حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت ۳۰ لایت با نام Maimang 8 چهارشنبه ۱۵ خرداد رسما معرفی می شود

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | هواوی

طبق اطلاعات رسیده احتمالا هواوی میت ۳۰ لایت با نام Maimang 8 چهارشنبه ۱۵ خرداد رسما معرفی می شود. این شاید کمی شوکه کننده باشد اما واقعیت دارد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هواوی میت ۳۰ لایت یا نام Maimang 8

هواوی میت ۳۰ لایت یا نام Maimang 8

هواوی میت ۳۰ لایت یا نام Maimang 8

در حالی که هواوی به علت تحریم های گوگل و ایالات متحده آمریکا وضعیت مناسبی ندارد، همچنان به تولید محصولات جدید خود ادامه می دهد. این غول فناوری چینی در تاریخ 5 ژوئن مراسمی را در کشور خود برگزار می کند. در این مراسم از گوشی هواوی Maimang 8 رونمایی می شود. شرکت هواوی پوسترهایی را از این محصول در اختیار رسانه ها قرار داده که برخی از مشخصات آن را به نمایش می گذارد.

این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.21 اینچی با برش قطره ای مجهز می شود. هواوی برای این محصول خود 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. در بخش پشتی هواوی Maimang 8 دوربین اصلی سه گانه قرار می گیرد. این دوربین دارای سنسورهای 24، 16 و 2 مگاپیکسلی است. در این بخش شاهد قرارگیری سنسور اثر انگشت نیز هستیم.

از دیگر ویژگی های این اسمارت فون که می توان توسط این پوسترها به آن پی برد، جک 3.5 میلی متری هدفون و پورت microUSB است. هواوی در رابطه با پردازنده مورد استفاده در این دستگاه اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار نداده است. گوشی هواوی Maimang 7 به چیپست کایرین 710 مجهز شده است. انتظار می رود گوشی جایگزین آن نیز دارای پردازنده یکسان با این محصول باشد.

این دستگاه از فناوری GPU Turbo بهره می برد که باعث بهبود عملکرد آن در زمینه گیمینگ می شود. اسمارت فون جدید این شرکت به احتمال زیاد با سیستم عامل پیش فرض اندروید پای و رابط کاربری EMUI 9 از راه می رسد. هواوی در رابطه با قیمت و همچنین تاریخ عرضه این محصول اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نداده است. این احتمال وجود دارد که این دستگاه با نام میت 30 لایت در بازارهای جهانی به فروش برسد.

نظر شما چیست؟ منتظر چیست؟ منتظر هواوی میت ۳۰ لایت یا همان گوشی هواوی Maimang 8 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

چ زود

_V_

استفادش از جک هدفون خوبه امیدوارم برندا دوباره برگردن به استفاده از جک هدفون

ولی چرا مینی یو اس بی🤔

RS.R

من داش بزرگم تو نروژه گفت توت فرنگی تو ایران چنده گفتم الان دیگه خوبش 15 هزار. گفت تو نروژ کیلو 70 هزار تومنه. گفت الان من 11 ساله توت درختی نخوردم گفتم اونجا مگه نیست گفت سخت پیدا میشه اگه بشه پول خون ادمه گفتم تو ایران چهار تومنه. گفت اونجا نه توت نه شاه توت نه تمشک پیدا میشه. خیلی حوص کرده. گفتم گوشی چجوره. گفت نصبت به ایران ارزون تره گفتم مثل الان پی سی پرو چنده گفت اونجا در میاد 7 ملیون ….

_V_

😐😐

Farcry

خخخخخ.نمیدونستم توی نروژ هم میشه با پول ایران خرید کرد! حالا جدا از شوخی این 70 هزارتومن با دلار 13 تومن بدست اومد.تازه باید برای مقایسه رفاه دوکشور درآمد هر ماه رو هم حساب کرد که با این اوصاف ایران جزو 5 کشور آخر جهانه!

RS.R

مگه گفتم با پول ایران معادل پول ایران

RS.R

تو چقدر بوقی. که متوجه. نشدی. منظورمو 😂😂😂

ramin123

حالم دیگه داره از kirin 710 به هم میخوره، 500 تا گوشی رو با همین پردازنده معرفی کرده، cpu کم بود مثل این که دوربینای همشون هم یکی میشه!!!

amer

وقتی تحریم شده چطور گوشی تولید میکنه؟
تا جایی که اطلاع دارم بعظی خطوط تولیدش متوقف کرده اگه اشتباه نکنم!

_V_

بچه ها اینستا فالو کنید منو
ngmembers

Mostafa6t

بنظرم تا الان تقرییا ۷ تا گوشی با با یه طراحی و مشخصات معرفی کرده

یکی بگه چرا؟؟؟

یا شایدمن اشتباه میکنم

_V_

اره داداش اشتباه میکنی
چون ۷ تا نیست
😅

Mostafa6t

یعنی بیشتره🤣🤣

_V_

😁👍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)