حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست لوازم جانبی اختصاصی گلکسی نوت ۱۰ لو رفت

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ به‌دنبال معرفی گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود، فهرستی از کیس‌های رسمی و ابزارهای‌جانبی تولید شده برای گوشی گلکسی جدید را منتشر می‌کند. خرده‌فروشی MobileFun به فهرست رسمی کلیه ابزارهای‌جانبی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ قیمت‌گذاری و موجودی آن‌ها جهت عرضه به بازار دست یافته است. لیست لوازم جانبی اختصاصی گلکسی نوت ۱۰ لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی‌ همراه باشید.

لوازم جانبی گلکسی نوت ۱۰

لوازم جانبی گلکسی نوت ۱۰

لوازم جانبی گلکسی نوت ۱۰

این فهرست به هیچ کیس یا لوازم جانبی منحصربه‌فردی اشاره نمی‌کند. در واقع کلیه کیس‌های موجود در این فهرست، پیش‌تر نیز رویت شده‌اند؛ با این تفاوت که اکنون مدل‌های مذکور متعلق به دستگاه جدیدتر سامسونگ هستند.

در این فهرست، 2 دستگاه با عناوین Davinci 1 و Davinci 2 به‌چشم می‌خورند. ظاهرا داوینچی 1 به گلکسی‌نوت 10 و داوینچی 2 به گلکسی نوت ۱۰ پرو یا نسخه 5G این دستگاه اشاره دارد. همچنین بر اساس گمانه‌زنی مطرح شده در این گزارش، نسخه پرو گلکسی‌نوت 10 معادل ورژن 5G این دستگاه خواهد بود.

چنان‌چه سامسونگ بخواهد گوشی نوت 10 پرو را در 2 ورژن 4G و 5G عرضه نماید؛ در این‌صورت کیس‌های این 2 مدل با یکدیگر قابل‌تعویض خواهند بود.

فهرست ابزارهای‌جانبی، طیف وسیعی از کیس‌های مختلف را شامل می‌شود. کاورهای LED View، Clear View، کاور LED، کاور چرمی، کاور محافظ ایستاده و کاور سیلیکونی در این فهرست جای دارند. کلیه این کیس‌ها برای هر 2 دستگاه “داوینچی 1” و “داوینچی 2” و با برچسب قیمتی در بازه 24.99 تا 59.99 پوند عرضه خواهند شد.

این قاب های گلکسی نوت ۱۰ در رنگ‌های متنوعی نظیر نقره‌ای، صورتی، قرمز، مشکی، سفید و خاکستری تولید می‌شوند. کاورهای چرمی با مدل‌های رنگی منحصربه‌فرد بیش‌تری مانند آبی و شتری عرضه خواهند شد. به منظور مشاهده فهرست کامل لوازم جانبی رسمی سامسونگ برای سری نوت کافیست به وب‌سایت MobileFun مراجعه نمایید.

بر اساس شایعات سری گلکسی‌نوت ۱۰ در روز ۱۶ مرداد معرفی خواهند شد. منتظر گلکسی نوت ۱۰ هستید؟ معمولا از لوازم جانبی رسمی استفاده می کنید یا متفرقه؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)