حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر پیکسل ۴ گوگل طراحی شبیه به آیفون ۲۰۱۹ را نشان می دهد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | گوگل

گوگل مدتی قبل از گوشی‌های میان‌رده پیکسل ۳a و ۳a ایکس‌ال رونمایی کرد و حالا پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس‌ال مورد توجه طرفداران این سری گوشی‌ها قرار گرفته‌اند. در همین رابطه، ساعاتی قبل اکانت OnLeaks در توییتر که ید طولایی در انتشار رندرهای گوشی‌ها دارد، تصاویری از رندر مدل اولیه پیکسل ۴ منتشر کرده است. همانطور که گفتیم، این رندرها نشان‌دهنده‌ی مدل نهایی نیستند و شاید گوگل تغییراتی را برای طراحی آن‌ها اعمال کند. به نظر می رسد که رندر پیکسل ۴ گوگل طراحی شبیه به آیفون ۲۰۱۹ را نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

رندر پیکسل ۴ گوگل

رندر پیکسل ۴ گوگل

رندر پیکسل ۴ گوگل

اولین چیزی که با تماشای این رندرها توجه را جلب می‌کند، شباهت زیاد پنل پشتی آن‌ها به رندرهای منتشر شده از آیفون‌های ۲۰۱۹ است. طبق تصاویری که تا حالا از این آیفون‌ها منتشر شده، گویا دوربین‌های اصلی آیفون‌های ۲۰۱۹ در یک برآمدگی نسبتا بزرگی تعبیه شده‌اند. همچنین بر اساس این تصاویر میتوانیم بگوییم که گوگل بالاخره استفاده از دوربین واحد را کنار گذاشته و شاهد بهره‌گیری از دو یا حتی سه دوربین خواهیم بود. در ادامه می‌توانید تو تصویر منتشر شده از رندر پیکسل ۴ را مشاهده کنید.

برای یادآوری، تصویری از رندر آیفون ۲۰۱۹ هم در ادامه قرار داده‌ایم که بدون شک شباهت طراحی آن‌ها با پیکسل ۴ بسیار جالب توجه است.

به غیر از موضوع برجستگی دوربین، در پنل پشتی پیکسل ۴ شاهد جایگاهی برای حسگر اثر انگشت نیستیم و این یعنی به احتمال زیاد گوشی مذکور از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد یا اینکه مانند آیفون‌های جدید مبتنی بر سیستم تشخیص چهره است. در ضمن می‌توانیم به فقدان جک هدفون هم اشاره کنیم که البته با توجه به سابقه گوشی‌های پیکسل چنین موضوعی اصلا عجیب نیست و البته گوگل برای گوشی‌های میان‌رده پیکسل ۳a این مشخصه را تعبیه کرده است.

در این میان، باید اشاره کنیم که معمولا رندرهای OnLeaks کیفیت بسیار بالایی دارند و طراحی گوشی را از زوایای مختلف نشان می‌دهند. اما برای پیکسل ۴، فقط شاهد دو تصویر هستیم که جزئیات را به‌صورت چندان واضحی نمایش نمی‌دهند. به همین خاطر تا اطلاع ثانوی بهتر است که این تصاویر را چندان جدی نگیریم.

نظر شما درباره پیکسل ۴ (Pixel 4) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

طرح زیبایی میشه اکه اون کادر دوربین ها هم مشکی باشه

Jason bourn

حالا باز بگن اسکی از هواویه
ببخشید یکم روراست باشم باهاتون الان هواوی خر کیه که کلش اسکی از اپل و سامسونگه طرحاش از روش وردارن رو گوشی خودشون بزارن؟ همین اپل نبود ناچو مرسوم کرد؟ یه عده خودشونو پاره کردن بگن اسکی از اسنشال هست ولی کی اسنشالو ادم حساب میکرد؟ تازه زور میزدن ناچ عریض بدون هیچ خاصیتی میزاشتن بالا گوشیشون درحالی که نصفش فضای خالی چرا؟ چون شبیه اپل بشه 😂
حالا نگا کنید این رندر راست باشه اولیش گوگله به احتمال بالا شیائومی ها وهواوی های بعدی همین نوع چیدمان دوربینو خواهند داشت چه خوشمون بیاد چه نیاد حقیقت محضه این قضیه شاید سامسونگم بپیونده به این نوع طرح دوربین!

_V_

جدا از بحث حسی که به طراحی دارم

نکته اینه که بالاخره گوگل داره دوربیناشو اپ میکنه و این یعنی گوگل احتمال زیاد خروجی خیلی خوبی میخواد بده بیرون،،همینجوریش دوربین خیلی عالیی داره(هرچند که اولتراواید و تله رو نداره)حالا اگه اینا اضافه شن و البته یکمم دوربین اصلیو باز اپ کنه احتمالا اول میشه حتی

amer

طراحیش قشنگه اما دوستان به نظرتون دوربین چپ بزاره میگن کپی شده بالا یا وسط یا راست بزاره میگن از فلان گوشی کپی کرده به نظرم این کپی نیست این اشباع فناوری و به بلوغ رسیدن فناوری هست.الان اولین ناچ عریض اگه اشتباه نکنم گوشی شارپ تولید کرد یا سوراخ سلفی نمایشگر سامسونگ تولید کرد به نظرم اگه این همکاری و ابداعات نباشن که چه عرض کنم پس هیچی دیگه فاتحه همه خونده است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)