حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت ۳۰ لایت (Mate 30 Lite) با چیپست کایرین ۸۱۰ و شارژر ۲۰ واتی عرضه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | هواوی

اسفندماه بود که هواوی از پرچمداران خانواده P30 رونمایی کرد و در حال حاضر این غول چینی با وجود تحریم‌های شدید آمریکا برای معرفی نسل جدید پرچمداران خانواده Mate 30 آماده می‌شود. هفته‌های گذشته اطلاعاتی در مورد پرچمداران میت ۳۰ منتشر شده بود، حال یک منبع آگاه مدعی شده است که نسخه اقتصادی میت ۳۰ لایت به همراه چیپست کایرین ۸۱۰ (Kirin 810) و شارژر 20 واتی عرضه می‌شود.

هواوی میت ۳۰ لایت

هواوی نوا ۵ آی پرو (Nova 5i Pro)

هواوی نوا ۵ آی پرو (Nova 5i Pro)

مانند هر سال پرچمداران سری میت هواوی در سه نسخه مختلف عرضه می‌شوند و نسل جدید این پرچمدار هم شامل مدل‌های Mate 30 Pro ،Mate 30 و Mate 30 Lite نیز می‌شود؛ البته همیشه یک نسخه ویژه تحت عنوان Porsche Design نیز معرفی می‌شود که با تحریم‌های موجود وضعیت همکاری هواوی با این تیم آلمانی Porsche Design چندان مشخص نیست.

اخیراً یک منبع آگاه مدعی شده است که نسخه میت 30 لایت با نام دیگری در کشور چین عرضه خواهد شد. در بخش مشخصات فنی، این منبع آگاه به وجود تراشه Kirin 810 در نسخه اقتصادی میت 30 لایت اشاره کرده است. تراشه Kirin 810 از دو هسته قدرتمند Cortex-A76 با فرکانس 2.27GHz و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس 1.88GHz تشکیل شده است. همچنین Kirin 810 به تراشه گرافیکی Mali-G52 و واحد پردازش عصبی هواوی بر مبانی معماری داوینچی برای پردازش قابلیت‌های هوش مصنوعی مجهز شده است.

همان‌طور که در رندر منتشر شده از این محصول مشاهده می‌کنید، میت 30 لایت به همراه صفحه نمایش کم حاشیه و بریدگی نقطه‌ای عرضه می‌شود و به گفته منابع آگاه به دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی مجهز شده است. در گزارش‌های منتشر شده به وجود صفحه نمایش 6.4 اینچی IPS با رزولوشن FHD+ در این محصول اشاره شده است؛ همچنین این نسخه مانند دو نسخه قدرتمند دیگر به دوربین چهارگانه با ماژول مربعی مجهز شده است.

این منبع آگاه مدعی شده است که نسخه اقتصادی میت 30 لایت به همراه باتری 4000 میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود و به وسیله شارژر سریع 20 واتی نیز شارژ خواهد شد. هواوی پیش از اعمال تحریم‌های آمریکا و محدودیت‌های دریافت لایسنس اندروید کار بر روی پرچمداران خانواده میت 30 را شروع کرده بود و به همین دلیل در خصوص استفاده از اندروید بر روی این محصول مشکلی وجود نخواهد داشت و انتظار می‌رود که پرچمداران خانواده میت 30 در ماه اکتبر سال جاری معرفی شوند.

نظر شما درباره هواوی میت ۳۰ لایت احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

سلام وقت بخیر آقای عطایی
لطفاً پوشش بدین
زمان بندی آپدیت EMUI9.1
https://m.gsmarena.com/heres_a_list_of_the_phones_that_are_getting_emui_91_and_when-amp-37744.php
با تشکر

MohsenHiradian

خدارو شکر حالا دیگه ضعف هواوی به نقطه قوتش تبدیل شد منظورم کایرین 810

The Destroyer

به نظر این 810 بردازنده خوبیه فقط امیدوارم مثل دو سری قبلی شعورشو در نیاره

afsoon

مشکلش چیه ؟ بده روی پی اسمارت ۲۰۲۰ باشه و قیمتش ۲ ملیون و دویست سیصد هزار تومن؟ و قیمت جهانی صد و چهل یا حتی کمتر ؟ بده روی بالارده ها باشه ؟ قدرتمند. هست از اسنپ۷۳۰ هم قدرتمند تر گرافیکی هم فوق العاده هست .نقطه قوت هست توی هر رنج قیمتی

The Destroyer

آره الان خوبه ولی سال دیگه پردازنده های بهتر میان و هواوی هم باید خودشو به روز کنه و پردازنده جدید بزنه. اکه بخواد مثل 710 یا 659 برای مدت طولانی استفاده کنه زیاد جالب نیست.

_V_

پی اسمارت ۲۰۱۹ همین الان که مدتی میگذره از معرفیش ۲۲۰ دلاره!
یعنی بیشترم بوده!
در ضمن موضوع اینه که توی هواوی هر میانرده ای بخری همشون یه چیزن فقط شاید تفاوت تو شارژر و رنگ باشه
خب این الان ضعف نیست میانرده های تکراری؟
بعدشم منتظر باش ببین اسنپدراگون چی میده بیرون

afsoon

دوست من خرید از دیجیکالا به قیمت ۲۱۰۰ یا ۲۰۰ یادم نمیاد دقیقا .حالا میگی میانرده های تکراری بقیه برند ها چی تولید میکنن مگر؟ کل سری ای و ام یکی شدن .وقتی یه سخت افزار قدرتمند باشه مثل کایرین۸۱۰ روی هر چی بزاری عالی میشه چه صد دلار چه سیصد و پنجاه دلار .مگر بقیه قدرتمند ترن؟ تفاوت میانرده های هواوی خیلی زیاده دوربین نمایشگر خیلی فرق دارند حتی کیفیت بدنه .اما سامسونگ چی ؟

afsoon

واقعا امسال میانرده های هواوی بی نهایت عالی شدن .چیپ کایرین۸۱۰ یه نقطه قوت بزرگ حساب میشه .از صد و سی دلار تا سیصد دلار توی هر رنج قیمتی استفاده بشه بازم قدرتمند ترین سخت افزار هست .

MohammadFarhaadi

باید دید ت چه گوشیایی و با چه قیمتهایی ازش استفاده میکنه.اگه تو گوشیای با قیمت اقتصادی بتونه استفادش کنه میتونه فروشش رو علی رغم تحریمها افزایش بده بالاخره خیلی ها فقط روونی گوشی براشون مهمه نه چیزای دیگه.و هواوی حتی با چیپستهای قدیمیتر خودش گوشیای روونی رو ساخته پس با این دیگه چی میخواد بده بیرون!

MohsenHiradian

منم همین فکرو دارم احتمالا گوشی های با این پردازنده میانرده های سطح بالا باشن قطعا داخل میت۳۰لایت و نوا5ipro و آنر 9x و Y9prime 2020 هستن و قیمتشون احتمالا تو رنج ۳۱۰دلاره

Amir galaxy

فک کنم تو میانرده کمتر شرکتی بتونه جلوشو بگیره🤦‍♂️

MohsenHiradian

قطعا نمیتونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)