حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ سامسونگ گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ (Galaxy A7 2017) محتمل است

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، سامسونگ

به تازگی برخی منابع داخلی سامسونگ گزارش داده‌اند که این شرکت کره‌ای احتمالاً آپدیت اندروید ۹ را برای گوشی میان رده گلکسی A7 نسخه 2017 عرضه خواهد کرد. در صورت تحقق این ادعا باید گفت که آپدیت اندروید ۹ سامسونگ در میان رده ها هم به ۳ سال افزایش پیدا خواهد کرد، موضوعی که هنوز در پرچمدارها به صورت ۱۰۰٪ محقق نشده است! به هر صورت آپدیت اندروید ۹ سامسونگ گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ (Galaxy A7 2017) محتمل است و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

آپدیت اندروید ۹ گلکسی A7 2017

تاییدیه آپدیت اندروید ۹ گلکسی A7 2017

تاییدیه آپدیت اندروید ۹ گلکسی A7 2017

آپدیت اندروید ۹ گلکسی A7 2017 سومین آپدیت سیستمی برای این گوشی میان‌رده سامسونگ محسوب می‌شود، چراکه Galaxy A7 2017 به طور پیش‌فرض با اندروید ۶ مارشملو راهی بازار شد با این حال در سال 2017 به اندروید ۷ نوقا ارتقا یافت و سال گذشته نیز توانست آپدیت اندروید ۸ اوریو را دریافت کند.

هرچند سامسونگ نسبت به سایر تولیدکنندگان گوشی هوشمند با سرعت کمتری اقدام به انتشار آپدیت اندروید 9 برای گوشی‌های خود کرد، اما در چند وقت اخیر آپدیت اندروید 9 را برای مدل‌های میانرده سال گذشته هم منتشر کرده است.

شایعه انتشار آپدیت اندروید 9  برای Galaxy A7 2017 از آنجایی سرچشمه می‌گیرد که هفته گذشته شاهد به ثبت رسیدن اطلاعات مدلی تحت این عنوان با قدرت گرفتن از اندروید 9 در سازمان Wi-Fi Alliance بودیم. در صورت انتشار آپدیت اندروید 9 برای این گوشی سامسونگ یک سنت‌شکنی از سوی سامسونگ رخ خواهد داد، چرا که این شرکت کره‌ای حتی برای گوشی‌های پرچم‌دار حداکثر 3 آپدیت سیستمی عرضه می‌کند.

آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 7

در سوی دیگر چندی پیش نیز شاهد به ثبت رسیدن اطلاعات گلکسی اس ۷ مجهز به اندروید 9 پای در Wi-Fi Alliance بودیم که البته به فاصله کوتاهی بعد از آن اطلاعات صحیح جایگزین شد. از آنجا که اطلاعات ارائه شده از سوی Wi-Fi Alliance موثق است، می‌توان حدس زد که آپدیت اندروید 9 برای Galaxy A7 2017 سرانجام عرضه گردد.

همچنین قرار دادن گوشی‌های سری J 2017 در برنامه آپدیت اندروید 9 نشان می‌دهد که این بآپدیت تنها به گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ محدود نمی‌شود.

در رابطه با شواهد انتشار این آپدیت برای گلکسی اس 7 هم ابتدا مدلی با شماره داخلی SM-G930F در سامانه Wi-Fi Alliance ثبت شد در حالی که این شماره ساخت مربوط به گوشی Galaxy XCover 4 است؛ از این رو می‌توان پیش‌بینی کرد که هنوز هم با وقفه به وجود آمده احتمال عرضه آپدیت اندروید 9 برای گلکسی اس 7 کماکان وجود دارد.

شما چطور فکر می کنید؟ آپدیت اندروید ۹ سامسونگ گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ (Galaxy A7 2017) محتمل است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

برا همه که داره میاد😐

Amir galaxy

ای کاش برای s7 هم ارایه کنه
رفیقم خودشو به معنای واقعی ج.ر داده میگه منم اندروید 9 میخوام😂😂😂😂

amer

سلام جناب عطایی یه سوال داشتم
چرا xperia xz3تو امتیاز باتری با اینکه 90امتیاز گرفته تو سایت فون ارنا امتیاز 6ساعت اورده
ولی xperia 1با اینکه امتیاز 79گرفته تو فون ارنا امتیاز 7ساعت 10دقیقه گرفته ؟با تشکر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)