حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ شاید بین ۱۱۰۰ تا ۱۲۰۰ دلار باشد

نوشته

4 سال قبل | 15 دیدگاه | سامسونگ

پس از تمامی شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10) که بسیاری از آنها مطمئنا به واقعیت نزدیک است درز قیمت گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ مطمئنا قابل باور است! گفته می شود قیمت سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ شاید بین ۱۱۰۰ تا ۱۲۰۰ دلار باشد و در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قیمت سامسونگ گلکسی نوت ۱۰

قیمت سامسونگ گلکسی نوت ۱۰

قیمت سامسونگ گلکسی نوت ۱۰

به تابستان نزدیک می‌شویم و مطمئنا شایعات مربوط به گلکسی نوت ۱۰ به عنوان احتمالا بهترین پرچمدار بازار تلفن همراه در تابستان هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود و مطمئنا قیمت گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ یکی از همین دست گزارش‌ها خواهد بود.

گزارش‌های منتشر شده به نقل از یکی از منابع نزدیک به شرکت سامسونگ اعلام کرده‌اند که نوت ۱۰ سامسونگ قیمتی مابین 1100 تا 1200 دلار خواهد داشت. البته هنوز نمی‌توان چندان به صحت و سقم این گزارش‌ها اطمینان داشت و با توجه به اینکه به احتمال فراوان گلکسی نوت ۱۰ با پشتیبانی از شبکه 5G عرضه خواهد شد و یا حداقل یکی از مدل‌های عرضه شده آن مجهز به پشتیبانی از جدیدترین نسل شبکه تلفن همراه خواهد بود، مشخص نیست که این قیمت شامل مدل مجهز به پشتیبانی از شبکه تلفن همراه 5G خواهد بود یا خیر!؟

چینش دوربین چهارگانه گلکسی نوت ۱۰

چینش دوربین چهارگانه گلکسی نوت ۱۰

در عین حال برخی شایعات حکایت از عرضه مدل Galaxy Note 10e به عنوان مدل ارزان‌قیمت‌تر جدیدترین پرچمدار سامسونگ حکایت دارند که ادامه رویه سامسونگ پس از کلکسی اس 10e خواهد بود و این قیمت حتی می‌تواند مربوط به این مدل از جدیدترین فبلت سامسونگ باشد که احتمالا با اندازه کوچکتر و صرفا با قلم اس پن و حذف برخی ویژگی‌های مدل اصلی عرضه خواهد شد.

منبع اعلام کننده این قیمت در عین حال به برخی ویژگی‌های Galaxy Note 10 اشاره داشته است. وی اعلام کرده که بر روی صفحه نمایش این گوشی سامسونگ شاهد حفره‌ای برای قرارگیری دوربین سلفی خواهیم بود که از حفره موجود بر روی گلکسی اس 10 کوچکتر خواهد بود. این نشان می‌دهد فعلا از دوربین سلفی زیر صفحه نمایش که اوپو و شیائومی نمونه‌هایی از آن را به نمایش درآورده‌اند در این گوشی نخواهد بود.

زمان معرفی Galaxy Note 10 سامسونگ

این منبع نزدیک به سامسونگ همچنین ماه اوت (دهم مرداد تا 9 شهریور) را زمان رونمایی از این گوشی هوشمند اعلام کرده که پیش از این هم مطابق رسم هر ساله قابل پیش‌بینی بود اگر چه هر چه به پایان این بازه زمانی نزدیک‌تر می‌شویم مخصوصا هفته اول شهریور با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه IFA2019 زمان محتمل‌تری برای رونمایی از Galaxy Note 10 خواهد بود.

نظر شما درباره این قیمت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

پیش به سوی پرچمدار 2000 دلاری 🙂

_V_

😂

Naranj

ما که دیگه ۵۰۰ دلاری هم نمیتونیم بخریم

Amin B3DA

اولین تاثیر احتمالی حذف هوآوی. به نظرم اگر کاهش نمیشده حداقل افزایش هم نده چون اینجوری برگ برنده دست شیائومی میره

ARMTIN

اقای عطایی
رندر رسمی گلکسی Note 10 منتشر شد ، سامسونگ طراحی لوپ دیزاین در گلکسی Note 10 بکار برده …
دکمه فیزیکی دستیار هوشمند و جک ۳.۵ حذف شده و برخلاف شایعات به دوربین ۳ گانه مجهز شده..
https://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-Note-10-renders-design-leak_id116612

_V_

رندر رسمی جناب؟!😑فون آرنا از کی شده رسمی

نیما عرفانی

این قیمت برای مدل 5G نیست و به احتمال زیاد برای مدل اصلی با ۵۱۲ گیگ حافظه داخلیه(مدل ۱ ترابایت حدود ۱۰۰ دلار بالاتر از این قیمت هست)و مدل پایین تر یعنی نوت ۱۰e می‌تونه هم قیمت إس ۱۰ و نوت ۹ باشه یعنی حدود ۹۵۰ دلار.
قطعاً مدل 5G نوت ۱۰ بالای ۱۴۰۰ دلار قیمت میخوره چون همین الان مدل 5G إس ۱۰ در بازارهای مختلف بین ۱۳۰۰ تا ۱۴۰۰ دلار قیمت داره.
البته همه ی این توضیحات استدلال بنده و نظر شخصی هست.
******
نیمه ی دوم ۲۰۱۹ با اومدن موبایل های جدید بسیار هیجان انگیز میشه.
سامسونگ : سری نوت ۱۰(مرداد ماه)
هواوی:سری میت ۳۰(مهرماه)
اپل:آیفون های 2019(شهریورماه)
شیائومی:می میکس ۴(مهرماه)
الجی: وی ۶۰ (شهریور ماه)
سونی: اکسپریا۲ و اکسپریا ۱ پریمیوم(شهریورماه)
وان پلاس: OnePlus 7t,7t pro( آبان ماه)

_V_

دقیقا همه این گوشیایی که گفتید از نسل بعدن به جز نوت۱۰!
گوشیی از سامسونگ که بین اینا قرار میگیره اس۱۱ میشه

نیما عرفانی

😐
چه ربطی داشت؟
یعنی چون نوت ۹ واسه ۲۰۱۸ بوده نوت ۱۰ نسل بعدش نیست؟
سری میت ۲۰ مگه برا ۲۰۱۸ نبود؟؟!
یا آیفون های ۲۰۱۸!!!

_V_

با تاریخ معرفی یه گوشیو بخوای بسنجی فرق داره تا اینکه بخوای نسلشو بسنجی

همه اون گوشیا نسل بعد چیپستن جز نوت۱۰(اسنپ ۸۶۵ در برابر ۸۵۵)
همشون تکنولوژی ها و ترند های نسل بعدو استفاده میکنن جز نوت۱۰
درکل سری نوت همون اس هست که با تعدادی اپدیت و چیزای جدید برای اونایی میاد بیرون که دنبال یه فبلت تمام عیارن
البته یه چیزیم برا من سواله که هواوی چرا رو تاریخ معرفیای سامسونگ و اپل قفلی زده و حدودا جوری گذاشته که با فاصله یک تا یک و نیم ماه گوشیش بعد سامسونگ بیاد🤔
در حالی که مثلا تو این نسلی که الان هستیم اولین گوشی سامسونگ اس۱۰ و اولین گوشی هواوی میت ۲۰ ولی جوری که با تاریخ معرفی بخوان بسنجن تو این سال میلادی اولین گوشی سامسونگ باز میشه اس۱۰ ولی اولین هواوی میشه پی۳۰
هرچند!که قابل مقایسس اس۱۰ و پی۳۰ ولی دیگه مقایسه سری نوت با سری میت که از نسل بعدی هست قابل هضم نیست

vahid

آقای عرفانی منظور دوستمون از اینکه گفتن همه این گوشی‌ها از نسل بعد هستن این هست که از چیپست های جدیدشون و قدرتمند تر از پرچمدار قبلیشون استفاده میشه،،البته به نظر من این قضیه فقط در مورد میت 30وآیفون های جدید صدق میکنه و در مورد سونی و ال‌جی شیائومی و وان پلاس این مسئله صدق نمیکنه،،چون به غیر از این دوتا گوشی که گفتم عادلانه نیست که اونها با میت30و آی‌فون‌ها جدید مقایسه بشن و گوشی‌های رقیب آیفون 2019و میت30 اول سال2020معرفی میشن،، و به نظرم نوت هم از اس 10 بهتر هستش ولی خیلی با اختلاف کم و فقط در حد بهبود یافته اس10هستش،و در واقع این درسته که اس 11 بین این گوشی‌ها قرار میگیره، برای وان پلاس مدل وانپلاس، برای شیائومی می10 و برای سونی احتمالا اکسپریا3 فقط آیفون خودشو راحت کرده و ی پرچمدار قوی تو هر زمینه ای تولید میکنه و تاریخ معرفیش برای پرچمدار سالی یک بار هست و میتونه 12ماه کامل با تمامی پرچمدارای اندرویدی رقابت کنه،مثلا اگه هواوی سری میت و پی رو ادقام کنه و بتونه امکانات جفتشون رو تو ی گوشی ارائه کنه یا سامسونگ نوت و اس رو هم گوشی قدرتمند تری تولید و معرفی کردن و هم ی پکیج کامل رو واسه کاربراشون ارائه دادن که هم به نفع خودشون هست و هم مشتریاشون،

نیما عرفانی

آقا واعظ مگه جز این روال انتظار دیگه ای داشتی؟ هرساله همین بوده عزیز.
اینو دیگه باید از خودِ سامسونگ بپرسی که چرا زمان بندی کنفرانس سری نوت رو جلوتر از بقیه میندازه!وگرنه مشکل هواوی نیست، چون هرسال زمان معرفی سری میت هواوی ۱ تا ۱ ماه و نیم با کنفرانس اپل فاصله داشته.
صرفاً جهت اطلاع ، فقط آیفون های ۲۰۱۹ و سری میت ۳۰ پردازنده ی جدید دارن مبتنی بر euv وگرنه همگی با همون اسنپدراگون ۸۵۵ عرضه میشن حتی پیکسل ۴ گوگل.
پردازنده اسنپ ۸۶۵ اوایل ۲۰۲۰ ( اواخر ۲۰۱۹) یعنی اواخر آذرماه معرفی میشه و اگزینوس جدید هم بهمن ماه.
پس یعنی طبق همین معیاری که شما میگی اگه بخوایم بسنجیم کدوما نسل بعدی هستن فقط آیفون ها و میت ۳۰ هست ولی اگه بخوایم براساس ورژن سیستم عامل بگیم همه به جز نوت ۱۰ سیستم عامل پیش فرضشون جدیدترین ورژنه.

نیما عرفانی

بله وحید جان متوجه شدم ، ممنون بابت توضیحات ⁦⁦☺️⁩

_V_

دقت نکرده بودم به می میکس و سونی و وانپلاس بیشتر حواسم به میت ۳۰ و آیفون ۱۱ و وی۶۰ بود😅

Amir galaxy

سری نوت واقعا برترینن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)