حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ماکت پیکسل ۴ به ما سوراخ نمایشگر و دو دوربین دوگانه را نشان می دهد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | گوگل

امروز در ترنجی در یک رندر با کیفیت دیدیم که رندر پیکسل ۴ گوگل طراحی شبیه به آیفون ۲۰۱۹ را نشان می دهد. پیش از این اما رندرها طراحی دیگری را به ما نشان داده بودند. حالا اما ماکت پیکسل ۴ به ما سوراخ نمایشگر و دو دوربین دوگانه را نشان می دهد که این شبیه به همان طراحی قدیمی لو رفته از پیکسل ۴ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آن را ببینیم.

پیکسل ۴

سوراخ نمایشگر پیکسل ۴

سوراخ نمایشگر پیکسل ۴

اخیرا برای نخستین بار تصاویری نسبتا مبهم از گوگل پیکسل ۴ منتشر شده است. بر اساس اظهارات منبع منتشرکننده، تصاویر مذکور متعلق به گوگل پیکسل 4 (و احتمالا نسخه XL آن) هستند و از وجود دوربین پشتی دوگانه و دوربین جلویی یکپارچه با نمایشگر حفره‌دار حکایت دارند. در واقع گوشی مجهز به دوربین جلویی دوگانه است و این موضوع با شایعات پیشین نیز هم‌خوانی دارد.  تصاویر محافظ نمایشگر گوگل پیکسل 4 منتشر شد و ظاهرا وجود حفره مربوط به دوربین سلفی دوگانه بر روی نمایشگر دستگاه را موردتایید قرار داد.

تا موعد رونمایی رسمی از اسمارت‌فون‌های گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4XL هنوز 4 ماه زمان باقی‌مانده است. صرف‌نظر از تصاویر زنده و عکس‌های منتشر شده از محافظ‌ها، اکنون همگی می‌دانیم که این گوشی‌ها با سیستم‌عامل اندروید Q، رم 6 گیگابایتی و تراشه اسنپدراگون 855 عرضه خواهند شد.

ر

دوربین دوگانه پیکسل ۴

نظر شما درباره پیکسل ۴ چیست؟ فکر می کنید کدام طرح محقق می شود؟

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

این تبلیغات مثل اینکه درست بشو نیست توی این ترنجی زجر آور شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)