حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی ای ۳۰ (Galaxy A30) و گلکسی ای ۷۰ (Galaxy A70) ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

جدیدترین آپدیت گلکسی ای ۳۰ (Galaxy A30) و گلکسی ای ۷۰ (Galaxy A70) سامسونگ جدیدا ارایه شده است که به بهبود عملکرد این دو دستگاه می انجامد. این آپدیت ها حجم قابل توجهی هم دارند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آپدیت گلکسی ای ۳۰ (Galaxy A30) و گلکسی ای ۷۰ (Galaxy A70) صحبت کنیم.

گلکسی ای ۵۰

گلکسی ای ۵۰

بعد از این که سامسونگ رسما سری گلکسی J را با سری گلکسی A جایگزین کرد، نوبت به معرفی گوشی های میان‌رده بسیار ارزشمندی از سری A رسید. سامسونگ گلکسی ای 70 و گلکسی ای 30 هر دو میان‌رده‌‌ای مجهز به نمایشگری بزرگ و دوربین چندگانه بوده و طی مدت زمانی کوتاه بعد از رونمایی به محبوبیت زیادی رسیدند. انتشار جدیدترین آپدیت گلکسی ای 30 و گلکسی ای 70 سامسونگ با حجم بالا، نشان می‌دهد شرکت برنامه‌های ویژه‌ای برای آینده این دو گوشی دارد.

آپدیت جدید گلکسی ای ۳۰ و گلکسی ای ۷۰

شماره ورژن جدیدترین آپدیت گوشی سامسونگ گلکسی ای 70 برابر A705GMODM2AF4 بوده و دارای حجم 470 مگابایت است. این به‌روزرسانی پچ امنیتی ماه می را نیز در دل دارد. مهم‌ترین دلیل انتشار آن، بهبود عملکرد نمایشگر و اسکنر اثر انگشت گوشی بوده است.

شماره ورژن جدیدترین آپدیت گلکسی ای 30 برابر A305GNDXU2ASE5 بوده و حجم آن 645 مگابایت است. برخلاف مدل قبلی، در به‌روزرسانی جدید گلکسی ای 30 پچ امنیتی ماه ژوئن گنجانده شده است. متاسفانه درباره جزئیات به‌روزرسانی این گوشی اطلاعاتی در دسترس نیست.

جدیدترین آپدیت گلکسی ای 30 اکنون توسط کاربران این گوشی در کشورهای اندونزی و فیلیپین قابل دریافت است. آپدیت گلکسی ای 70 را در حال حاضر فقط کاربران هندی می‌توانند دریافت کنند. به زودی امکان دریافت به‌روزرسانی‌های جدید برای کاربران این دو گوشی در دیگر کشورهای دنیا نیز فراهم خواهد شد.

شما این آپدیت گلکسی A30 و گلکسی A70 را دریافت کرده اید؟ نظر شما درباره این آپدیت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohsenHiradian

فک کنم a30 عملکردش روان تر بشه اخه یه کم کنده حتی نسبت به m30 که پردازندش یکیه تو یوتیوب دیدم

Amir galaxy

خوبه اپدیت های خوبی ارایه کرده من که a50 دارم خیلی خوبه

Ali.leader

فعلا که خبری از این آپدیت نیست .
دو هفتس منتظر این آپدیتم .

afsoon

ای ۳۰ که هنوز نیامده .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)