حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ سه تبلت در رده های پرچمدار، میان رده و مقاوم ارایه خواهد کرد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

در حالیکه همه ما انتظار معرفی گوشی جذاب گلکسی نوت ۱۰ طی ماه‌های آتی را می‌کشیم اطلاعات جدید نشان می‌دهند که محصولات دیگری نیز توسط سامسونگ معرفی خواهند شد که می‌تواند برای گروه‌های خاصی جالب توجه باشند. این محصولات سه مدل تبلت هستند که در ادامه با ترنجی همراه باشید تا بیشتر در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

تبلت‌ها علی‌رغم کاهش عرضه و تولید مدل‌های جدید همچنان محصولاتی هستند که بسیاری از کاربران به آنها نیازمند بوده و البته می‌توانند برای اقشار مختلفی نیز مورد استفاده گسترده قرار بگیرند. چند روز پیش خبر تولید نسخه پرچمدار تبلت‌‎های سامسونگ با معرفی Galaxy Tab S5 منتشر شد و حالا دو تبلت دیگر از دو سری مختلف دیگر را نیز باید به رنج تبلت‌هایی که قرار است سامسونگ تا پایان سال معرفی نماید اضافه کنیم.

مدل اول از سری ارزان قیمت Galaxy Tab A و ظاهراً یک مدل 8.0 اینچی است و مدل دوم نیز باید Galaxy Tab Active Pro باشد که از رده جان‌سخت‌های سامسونگ بوده که حالا در گروه تبلت‌ها روانه بازار خواهند شد.

این اطلاعات توسط وبسایت آلمانی مورد اعتماد در معرفی دستگاه‌ها قبل از رونمایی یعنی Let’s Go Digital منتشر شده و نشان می‌دهد که سامسونگ گواهینامه‌های بلوتوث و وای فای Galaxy Tab A 8.0 2019 را در حداقل 5 مدل جداگانه به ثبت رسانده است. این پنج مدل به شماره‌های SM-T295، SM-T295N، SM-T295C، SM-T297 و SM-T290 خواهند بود که چهار مدل اول توانایی پشتیبانی از ارتباط LTE را داشته و حروف پایانی شماره مدل نیز مربوط به بازارهای متفاوت عرضه آنها خواهد بود.

برای نسخه جان سخت Galaxy Tab A Active نیز اطلاعات جدید از پایگاه داده اتحادیه اروپایی ثبت مالکیت معنوی یا همان EUIPO بدست آمده و نشان می‌دهد سامسونگ پس از مدل ابتدایی تبلت‌های سری Active در سال 2014 و پس از آن Galaxy Tab Active 2 در سال 2017، قصد دارد نسل سوم تبلت‌های جان سخت خود را در سال جاری عرضه کند.

برای هر دو این محصولات هنوز مشخصاتی در مورد سخت‌افزار داخلی اعلام نشده است ولی ظاهراً باید منتظر استفاده از چیپست‌های اختصاصی اگزینوس از سری 7 باشیم که همراه با حافظه‌های RAM حداقل 3 گیگابایتی معرفی شده و بیشتر بازار خاورمیانه و اروپا را هدف قرار خواهند داد.

نظر شما درباره تبلت های ۲۰۱۹ سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

سامسونگ امسال دیگه همه چی رو ارایه کرد…😐😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)