حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ احتمالا ۳ برابر قوی‌تر از گلکسی اس ۱۰ خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

احتمالا بدانید که خانواده گلکسی نوت آغازگر شارژ سریع در موبایل های سامسونگ بودند و گلکسی نوت ۴ اولین شارژ سریع موبایلی را ارایه کرد. از آن زمان تا کنون شاهد پیشرفت ویژه ای در این بخش نبوده ایم و بهترین بهبود را می توان شارژر جدید ۲۵ واتی سامسونگ دانست. به نظر می رسد که گلکسی نوت ۱۰ قرار است پس از ۵ نسل یک پیشرفت اساسی به شارژ سریع سامسونگ بدهد و خبر می رسد که شارژر سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ احتمالا ۳ برابر قوی‌ تر از گلکسی اس ۱۰ خواهد بود، یعنی یک شارژر ۴۵ واتی جدید از سامسونگ. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ما شایعات زیادی درباره سیستم شارژ سریع گلکسی نوت ۱۰ شنیده ایم. از شایعه ای که می گفت باتری سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ با حجم ۴۵۰۰ میلی آمپر و شارژر ۲۵ وات ارایه می شود تا شایعه ای که ادعای شارژر ۱۰۰ واتی سامسونگ برای گلکسی نوت ۱۰ را داشت.

انتظار دارید که سیستم شارژ سریع گلکسی نوت 10 سامسونگ پیشرفت چشم‌گیری در مقایسه با گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس داشته باشد. سرعت شارژ بسیار بالا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سامسونگ گلکسی نوت 10 (Samsung Galaxy Note 10) است.

گلکسی نوت ۱۰

گلکسی نوت ۱۰

سامسونگ چندی پیش از توسعه یک تکنولوژی شارژ سریع گجت‌های الکترونیکی با توان خروجی 100 وات صحبت کرد! البته قرار نیست این فناوری در سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ به کار برود، اما همچنان، سرعت شارژ باتری گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ بسیار بیشتر از پرچمداران کنونی این شرکت و حتی پرچمداران دیگر شرکت‌ها مخصوصا هواوی خواهد بود.

کاربر توییتری Ice Universe، به عنوان یکی از قابل اطمینان‌ترین افشاکنندگان اخبار گجت‌های الکترونیکی، چندی پیش یک توییت مرموز منتشر کرد. در این تصویر، شاهد یک نقاشی رنگ روغن از هنرمند و مخترع نابغه دوران رنسانس، لئوناردو دا وینچی، هستیم. چیزی که روی این تصویر جلب توجه می‌کند، عدد 101101 است. اما چه ارتباطی بین گلکسی نوت 10 سامسونگ و یک نقاشی از لئوناردو دا وینچی وجود دارد؟

دا وینچی (Da Vinci) اسم کدی است که سامسونگ برای گوشی گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پرو و همچنین نسخه‌های 5G آن‌ها (در مجموع چهار گوشی) انتخاب کرده است. شاید استفاده از تصویر لئوناردو دا وینچی در یک توییت Ice Universe تصادفی بوده باشد، اما به احتمال بسیار زیاد، عمدی در کار است.

توان ۴۵ واتی شارژ سریع گلکسی نوت 10 سامسونگ

با یک جستجوی ساده در گوگل متوجه خواهید شد 101101، فرم باینری عدد ۴۵ است. مجددا ممکن است این موضوع نیز تصادفی باشد، اما تصور ما، اشاره Ice Universe به توان 45 واتی سیستم شارژ سریع گوشی های خانواده گلکسی نوت 10 سامسونگ است!

در حال حاضر، توان سیستم شارژ سریع سامسونگ گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پرو 15 وات است. این در حالی است که هواوی در پرچمداران اخیر خود یعنی هواوی میت 20 پرو و هواوی پی 30 پرو، فناوری کوئیک شارژ 40 واتی را ارائه کرده است. اگر سامسونگ به توان 45 واتی دست پیدا کند، بالا دست رقیب چینی خود خواهد ایستاد. پیشتر اخباری درباره استفاده از فناوری شارژ سریع 25 واتی در محصولاتی آتی سری A سامسونگ به منظور رقابت با هواوی شنیده می‌شد،‌ طبق اخبار جدید، غول کره‌ای قصد دارد از هواوی سبقت بگیرد.

ظرفیت باتری گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو

بر اساس آخرین شایعات و اخبار، در مدل پرو خانواده Galaxy Note 10 از یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی استفاده خواهد شد. این در حالی است که ظرفیت باتری پرچمدار سال 2018 سری نوت برابر 4 هزار میلی‌آمپر ساعت بود. البته نباید فراموش کرد اندازه نمایشگر 6.4 اینچی گلکسی نوت 9 در گلکسی نوت 10 پرو به حداقل 6.75 اینچ خواهد رسید.

بعد از افشای اطلاعات جدید درباره دوربین سامسونگ گلکسی Note 10 و در ادامه مشاهدهدقیق‌ترین رندر از گلکسی نوت 10 سامسونگ تا امروز دریافتیم ماژول دوربین اصلی این گوشی، به شکلی تقریبا عجیب دارای دو قسمت بوده و برخلاف پرچمداران سری S سال 2019، سنسورها روی آن به صورت عمودی قرار خواهند گرفت. بر اساس اخبار جدید، سامسونگ این تغییر را به منظور ایجاد فضای بیشتر برای استفاده از یک باتری بزرگتر اعمال کرده است. تغییر اجباری دیگر به منظور ایجاد فضا برای یک باتری بزرگتر در گلکسی نوت 10 پرو حذف درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری از آن خواهد بود.

درباره مدل پایه، اخبار ناراحت‌کننده‌ای شنیده می‌شود. این گوشی احتمالا به نمایشگری 6.28 اینچی یا هم اندازه با گلکسی نوت 9 مجهز خواهد شد، در حالی که ظرفیت باتری آن به 3400 میلی‌آمپر ساعت کاهش پیدا می‌کند. تلاش سامسونگ برای ارائه ظریف‌ترین گوشی سری Note تا امروز، دلیل این عقب‌نشینی بیان شده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ با شارژر ۴۵ واتی ارایه شود؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
RS.R

آفرین داره یع پرچم دار خوب باید حداقل باید یه 40 واتی داشته باشه

RS.R

وای اگه بتونه دوربین رو قلم جا بده چی میشه. عالیه عالیه یه نوآوری منحصر میشه اما به فرض نکنه اگه مثال به فرض هواوی تو سر میت این کار کنه به نظر بقیه دزدی ایده میشه یا رسیدن سری هواوی به این ایده تکنولوژی میشه خوب سامسونگ اگه بزنه برگ برنده اس

Naranj

هواوی دیگه کجا بود؟ هواوی رو لولو برد 😂

RS.R

زهی خیال باطل خاهیم دید بازگشت مقتدرا نشو. جناب نارنجی

_V_

جناب اگه بزنه که عالی میشه ولی از اونجایی که سامسونگ رو تقریبا هممون خوب میشناسیم من فکر میکنم این ایده رو برای ده سالگی سری نوت یعنی نوت ۱۱ یا هر اسمی که داره نگه میداره😑
درباره اون بخشی که توش از هواوی گفتی میشه یه بار دیگه بگی چی گفتی حس میکنم غلط داری یا جابه جایی داره جملت

RS.R

گفتم به فرض هواوی روی سری جدید میت این ایده رو بزنه میگن ایده سامسونگ دزدیه.

RS.R

من خودم به شخصه سری نوت دوس دارم. همیشه عالی بودن ببینم سامی چه نوپردازی جدیدی تو سری جدید پرچم دارش داره.

m.b

پیش از این یه سری میگفتن شارژ سریع ضرر داره…
پس از این خیلی دوست دارم بشنوم چی میگن…

_V_

به اون یه سری یه شصت طلایی بده و بکش بیرون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)