حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش خانواده هواوی پی ۳۰ از ۱۰ میلیون دستگاه عبور کرد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | هواوی

همانطور که انتظار می رفت به نظر می رسد گوشی های خانواده هواوی پی ۳۰ (Huawei P30) محبوبیت بالایی در میان کاربران دارند. این را به این دلیل می گوییم که فروش این سه دستگاه در مدت ۸۵ روز به ۱۰ میلیون دستگاه رسیده است. فروش خانواده هواوی پی ۳۰ از ۱۰ میلیون دستگاه عبور کرد و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

گوشی های سری P30 هواوی توانستند رکورد فروش گوشی های سری P20 را جابه‌جا کنند. این محصولات دو ماه زودتر در مقایسه با نسل گذشته خود به رکورد فروش ۱۰ میلیون نسخه دست پیدا کردند. تا آخر ماه می هواوی موفق به فروش ۱۰۰ میلیون دستگاه شده است.

گوشی هواوی P30 پرو موفق به کسب جایزه بهترین گوشی هوشمند در اروپا شده است. ویژگی های SuperSpectrum و SuperZoom این اسمارت فون به عنوان قابلیت های برتر آن شناخته شده اند. هواوی آمار دیگری را نیز منتشر کرده است. این غول فناوری چینی موفق به فروش ۱۰۰ میلیون دستگاه با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع شده است. گوشی های هوشمند، پاوربانک ها و شارژرها این محصولات را تشکیل می دهند.

هواوی واچ GT به عنوان یک ساعت هوشمند نیز رکورد جدیدی برای خود ثبت کرده است. این اسمارت واچ که از ماه اکتبر در بازار حضور دارد، موفق به فروش بیش از 2 میلیون نسخه شده است. این فروش، هواوی واچ GT را تبدیل به محبوب ترین ساعت هوشمند سازنده خود می کند.

هواوی در سه ماهه اولیه سال جاری میلادی موفق به فروش ۵ میلیون ساعت هوشمند شده که بر اساس گزارش IDC، رشدی ۲۸۲ درصدی را در مقایسه با سال گذشته از خود نشان می دهد. هم اکنون هواوی یکی از ۳ شرکت برتر تولیدکننده ساعت های هوشمند است.

هواوی واچ GT به سیستم عامل اختصاصی سازنده خود، Lite OS مجهز شده است. هواوی به این سیستم عامل خود افتخار می کند مخصوصا در بازه زمانی کنونی که گوگل آن را تحریم کرده است. بر اساس مطالعات گذشته، ۷۸ درصد کاربران این ساعت هوشمند را بخاطر شارژدهی بالای آن انتخاب می کنند.

نظر شما درباره خانواده هواوی پی ۳۰ چیست؟ فکر می کنید بیشتری سهم از این ۱۰ میلیون دستگاه مربوط به کدام مدل باشد؟ هواوی پی ۳۰ پرو، هواوی پی ۳۰ یا هواوی پی ۳۰ لایت؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

آفرین

The Destroyer

ولی من سری میت رو بیش تر دوست دارم. الان هم اگر بخوام از هواوی گوشی بخرم ، میت ۲۰ پرو رو می خرم به خصوص به خاطر طراحیش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)