حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ سامسونگ گلکسی ام ۲۰ و گلکسی ام ۱۰ ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، سامسونگ

خانواده گلکسی ام شامل دستگاه های پایین رده به روز سامسونگ هستند که در همه زمینه ها خیلی جذاب بودند به جز نسخه سیستم عامل که با اندروید ۸ ارایه شدند. حالا اما خبر خوب این است که آپدیت اندروید ۹ سامسونگ گلکسی ام ۲۰ و گلکسی ام ۱۰ ارایه شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آپدیت اندروید ۹ سامسونگ گلکسی ام ۲۰ و گلکسی ام ۱۰

آپدیت اندروید ۹ سامسونگ گلکسی ام ۲۰ و گلکسی ام ۱۰

آپدیت اندروید ۹ سامسونگ گلکسی ام ۲۰ و گلکسی ام ۱۰

سامسونگ گلکسی M10 به همراه گلکسی M20 به سیستم عامل اندروید ۹ آپدیت شد. در گذشته شاهد عرضه این آپدیت برای گوشی گلکسی M30 بودیم.

سامسونگ برای دو گوشی دیگر خود از سری گلکسی M بروزرسانی عرضه کرد. گوشی های سامسونگ گلکسی M10 و گلکسی M20 تنها یک روز پس از گلکسی M30 آپدیت اندروید ۹ را دریافت کردند.

در این آپدیت شاهد رابط کاربری One UI سامسونگ و همچنین بهبود عملکرد اپلیکیشن های این محصولات هستیم. از ویژگی های این بروزرسانی می توان به پشتیبانی از تصاویر HEIF، حالت عکاسی در شب و امکان پاسخ گویی به پیام ها در پتل نوتیفیکیشن اشاره کرد. در حالی که گلکسی M20 و M30 با بروزرسانی اندروید ۹ به قابلیت بهینه سازی صحنه در دوربین مجهز می شوند، گلکسی M10 فاقد این ویژگی است.

آپدیت اندروید ۹ برای گوشی های گلکسی M10 و M30 حجمی برابر با 1 گیگابایت دارد؛ با این حال حجم آن در گلکسی M20 به 1.8 گیگابایت می رسد. در صورتی که این آپدیت را دریافت نکرده اید، به بخش تنظیمات مراجعه کنید.

شما گلکسی ام ۱۰ یا گلکسی ام ۲۰ دارید؟ آپدیت اندروید ۹ را دریافت کرده اید؟ تجربه خود را با ما در ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

ای خدا تا m30 بدرد نمیخورن ایشالله از m40 بترکونه

afsoongaregisoo

گوشی های که باید با اندروید نسخه ۹ وارد بازار میشد با ورژن قدیمی میاد و با یه آپدیت پنج شش ماه بعد به نسخه جدید بروزرسانی می‌شود‌.خریدار فقط سه ماه سیستم عامل گوشیش بروز ترین ورژن هست و عملا بعد از اون آپدیت نمیاد و توی نهایت یک سال مجاب میشه که گوشی جدید خریداری کنه .سامسونگ اینجوری فروش خودش رو زیاد می‌کنه .

_V_

عجب

m.b

تازه فقط این نیست…
سامسونگ دو نسخه آپدیت اندروید میده (اگر تازه بده) و بعد کاربرا ذوق زده که سامسونگ شروع کرده به دو نسخه آپدیت اندروید دادن برای میانرده هاش و گوشیشون تا دوسال پشتیبانی شده…
اصلاً حواسشون نیست که گوشی هایی که همزمان معرفی شدن خیلیاشون میرسن به اندروید 11 در حالی که این گوشی ها ته تهش خیلی سامسونگ بخواد مایه بزاره و دو نسخه آپدیت اندروید بده، میرسن به اندروید 10…🙄

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)