حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب های سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

انتشار تصاویر قاب محافظ Olixar برای گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10) بار دیگر برخی مشخصات این پرچمدار تازه سامسونگ را مورد تأیید قرار داده است. از طرفی دکمه فیزیکی بیکسبی در این تصاویر دیده نمی‌شود و همچنین بریدگی کوچکی در لبه پایین دستگاه به احتمال باقی ماندن جک هدفون 3.5 میلی متری در این مدل تازه اشاره دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا قاب های سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ را ببینید.

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰

با نزدیک شدن به ماه اوت و تاریخ احتمالی معرفی پرچمداران تازه نوت سامسونگ، شاهد انتشار خبرها و تصاویر بیشتری از این دوگانه هستیم. پس از انتشار تصاویر رندر CAD از گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو، حالا تصاویر رسمی از قاب‌های محافظ منتسب به این دو پرچمدار از برند Olixar منتشر شده است. یک فروشگاه اینترنتی با پیش فروش این قاب‌های محافظ برخی موارد را از مشخصات فنی و ظاهری گوشی‌های تازه نوت ۱۰ مورد تأیید قرار داده است.

هر دو پرچمدار نوت 10 و نوت 10 پرو قرار است به دوربین اصلی چندگانه که به صورت عمودی در گوشه بالا سمت چپ پنل پشتی چینش شده است، مجهز شوند. از طرفی نوت 10 در ماژول اصلی خود سه لنز مجزا دارد اما تعداد لنزهای دوربین اصلی مدل نوت ۱۰ پرو معادل چهار لنز گزارش شده است.

علاوه بر این، در قاب‌های محافظ پیش رو شاهد تعبیه دکمه فیزیکی پاور و تنظیم صدا در لبه سمت چپ بدنه هستیم. از طرفی انتظار می‌رفت دکمه فیزیکی بیکسبی هم در کنارشان دیده شود اما در این تصاویر خبری از دکمه مذکور نیست. سامسونگ دکمه فیزیکی مربوط به دستیار اختصاصی خود را از سال 2017 به همراه گلکسی اس 8 معرفی کرد.

گلکسی نوت ۱۰ پرو

گلکسی نوت ۱۰ پرو

در شایعه‌های اخیر همچنین به حذف جک هدفون 3.5 میلی متری از نوت 10 و نوت 10 پرو اشاره شده بود اما در تصاویر قاب محافظ پیش رو بریدگی بسیار کوچکی در لبه پایین و سمت چپ پورت ارتباطی USB-C دیده می‌شود که ممکن است به جک هدفون تعلق داشته باشد. از طرفی درگاه قلم استایلوس هم معمولا در لبه پایین دستگاه طراحی می‌شود.

چند روز پیش هم Ice Universe اعلام کرد که نوت 10 و نوت 10 پرو  احتمالا به تکنولوژی پیشرفته Sound On در پنل نمایش مجهز می‌شوند و به همین خاطر سامسونگ بلندگو و بلندگوی مکالمه را در پنل نمایش آن‌ها تعبیه نمی‌کند. حالا تصویر محافظ صفحه برند Olixar مناسب برای نوت 10 هم این شایعه را بار دیگر مورد تأیید قرار می‌دهد؛ زیرا هیچ بریدگی در لبه بالای آن دیده نمی‌شود.

این محافظ صفحه نمایش همچنین ناچ حفره‌ای بسیار کوچکی را در میانه عرض پنل به نمایش گذاشته است که ظاهرا به دوربین سلفی تکی در نوت 10 و نوت 10 پرو مربوط می‌شود. گفته می‌شود خانواده گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو سامسونگ 7 اوت (17 مرداد) رسما معرفی می‌شوند. انتظار می‌رود تا آن زمان شاهد انتشار خبرها و گزارش‌های تکمیلی درباره این گوشی سطح بالا باشیم.

نظر شما درباره گلکسی نوت ۱۰ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

اه یعنی جک هدفون ماندگاره باز؟

mostafa3

بله متاسفانه
خبر بد برای طرفداران بی پول بدبختی مثل ما

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)