حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۱۰۰ واتی سامسونگ برای گلکسی نوت ۱۰ محتمل است

نوشته

4 سال قبل | 22 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ کنترلرهای شارژ سریع ۱۰۰ واتی معرفی کرده و گفته است اغلب محصولات همراه می‌توانند از این قابلیت بهره ببرند. به نظر می‌رسد پرچمدار بعدی سامسونگ به نام گلکسی نوت ۱۰ هم با شارژ سریع ۱۰۰ واتی معرفی می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شارژر ۱۰۰ واتی سامسونگ با مشخصات ۲۰ ولت و ۵ آمپر

سامسونگ روز گذشته با معرفی کنترلرهای شارژ Type-C تازه به صدر جدول قابلیت شارژ پرسرعت صعود کرد. SE8A و MM101 هر دو با قابلیت eFlash توسعه پیدا کرده و همگام شده‌اند و از به روزرسانی فرم‌ور پشتیبانی می‌کنند.

این دو کنترلر همچنین شارژ سریع تا سقف 20 ولت و 5 آمپر با توان جالب توجه 100 وات را امکان پذیر می‌سازند. SE8A شامل امکان امنیتی دیگر به نام Secure Element می‌شود که آن را به اولین کنترلر PD با چنین قابلیت امنیتی تبدیل کرده است. MM101 می‌تواند رطوبت را تشخیص دهد و بدین ترتیب روند شارژ را پیش از بروز حادثه متوقف کند. این کنترلر همچنین از استاندارد پیشرفته رمزگذاری AESپشتیبانی می‌کند. هر دو چیپست مذکور در مقابل ولتاژ زیاد مقاوم هستند.

با وجود این دو کنترلر PD تازه درون گوشی‌های همراه، شارژرهای موردتأیید سازنده می‌توانند به طور بهینه‌ای باتری را شارژ کنند. قابلیت شارژ 100 واتی را با توان 15 واتی شارژ سریع در گلکسی اس 10 و توان 25 واتی در اس 10 5G مقایسه کنید. سامسونگ مدت زمان شارژ بهینه را با این کنترلرهای تازه اعلام نکرده اما شیائومی که در ابتدای امسال تکنولوژی 100 واتی خود را به نام Super Charge Turbo معرفی کرد، به آن اشاره کرده است. این کمپانی چینی گفته است که سیستم شارژ سریع تازه‌اش می‌تواند باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را ظرف مدت تنها 7 دقیقه از 0 تا 50 درصد شارژ کند. سازنده مذکور همچنین ادعا کرده است مدت 17 دقیقه برای شارژ کامل از 0 تا 100 درصد کافی خواهد بود.

گلکسی نوت ۱۰ با شارژ سریع ۱۰۰ واتی

سامسونگ در معرفی تکنولوژی کنترلرهای 100 واتی خود اعلام کرده است که کاربران گوشی‌های هوشمند و صاحبان لپتاپ و تبلت هم می‌توانند از این امکان مفید بهره ببرند. سامسونگ می‌گوید MM101 در حال حاضر در مرحله نمونه قرار دارد اما روند تولید انبوه SE8A آغاز شده است. بدین ترتیب ممکن است گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو هم با امکان شارژ سریع 100 واتی معرفی شوند.

سایر کمپانی‌ها هم در این بخش اقداماتی صورت داده‌اند و انتظار می‌رود کمپانی اپل به آن‌ها بپیوندد. پیش بینی شده است اپل شارژرهای 5 واتی فعلی همراه محصولات همراه خود را زین پس به شارژرهای 18 واتی که قبلا با آیپدپروها عرضه می‌شدند، تعویض کند. در حال حاضر همه کاربران گوشی‌های آیفون برای تهیه این شارژر 18 واتی باید 50 دلار اضافه بر هزینه خرید گوشی‌های خود بپردازند.

در مقایسه به OnePlus 7 Proاشاره می‌کنیم که چندی پیش با شارژر همراه Warp Charge 30 معرفی شد و البته تکنولوژی شارژ سریع آن پیش‌تر به همراه OnePlus 6T McLaren Edition عرضه شده بود. باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تعبیه شده در پرچمدار اخیر کمپانی وان پلاس می‌تواند با تکنولوژی Warp Charge 30 ظرف مدت 20 دقیقه از 0 تا 50 درصد شارژ شود. شارژرOppo SuperVOOC 50 واتی توسعه یافته است و هوآوی میت ایکس هم از شارژر 55 واتی پرسرعت بهره می‌برد.

ترکیب باتری‌های بزرگ به همراه تکنولوژی شارژ بسیاری سریع می‌تواند ترند موردعلاقه بعدی برای کاربران باشد. بدین ترتیب اغلب گوشی‌ها یک روز کامل دوام می‌آورند و در انتهای روز که آن‌ها را به شارژر متصل می‌کنید، ظرف مدت چند دقیقه شارژ می‌شوند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی نوت ۱۰ با این شارژر ۱۰۰ واتی ارایه شود؟ من اینطور فکر نمی کنم.

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
RS.R

آقایه عطایی من یه خبر تو سایت آموزن دیدم. دو تا شارجر واسه نوت 10معرفی کرد بود 35. و 40 واتی

RS.R

سایت آمازون

UnderTaker

گمونم یه انفجار دیگه هم تو راهه!!!
ایندفعه اگه بترکه ، دست و پاها رو هم قطع میکنه. خخخ

_V_

بوی سوزشت همه جارو گرفته بدبخت😁😂😂

amer

خخخخ.

Mahdi.L

شارژر با توان ۱۰۰W عالیه به شرط اینکه بتونه کاملا گرما رو کنترل کنه و باعث از بین رفتن زودِ باتری نشه،
فکر میکنم بین ۲۵تا ۵۰w هم کافیه فعلا و نیاز اکثر کاربرا تو این رنج رفع میشه،
در مورد شارژر ۵w اپل که تا الان درون جعبه هاش بوده، واقعا برای یک گوشی بالاتر از ۱۰۰۰دلار باعث شرمندگیِ

Milad7

فکر نمیکنم واقعیت داشته باشه 🙂

amer

واقعا عالیه و خوبیش اینه همه فن حریفه و برای لپ تاپ و تبلت هم قابل استفاده هست بر خلاف شیائومی که فقط برای گوشی قابل استفاده هست

amer

البته تا جایی که اطلاع دارم شارژرهای سریع فعلی گرمای زیادی که این گرما برای قطعات الکتریکی موبایل نقش سم ایفا میکنه.اگه گرما کمی تولید کنه پس باید بگم بی نظیره

_V_

از همین جا اعلام میکنم با اینکه خیلی خوشحال میشم واقعی باشه(کیه که از پیشرفت برند محبوبش خوشحال نشه) ولی با شناختی که از سامسونگ دارم به علاوه اینکه هواوی هم به چوخ رفت و دیگه رقیبش باز شد اپل گشاد تر از خودش،،،فوقش تو نوت۱۰ بیاد ۳۰ وات بزنه
تو نوت۱۱ هم که ده سالگیشه مرحمت کنه ۵۰ میذاره
😑

amer

حالا شاید راست باشه.30وات هم بزنه باز هم عالیه.با اینکه 25واتش هم خوبه.

Amin B3DA

خوبه که واقع بین باشیم. خوشم اومد. اره احتمالش هست اما بازم خوبه حرکت رو به جلو
ولی اگ سرعتش رو کم کنه باید منتظر رقابت با شیائومی باشه هم قیمت هم سرعت شارژ و امکانات

Amin B3DA

ع ی طرف میگم محتاطانه عمل میکنه و یهو اینهمه نمیره جلو
ع یه طرفم میگم چندساله 15 واته احتمالش هست یهو سروصدا کنه
به هرحال امیدوارم باطری ها زود پیشرفت کنن

_V_

من امیدوارم به جای اینکه شارژرارو دیگه خیلی سوپر کنن یه شارژر خوب بذارن در عوض از تکنولوژی های جدید باتری برای عمر باتری بیشتر استفاده کنن

Amin B3DA

اره خب باطری اگ 5 ساعت شارژ شه و یه هفته پر باشه بهتره تا 5 ثانیه شارژ شه و دوساعت کار بده

علی شیخ زاده

اگه قرار باشه استفاده کنه بدون شک فقط برای نوت ۱۰ پرو استفاده میکنه و نوت ۱۰ معمولی شارژر ضعیف تری خواهد داشت

afsoongaregisoo

نهایت نهایت یه چهل واتی بزاره که من بعید می‌دونم و همون سی وات درست هست .صد وات رو شاید دو سه سال آینده ببینیم

pedram_01

سلام . دوستان اگه گذشته رو نگاه کنید میبینید هر سال سری اس با نوت نزدیک تر میشن . و این یعنی نباید انتظار شارژ ۱۰۰ واتی رو داشته باشید در نوت ده . شما میتونید شارژ ۲۵ واتی رو از نوت ده انتظار داشته باشید که واقعا هم خوبه و پیشرفت به حساب میاد برای گوشی های سامسونگی که خیلی وقته تکنولوژی شارژ سریعش تغییری نداشته

MohammadFarhaadi

این خیلی خوبه مطمئنا شعاع انفجارش چند برابر نوت هفته که خودش پیشرفت بزرگیه فقط توجه کنید میبینید روز معرفی سامسونگ میاد میگه آره ما تنها شرکتی هستیم که تو شارژر فستم.ن از تکنواوژیه الراسونیک استفاده کردیم!!! که سرعتش شارژش از صد واتی های بقیه برندا شیش برابر بیشتره!!!اونا اپتیکالن بی کیفیتن و بلوتوث هم ندارن!به همین خاطر برای احترام به حقوق مصرف کننده قیمتش رو به سه هزار دلار کاهش میدیم!!!

_V_

m.b
جناب این پسته
گویا نه،،برای گوشی هم هست
و البته شاهد کامنت این مومن بسیجی خوش ذوق هستیم!😂😅
MohammadFarhaadi
داش فشار خون موجب هزارتا مرض میشه ها مراقب مصرف نمکت باش

The Destroyer

خیلی خوب میشه که استفاده کنه ولی بعیده احتمالا همون 25 وات s10 5g رو استفاده کنه

The Destroyer

و نوآوری ها میمونه واسه اس 11

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)