حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ سامسونگ گلکسی جی ۷ پرو (Galaxy J7 Pro) رسما ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، سامسونگ

هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم آپدیت اندروید ۹ سامسونگ گلکسی جی ۷ پرو (Galaxy J7 pro) با رابط کاربری One UI ارایه شد. امروز اما خبر می رسد که در بازارهای دیگر سامسونگ گلکسی J7 پرو به اندروید ۹ شد. این گوشی میان رده نزدیک به دو سال پیش وارد بازار شده بود. سامسونگ نزدیک به دو سال پیش از گوشی های گلکسی J7 Nxt و J7 پرو رونمایی کرد. این محصولات هم اکنون بروزرسانی اندروید پای را به همراه رابط کاربری جدید One UI این شرکت کره ای دریافت کردند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

برای دریافت این آپدیت، تا چند روز آینده باید صبر کنید. بر اساس گزارشی که در این رابطه منتشر شده، هم اکنون این بروزرسانی به صورت OTA در اختیار کاربران گوشی گلکسی J7 پرو در کشور روسیه، مکزیک، اسپانیا و الجزایر قرار گرفته است.

آپدیت اندروید ۹ گلکسی J7 Nxt در حال حاضر تنها در کشور تایلند عرضه شده است. حجم این بروزرسانی برای گوشی های سامسونگ کمی بیش از 1 گیگابایت است. سامسونگ علاوه بر عرضه آپدیت اندروید پای، پچ امنیتی ماه مه این سیستم عامل را نیز برای کاربران محصولات خود در نظر گرفته است. از آنجایی که با نصب این بروزرسانی رابط کاربری One UI در اختیار شما قرار می گیرد، باید منتظر ویژگی های جدیدی باشید.

آپدیت اندروید ۹ گلکسی جی ۷ پرو

آپدیت اندروید ۹ گلکسی جی ۷ پرو

آپدیت اندروید ۹ گلکسی جی ۷ پرو

گلکسی J7 پرو سال 2017 معرفی و وارد بازار شد. این گوشی هوشمند دارای نمایشگر 5.5 اینچی با فناوری Super AMOLED بوده که رزولوشن آن برابر با FHD است. قدرت این دستگاه ها را چیپست 14 نانومتری اگزینوس 7870 تامین می کند. این چیپست دارای 8 هسته پردازشی بوده که فرکانس آن ها روی 1.6 گیگاهرتز تنظیم شده است.

گلکسی J7 پرو در دو نسخه مجهز به 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد که البته هر دو نمونه دارای 3 گیگابایت رم هستند. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند کره ای می توان به دوربین اصلی تکی با سنسور 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و باتری 3600 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

شما گلکسی جی ۷ پرو دارید؟ این آپدیت اندروید ۹ گلکسی جی ۷ پرو را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

ایول خوبه برای j7 هم اندروید 9 اومده. خیلیا دیدم دارن

_V_

چرا برای اس۷ نمیاد😐

Hos3ein

ببین سیاست سامسونگ ۲ عدد بروزرسانی بزرگ برای همه گوشی هاش هست و تا الان هیچ گوشی ای از این شرکت نبوده که ۳ آپدیت بگیره و اینکه بخواد زیر سیاست خودش در مورد گوشی های خاص بزنه نیاز به یک سری بررسی ها و مراحل داره. هممون میدونیم که اس ۷ خاص ترین گوشی سری اس سامسونگ بوده به این دلیل که یکی از بی نقص ترین ها و پرفروش ترین ها و مطرح ترین گوشی های این شرکت بوده و هست و احتمالات زیادی در مورد آپدیت اندروید پای منتشر شده که گاها خود کمپانی هم تایید کرده اولین احتمال مربوط به بهمن ماه هست که پشتیبانی اعلام میکنه در حالت تست های ارزیابی کیفیت این اندروید روی این گوشی هست و خبر عرضه اندروید ۹ روی نوتFE هم این احتمال رو قوی تر کرد در روز های بعدتر اعلام شد که بزودی گوشیهای بیشتری علاوه برا لیست های اعلام شده برای آپدیت اندروید ۹ درنظر گرفته میشن و بعد از این که گوشیایی که طبق این سیاست دو ساله بروزرسانی ها رو دریافت کردند نوبت گوشی هایی میشه که قراره اضافه تر بگیرند و هنوز هم مشخص نیست که آیا سامسونگ این تصمیم رو گرفته یا نه، فعلا چیزی که میدونیم اینه که سامسونگ در حال بررسی شرایط گوشی ها و نظرات کاربرهاست و باید تا اتمام فرایند بروزرسانی لیست گوشیهایی که اسم شون در لیست آپدیت اندروید ۹ بوده منتظر موند. امروز صبح باز یه خبر اومد که احتمال آپدیت اندروید ۹ واسه اس ۷ رو تقویت میکنه و این خبر این بود که گوشی A7 ۲۰۱۷ که با اندروید ۶ عرضه شده گواهی وای فای با اندروید ۹ رو کسب کرده. قطعا اگه بخواد آپدیتی برای این میان رده سامسونگ عرضه بشه پس امکان نداره که اس ۷ که پرچمدار بوده نگیره چون میان رده A 2017 با اندروید ۶ عرضه شدن و ۲ آپدیت اصلی خودشون رو دریافت کردن. همچنین باز یه لیستی از سامسونگ ممبرز به اشتباهی درز کرده بود که گوشی هایی چون A5 / A7 2017 و S7 به اندروید ۹ بروز میشند.
اما من که منتظر نموندم، کاستوم رام اندروید ۹ رو نصب کردم و خوشبختانه بسیار پایدار هست و دستکاری شده هم نیست (اصلی سامسونگ پورت شده از نوت FE)

_V_

بله واقعا زمان خودش گرد و خاک کرد
منم امیدوارم بیاد اپدیت،،هنوزم گوشی روونیه و از هر نظر خوبه هنوز

Hos3ein

ولی احتمالی که خودم میدم بعیده که سامسونگ بخواد اندروید ۹ رو بده. یه مقدار سروصدا میکنه بعدش دیگه هیچ خبری نیست. مگر اینکه واقعا شرایط خاص S7 و کاربرانش رو درنظر بگیره و این که این گوشی بود که جانشینی نوت ۷ ترکیده رو بدست آورد و مطمئنا فروش و رضایتی که داشته دیگه بعد از اون نداشته. امیدوارم که بده و اگرم داد که دمش گرم. به هر حال من که زدم knox رو ترکوندم و کاستوم زدم ولی واقعا بشدت پایداره و به نظرم واسه اندروید ۹ میتونه خیلی پایدار تر و بهتر از اندروید ۸ باشه و پتانسیلش رو داره.

Milad7

دم سامی گرم 😀👍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)