Galaxy A30)

بنچمارک مدل جدید گلکسی ای ۳۰ (Galaxy A30)

به تازگی محصولی از سامسونگ با شماره مدل SM-A307FN در پایگاه داده گیک بنچ رویت شده که باید مدل جدید گلکسی ای ۳۰باشد. امتیاز این دستگاه هم با مدل استاندارد گلکسی A30 که 1319 برای آزمون تک هسته‌ای و 4116 برای آزمون چند هسته‌ای بود، تقریبا برابر است.

سامسونگ گلکسی ای ۳۰ چند ماه قبل، با تجهیز به تراشه اگزینوس 7904 و نمایشگر 6.4 اینچی عرضه شد. حالا شاید این مدل جدید، نام گلکسی A30e را به خود بگیرد و دارای صفحه نمایش کوچک‌تر و باتری کم ظرفیت‌تری باشد. کمپانی کره‌ای اخیرا چنین کاری را با گلکسی ای 20 انجام داد و پس از عرضه‌ی آن در آسیا؛ مدل A20e را با کاهش سایز نمایشگر و باتری، راهی بازارهای اروپایی کرد.

مقامات سامسونگ ایتالیا، دلیل این موضوع را علاقه‌ی اروپایی‌ها به دستگاه‌های کوچک‌تر و خوش‌دست‌تر عنوان کرده‌اند. با این اوصاف باید دید که آیا گلکسی A30e هم تنها در قاره سبز عرضه خواهد شد یا خیر؟ البته پیش‌ترگلکسی A10e راه خود را به ایالات متحده باز کرده بود؛ پس شاید هم بازار آمریکا پذیرای گوشی جدید سامسونگ باشد.

نظر شما درباره مدل جدید احتمالی گلکسی ای ۳۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

بی ارزش ترین میانرده .صد دلار هم زیادشه. هرچند سامسونگ ای ۱۰ ای رو داره میده۱۸۰ دلار و اینو احتمالا تا سیصد دلار قیمت گذاری می‌کنه😂🤣

The Destroyer

یعنی هم قیمت a50؟ دیگه تند نرو

afsoon

ای۵۰ روز معرفی ۳۵۰ یورو قیمت داشت

Amir galaxy

بازم که همین طوری برای خودت قیمت زدی….
هر چی بقیه میگن محل نزارین به این نمیشه

afsoon

چند روز دیگه معرفی می‌شود و قیمت هم گفته میشه .امیدوارم اونروز بیایی بهم بگی درست میگفتی 🤣😂وقتی ای۱۰ ای رو قیمت میزاره ۱۸۰ دلار واقعا توقع داری اینو چند بزاره

_V_

دیگه سوپر نیست ک گل من

Ali.leader

چه جالب !
گوشی من همین الان پردازندش اگزینوس ۷۸۸۵ هستش ، Galaxy A30 .
تقریبا دو ماهه که گرفتمش.
با تمامی برنامه های بررسی سخت افزار (مثل cpu-z) ، مدل پردازندشو گرفتم که اتفاقا همشون همین مدل پردازنده رو نشون میدن .

_V_

چالوسا؟🤨😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)