حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت سامسونگ گلکسی ای ۳۰ (Galaxy A30) فیلم برداری حرکت آهسته را ارایه می کند

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سه ماه پیش بود که گلکسی ای ۵۰ و گلکسی ای ۳۰ رسما معرفی شدند. سامسونگ گلکسی ای ۳۰ (Galaxy A30) یکی از دستگاه های محبوب در بازار ایران است و اگر شما یکی از دارندگان این دستگاه هستید، خبر خوبی برای شما داریم. آپدیت سامسونگ گلکسی ای ۳۰ (Galaxy A30) فیلم برداری حرکت آهسته را ارایه می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی ای ۳۰

گلکسی ای ۳۰

 

سامسونگ، آپدیت گلکسی ای ۳۰ (Galaxy A30) را با حجمی معادل 459 مگابایت منتشر کرد. این آپدیت حامل وصله امنیتی ماه ژوئن است و همراه با برخی بهینه‌سازی‌ها، قابلیت فیلم‌برداری اسلوموشن را به دوربین گلکسی A30 اضافه می‌کند.

کاربران با دانلود و نصب آپدیت گلکسی ای ۳۰ می‌توانند از قابلیت ضبط ویدیوی اسلوموشن در دوربین دستگاه بهره‌مند شوند. از دیگر تغییرات ایجاد شده در گوشی، باید به بهبود سازگاری با اپلیکیشن های شخص ثالث و به طور خاص، تلگرام اشاره کنیم. هم‌اکنون روند انتشار این آپدیت با شماره ورژن A305FDDU2ASE5 در کشورهای هند، تایلند و مالزی جریان دارد؛ اما انتظار می‌رود در هفته‌های آینده، سایر کاربران گلکسی A30 هم به آن دسترسی پیدا کنند.

این آپدیت برای شما ارایه شده است؟ اگر گلکسی ای ۳۰ شما این آپدیت را دریافت کرده است درباره تجربه خود با ما در ترنجی به صحبت بنشینید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

جون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)