حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ نسخه اصلاح شده گوشی تاشو گلکسی فولد را در تیر ماه به بازار عرضه می‌کند

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | سامسونگ

همان‌طور که می‌دانید صفحه نمایش پرچمدار تاشو گلکسی فولد سامسونگ از چند ایراد فنی رنج می‌برد و به همین دلیل سامسونگ برای رفع این ایرادات عرضه این محصول را به تاخیر انداخت. حال سامسونگ مشکلات فنی پرچمدار گلکسی فولد را تا حد زیادی حل کرده است و قصد دارد تا ماه آینده آن را به بازار عرضه کند. در ادامه با ترنجی‌ همراه باشید.

سامسونگ پس از معرفی گلکسی فولد تصمیم گرفت تا این محصول را برای بررسی‌های اولیه در اختیار رسانه‌ها قرار دهد، اما در همان ابتدا رسانه‌ها متوجه شدند که صفحه نمایش گلکسی فولد با مشکلات فنی جدی مواجه است و پس از چند روز بخشی از آن غیر فعال می‌شود؛ در همین راستا سامسونگ پیش فروش این محصول را متوقف کرد. ماه گذشته شرکت سامسونگ اعلام کرد که موفق شده است مشکلات اصلی این پرچمدار را حل کند و این گوشی مجدداً به بازار عرضه خواهد شد. در خصوص مشکل محافظ صفحه نمایش، سامسونگ ابعاد این محافظ را افزایش داده است و لبه‌های آن را به بدنه گوشی متصل کرده است، در نتیجه حذف این لایه محافظ بسیار دشوار خواهد شد و کاربران دیگر به اشتباه آن را از صفحه نمایش جدا نخواهند کرد.

در مورد نفوذ گرد و غبار به داخل لولا و زیر نمایشگر، سامسونگ فاصله میان قطعات گلکسی فولد را کاهش داده است تا احتمال عبور ذرات خارجی کاهش پیدا کند؛ البته این راه حل مشکل موجود را به طور کلی حل نمی‌کند و فقط احتمال آسیب پذیری و نفوذ گرد و غبار را کاهش می‌دهد. حال به گفته منابع معتبر کره‌ای، سامسونگ قصد دارد تا نسخه اصلاح شده گلکسی فول را در ماه جولای به بازار عرضه کند، در همین راستا سامسونگ قصد دارد تا در ماه جاری میلادی نشست خبری را به منظور پیشرفت‌های بدست آمده در حل مشکلات گلکسی فولد برگزار کند و جزئیات بیشتری را در این خصوص با رسانه‌ها در میان بگذارد.

یکی از مشکلات اصلی رسانه‌ها با گوشی تاشو گلکسی فولد، محافظ صفحه نمایش آن بود که پس از جداسازی باعث خراب شدن صفحه نمایش این محصول می‌شد، در همین راستا سامسونگ نوشته‌ای را درون جعبه گلکسی فولد قرار داده است و به شکل کاملاً واضح اعلام کرده است که جدا کردن لایه محافظ مشکلات جبران ناپذیری را برای صفحه نمایش گلکسی فولد به وجود می‌آورد و این موضوع موجب ابطال گارانتی محصول می‌شود.

نظر شما درباره گوشی تاشو سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

اینو به بدون هیچ تعصب و طرفداری میگم، واقعا گلکسی فولد خیلی بهتر از میت ایکس هست چه از نظر زیبایی و چه از نظر کیفیتی و طراحی،هر جفتشون رو فیلم هاشونو به چند نفر نشون دادم همشون بدون استثنا گلکسی فولد رو انتخاب کردن و پسندیدن،واقعا شاهکاره.
میت ایکس رو میبینی انگار یه جنس بی روح و خام رو میبینی ولی خدا وکیلی گلکسی فول معلومه روش کار شده و حرف های زیادی واسه گفتن داره.

m.b

:World best joke
chalton: “اینو بدون هیچ تعصب و طرفداری میگم…”

_V_

این که جوک هست، ولی شما برو یه compare کن این دوتارو تو gsmarena !

نیما عرفانی

پس از عرضه ی جهانیِ هردو دیوایس زمان نیاز هست تا چگونگیِ بازخوردها نسبت به هردو مشخص بشه.
صرفاً نمیشه به مقایسه و تست های اولیهٔ یک سایت بسنده کرد و اون رو به عنوان ملاک برای سنجش برتریِِ هر گجتی درنظر گرفت.

m.b

ممنونم نیما جان…
همین چند ساعت پیش جملاتی رو شبیه به نظری که نوشتی برای یکی از دوستان نوشتم…
الان هم میخواستم بگم صرفاً بررسی یک سایت نمیتونه مبنای محکمی باشه که گفتی…
منم مثل تو منتظرم به بازار بیان تا ببینیم کدوم بهتره…
قبل شکستن فولد، خیلیا کلی کل کل کردن فقط سر یک ویژگی ساده که اون ویژگی واسه فولد بهتره یا میت ایکس… اما وقتی فولد عرضه شد دیدیم که اصلاً بحثایی که کردن اهمیتی نداره وقتی که گوشی در چند هفته میشکنه…
—————
الانم من رو کاغذ بگم فولد بهتره یا میت ایکس خام بودن خودمو نشون دادم (هرچند الان نظر دارم که کدوم بهتره و اگر همه چی مثل مشخصات روی کاغذ پیش بره، مشخصه که کدوم دستگاه بهتره اما صبر میکنم که ببینیم واقعاً یک گوشی تاشو چه مسائلی داره و چه چالش هایی رو باید به سلامت پشت سر بذاره)…
اینم که چالتون میگه داره بدون تعصب و طرفداری حرف میزنه، باعث شد من یه واقعیتی رو راجبش بگم و فعلاً کاری با بهتر بودن فولد یا ایکس ندارم…

نیما عرفانی

احسنت برادر مصطفی
اکثراً چه داخل ایران چه در خارج توان خرید هیچ کدوم از این گوشی هارو ندارن و بیشتر برای سلبریتی ها کاربردی و مناسبه! ما و امثال ما فقط باید در صحنه حضور فعال داشته باشیم و در رابطه با وسایلی که دیگران ازش استفاده میکنن نظرات تخصصی بدیم!!! (تفکر زیادی نیازه تا برخی مخاطبان این کامنت خودشون متوجه ی این موضوع بشن که با چاشنیِ طعنه و کنایه همراه بوده و تا وقتی که نسبت به همه ی رخدادهای حاکم بر دنیای حقیقی از روی احساسات و تعصب کاذب اظهار نظر میکنن مجدداً می‌رسیم سرِ نقطه ی اول یعنی عاقلان میخوانند عاقلان قضاوت میکنند).

_V_

جناب مصطفی!بنده طبق راه و شیوه ی مقایسه خود شما جبهه ی موافق شما این نظرو دادم!

_V_

صد در صد هردو دستگاه مشکل دارن،،،همینجوریش دستگاه های عادی تک و توک چنتا مشکل اینور اونور خبرشون میاد!
نمیدونم در نظر شما این حرف منم جکه ولی منم بخوام بدون تعصب بگم اگه هردو دستگاه چیز غیر منتظره ای براشون پیش نیاد در آینده و همین منوال و چیزی که از ابتدا همه فکر میکردیم باشن!(اطلاعات دستگاه ها و نظرات درباره نوع و شیوه تا شدن) گلکسی فولد رو به هیچ وجه با میت ایکس عوض نمیکنم اگه هردورو مجانی بذارن جلوم!چه برسه اینکه قرار باشه کلیم پول بیشتر(حدود یه پرچمدار شیائومی) اضافه تر روی فولد بکشم و میت ایکس بخرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
620 دلار گرونتره میت ایکس
واقعا من دوست دارم بدونم اونایی ک نظرشون رو میت ایکسه چه دلیلی برای این میزان پول بیشتر دارن!جز شارژ ۵۵ واتی چیز دیگه ای داره میت ایکس!اگه داره بگید منم بدونم که چرا باید ufs 3.0 و اسنپدرگن ۸۵۵ و ۱۲ گیگ رم و پنل داینامیک آمولد و دوربین یکسان با اس۱۰ پلاس و رابط کاربری سامسونگ و پاور شر و گلکسی بادز مجانی! و رنگ بندی خیلی بیشتر(اونهمه انتخاب رنگ و لولای فولد در برابر یه رنگ ایکس) سامسونگ رو بذارم،،۶۲۰ دلار بکشم روش و در عوض به یه گوشی از هواوی برسم که صفحه بزرگتر و بخش باتری بهتری داره!
بگید دیگه شما که همیشه دیوایس های سامو تو بخش قیمت خورد و تخریب و فناشو بچه جلوه میدید میخوام ببینم اینجا بحث چیه دیگه!من گیج شدم!

_V_

منتظر جواب های قانع کننده هستم تا اگه نظرم به نظر بعضیا خوش نمیاد منو از گمراهی در بیارن!
اگه نظرم ترولانس شما منو قانع کنید!

m.b

مستر V
من که فعلاً نگفتم فولد بهتره یا ایکس پس “موافق من” معنا نداره…
مگر اینکه منظورت از موافق بودن، موافق ترول بودن چالتون باشه که خب بر همگان عیانه…😅
اما راجب اولین نظرت…
ببین تو الان میخوای یه گوشی هوشمند معمولی بخری شاید برات نقد و بررسی های همین gsmarena و یه دراپ تست کافی باشه و شاید حتی دراپ تست هم نگاه نکنی…
حالا فرض کن میخوای یه پرچمدار بخری (که با این وضعیت “-پر-شم” نمیتونی بخری چه برسه به “-پرچمدار-” اما خب تو آینده خدا کنه با یه شغل خوب زورت به خریدش برسه) حالا که کلی پیچیدگی ها به گوشی‌ای که میخوای بخری اضافه شده نه تنها تست gsmarena رو میبینی بلکه دراپ تست و تست باتری ریل‌لایف و… هم میبینی و اگه کسی داشته باشه از اونم سوال خواهی پرسید‌ (من که از این هم سخت‌تر میگیرم)…
حالا یه نسل جدید از گوشی ها اومدن که قواعد کارکردشون اصلاً خیلی فرق داره با حتی بهترین و پیچیده‌ترین پرچمدار های بازار…
دیدی که، آینده دنیای موبایل که گوشی منعطف هست رو یکی از پیش پا افتاده ترین مسئله ها مثل گرد و غبار که برای همه گوشی ها وجود داره به زمین زد…
خب وقتی بازی‌ای با قواعد جدید به وجود میاد همه باید منتظر بمونن تا عرضه بشه و قواعدش رو یاد بگیرن و بعدش شروع کنن به بازی کردن…
الان بازی گوشی های تاشو شروع شده اما قواعدش واقعاً هنوز مشخص نیست…
مثلاً کی فکر میکرد گرد و غبار که بدیهی ترین چیز هست بتونه فولد رو مدتی زمین بزنه؟
الان که قواعد معلوم نیست چطوری باید بازی کرد؟
الان من بگم مثلاً طراحی فلان گوشی روی کاغذ بهتره و بعد که عرضه شد یه قاعده روشن شه که مثلاً همون طراحی‌ای که من گفتم به گوشی آسیب میزنه؟
وقتی میشه اطلاعات روی کاغذ رو با هم مقایسه کرد که قواعد بازی برای همه گوشی ها تقریبا یکسان باشه…
اما تو دنیای موبایل منعطف به همون اندازه که چالش پیش روی تولید کننده ها هست، دستشونم برای تغییر قواعد بازه…
پس وقتی سه تا گوشی میشن شتر گاو پلنگ، نمیشه اطلاعات روی کاغذ اینارو با هم مقایسه کرد و گفت که مثلا پلنگ بهتره…😅
اوقات خوش

_V_

نه منظورم از جبهه یعنی جبهه ی کسانی که دنبال ارزش خریدن و ارزش خرید رو حساب میکنن
درباره جوک بودن چالتون که روز اولی که دیدمش فهمیدم

منم میدونم واقعا توقع نداشتم گرد و غبار بزنه زمین فولدو
ولی من میگم اگه به فرض هردو با این چیزای ساده چیزیشون نشه چی!؟

چرا یه عده تا میت اومد گفتن فولد رو خورد؟
از این جور مسائل

_V_

مرسی که خبررو پوشش دادید جناب
امیدوارم مشکل برطرف شه

_V_

https://www.gsmarena.com/flagship_samsung_tablet_spotted_on_geekbench_likely_the_tab_s5-news-37478.php
بنچمارک TAB S5 سامسونگ از گیک بنچ اومد
SD 845
6GB ram

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)