حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر قاب گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10) را ببیند

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | سامسونگ

رندرهای جدید گلکسی نوت ۱۰ لو رفته و این رندرها پرچمدار آینده سامسونگ را درون قاب به نمایش می گذارند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندر قاب گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10) را ببیند.

رندر قاب گلکسی نوت ۱۰

رندر گلکسی نوت ۱۰

رندر گلکسی نوت ۱۰

در گذشته شاهد انتشار رندرهای گلکسی نوت ۱۰ و نسخه پرو آن بودیم. در حالی که مدل استاندارد این گوشی هوشمند به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود، نمونه پرو آن دارای دوربین اصلی چهارگانه است. این سنسورها با چیدمان عمودی روی پنل پشتی این محصولات قرار می گیرند.

به تازگی رندرهای جدید گلکسی نوت 10 لو رفته که آن را درون یک قاب به نمایش می گذارند. این رندرها شایعات گذشته را تایید می کنند. این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی سه گانه بوده و از حفره درون نمایشگر بهره می برد. در صورتی که شایعات حقیقت داشته باشند، گلکسی نوت 10 با صفحه نمایش 6.3 اینچی AMOLED از راه می رسد. قدرت این محصول را با توجه به بازار هدف، چیپست اسنپدراگون 855 و یا اگزینوس 9820 تامین می کند.

انتظار می رود دوربین اصلی سه گانه این گوشی هوشمند دارای سنسورهای 12، 12 و 16 مگاپیکسلی باشد. سنسور 16 مگاپیکسلی به صورت تله فوتو بوده که از زوم اپتیکال 2X بهره می برد. از دیگر مشخصات این اسمارت فون سامسونگ می توان به باتری 3400 میلی آمپر ساعتی، سیستم عامل پیش فرض اندروید پای و حذف جک 3.5 میلی متری هدفون از آن اشاره کرد. شایعات به قیمت 1100 تا 1200 دلاری این دستگاه اشاره می کنند.

گلکسی نوت ۱۰ پرو به نمایشگر 6.7 اینچی مجهز می شود و دارای سنسور ToF برای دوربین اصلی خود است. انرژی این محصول توسط یک باتری 4500 تامین می شود که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی است. بر اساس جدیدترین گزارش ها، سامسونگ از جدیدترین پرچمداران خود در تاریخ ۲۱ مرداد رونمایی می کند.

 

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

همه چیزش حرف نداره و طراحی پشت گوشی بیشتر دوست دارم انشا…پردازنده دراگون هم داشته باشه و اگزینوس نباشه چون هیچی نمیتونه جای دراگون اتشین بگیره

_V_

متاسفانه سامسونگم به برندای اسکی رونده از حالت دوربین اپل پیوست

CAT

دوربینش شبیه P30 pro هست تا اپل!

_V_

گوشیای شیائومی که فعلا تغییر چندانی نکردن

ولی هواوی رو اگه بخوام بگم سادس،شما برو گوشیای قبلیشو ببین
پی۲۰ رو برو ببین،،،ناچ عریض در کنار چیدمان دوربین مثل اپل،،،فقط رنگ گرادینت داره
بعد تو پی۲۰ پرو یه دوربین فقط اومده زیرش
الانم که تو پی۳۰ اون دوربینه رو چسبوندن و تله فوتوئه،،،،،فلش و tof میمونه که اونارم اپل یکیشون گذاشته بین دوتا دوربینا و اون یکی رو هم نداره
شیائومی هم که دقیقا ضایعه(برو می۸ رو ببین) میشه بهش گفت آیفون ایکس اندرویدی با رنگ آبی(همون ایکسه فقط جای آرم اپل یه فینگرپرینته)
ولی وان پلاس هنوز اسکی نرفته تو جای دوربین
اینایی که گفتم بخش دوربین بود

CAT

اره دقیقا راست میگی تازه به عمق فاجعه پی بردم!😥😮😰

_V_

😂

Mr.ultra

اخه دیگه اینقدر مدل گوشی زیاد شده که اگه یک کمپانی بخواد دوربین رو یک میل جابه جا کنه شبیه یک مدل دیگه میشه اخه این که دیگه اسمش اسکی نمیشه بعدم حتما دلیلی برا اینکار داشته چون فرم دوربین s10مشکلی نداشت بعدم نوع دوربین ها و ترتیبشون متفاوته با p30

CAT

آی جان عجب چیزی ۹ میلیون پس انداز دارم اگه بیاد 3 ماه بعدش میتونم بخرم🤩🤩🤩🤩😍😍😍😍

saeed_l

بابا بچه پولدار 😂

CAT

😁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)