حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت ۳۰ لایت با دوربین چهارگانه، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگ و سوراخ نمایشگر ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، هواوی

عرضه‌ی خانواده هواوی میت ۳۰ (Huawei Mate 30) به زودی صورت می پذیرد اما هنوز اطلاعات کاملی درباره آن نداریم. مانند نسل پیشین، ظاهرا در این خانواده هم یک گوشی اقتصادی‌تر با نام هواوی Mate 30 لایت حضور خواهد داشت؛ دستگاهی که حالا روی ‌سایت TENAA قرار گرفته است. هواوی میت ۳۰ لایت با دوربین چهارگانه، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگ و سوراخ نمایشگر ارایه خواهد شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

هواوی میت ۳۰ لایت

هواوی میت ۳۰ لایت

هواوی میت ۳۰ لایت

هواوی Mate 30 لایت با شماره مدل‌های SPN-AL00 و SPN-TL00 در وب‌سایت رگولاتوری چین (TENAA) دیده شد و برخی از پیشرفت‌ها نسبت به گوشی میت 20 لایت خبر می‌دهد. البته هنوز عکسی از این محصول منتشر نشده است؛ اما تصویر شماتیکی از طراحی احتمالی آن وجود دارد.

صفحه نمایش دستگاه، کوچک‌تر و 6.26 اینچی است؛ با این حال، همان وضوح 2340 در 1080 پیکسل را دارد. هواوی میت ۳۰ لایت در پنل پشتی خود، از یک مجموعه دوربین چهارگانه میزبانی خواهد کرد؛ شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی احتمالا با لنز اولترا واید، یک سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی دیگر. در جلو نیز یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

حسگر اثر انگشت هم یکی از امکانات این محصول به شمار می‌رود؛ ولی با توجه به اینکه پنل صفحه نمایش از نوع IPS است و نه آمولد، این اسکنر در زیر نمایشگر جای نخواهد گرفت.

کایرین ۸۱۰

کایرین ۸۱۰

کایرین ۸۱۰

قدرت پردازش هواوی Mate 30 لایت از یک تراشه هشت هسته‌ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتز تامین خواهد شد. این چیپست باید کایرین ۸۱۰ باشد که با 6 یا 8 گیگ رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‎‌شود. ناگفته نماند که ظرفیت حافظه داخلی هواوی میت 20 لایت، 64 گیگابایت بود و این ارتقای قابل توجهی محسوب می‌شود. البته گوشی جدید هواوی، یک خشاب کارت MicroSD هم دارد که امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی تا 256 گیگابایت دیگر را نیز فراهم می‌کند.

باتری این گوشی هم بزرگ‌تر و 3900 میلی‌آمپر ساعتی است؛ ضمن اینکه طبق اطلاعات درج شده در تنا، از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات هواوی میت ۳۰ لایت، باید به سیستم عامل اندروید پای و رنگ‌بندی مشکی (Magic Night Black) و شفقی (Aurora) اشاره کنیم. ابعاد دستگاه 156.1 در 73.9 در 8.3 میلی‌متر و وزن آن، 178 گرم است.

نظر شما درباره هواوی میت ۳۰ لایت احتمالی چیست؟ فکر می کنید دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The Destroyer

اگر طراحی پشتش همین باشه واقعا خوبه. شبیه میت 20 پرو میشه که به نظرم هنوز هم یکی از زیبا ترین طرح های پشت گوشی رو داره. الان فکر کنم این سومین گوشی هواوی باشه که با چیپست کایرین 810 معرفی بشه. ای کاش حداقل یه ذره تنوع تو چیپستاش میداد.

نیما عرفانی

🤷‍♂️🤔
میت ۲۰ و میت ۲۰ ایکس

The Destroyer

بله بهتر بود این دو رو مثال میزدم به جای میت 20 پرو.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)