حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم عامل WatchOS 6 اپل رسما معرفی شد: فروشگاه نرم افزار مجزا و واچ فیس های جدید

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

اپل امشب و در مراسم توسعه دهندگان خود پس از اینکه سیستم عامل iOS 13 رسما معرفی شد، نوبت به نسخه ششم WatchOS است که با قابلیت‌های جدید ریز و درشت از جمله فیس واچ‎های تازه و استور مستقل اپلیکیشن رونمایی شود، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سیستم عامل WatchOS 6

سیستم عامل WatchOS 6

سیستم عامل WatchOS 6

شاید بتوان سیستم عامل WatchOS 6 اپل را نسخه تکمیل شده و ارتقا یافته WatchOS 5 دانست که برخی قابلیت‌های جدید را به ارمغان می‌آورد. به عنوان مثال اصلی‌ترین ویژگی این پلتفرم ارائه فیس واچ‌های جدید است که از طراحی گرافیکی بهتری بهره می‌برند. البته برخی فیس واچ‎های جدید می‌توانند اطلاعات بیشتری مانند قدم‎های برداشته شده در طول روز یا آخرین وضعیت ضربان قلب را در صفحه اصلی ارائه کنند.

هرچند چند سال پیش‌تر از زمان معرفی اولین ساعت هوشمند اپل واچ نمی‌گذرد، با این حال شرکت اپل توانسته به لطف ارائه یک پلتفرم یکپارچه و نیازسنجی قابل قبول به بزرگ‌ترین تولیدکننده ساعت در جهان تبدیل شود.

سیستم عامل WatchOS 6 اپل همچنین دارای چندین برنامه جدید از جمله ماشین حساب، برنامه یادداشت و ضبط صوت است که بدون نیاز به هیچ برنامه جانبی می‌توان اطلاعات ثبت شده توسط آن‌ها را با گوشی آیفون همگام کرد. رابط‌های برنامه نویسی جدید همچنین اکنون قابلیت استریم صوتی مستقیم بر روی ساعت هوشمند اپل را فراهم می‌کنند.

سیستم عامل WatchOS 6

سیستم عامل WatchOS 6

بخش کنترل سلامت WatchOS 6 اپل نیز ارتقا پیدا کرده، طوری که شاهد افزوده شدن سیستم برنامه ریزی و هشدار عادت ماهانه برای بانوان هستیم؛ البته این ویژگی بدون نیاز به ساعت هوشمند نیز توسط گوشی‌های آیفون قابل استفاده است. تمام این برنامه از طریق اپ استور مستقل قابل دسترس خواهند بود.

جدیدترین نسخه از پلتفرم ساعت هوشمند اپل از این هفته برای توسعه دهندگان و تا پاییز سال جاری برای عموم کاربران عرضه خواهد شد. نظر شما درباره سیستم عامل جدید ساعت های هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)