حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاید سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ بدون دکمه فیزیکی و جک ۳.۵ میلی متری صدا ارایه شود

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | سامسونگ

شایعه‌ی جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد دکمه‌های فیزیکی و جک 3.5 میلی‌متری هدفون از گوشی گلکسی نوت ۱۰ (Samsung Galaxy Note 10) حذف خواهند شد. بنابراین باید منتظر یک گوشی بدون دکمه نظیر اچ تی سی یو ۱۲ پلاس باشیم، دستگاهی که البته به شدت به آن انتقاد شد. به هر صورت شاید سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ بدون دکمه فیزیکی و جک ۳.۵ میلی متری صدا ارایه شود و ما در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

گوشی بدون دکمه‌ی اچ تی سی یو ۱۲ پلاس را به خاطر میاورید؟ به نظر می‌رسد سامسونگ علاقمند این طرح شده و سخت مشغول کار روی این طرح مفهومی است. امروز شایعه‌ای منتشر شده که خیلی جدی ادعا می‌کند گوشی گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ فاقد هرگونه دکمه‌ی فیزیکی خواهد بود.

گلکسی نوت ۱۰ شبیه به اچ تی سی یو ۱۲ پلاس

این دکمه‌های فیزیکی جای خودشان را به نقاط خازنی یا حساس به فشار خواهند داد که با برآمدگی یا بافتی ویژه در لبه‌ها مشخص خواهد شد. بیایید امیدوار باشیم که سامسونگ از نظر قابلیت استفاده و بازخورد لمسی٬ در این زمینه بهتر از کمپانی اچ تی سی عمل کند. این گزارش می‌گوید هر دو نسخه‌ی مختلف گلکسی نوت ۱۰ از چنین طراحی برخوردار خواهند بود؛ بنابراین٬ همین گزارش نیز به عرضه‌ی گلکسی نوت جدید در دو نسخه‌ی مختلف را تایید می‌کند. اینطور به نظر می‌رسد که باید کم کم خودمان را برای در دست گرفتن گلکسی نوت ۱۰ بدون دکمه از جنس آینده آماده کنیم.

چینش دوربین چهارگانه گلکسی نوت ۱۰

چینش دوربین چهارگانه گلکسی نوت ۱۰

صحبت از حذف دکمه‌ها شد٬‌ خبر دیگر اینکه جک هدفون نیز از این گوشی حذف خواهد شد. بنا به دلایلی٬ نوت 10 نخستین گوشی پرچمدار سامسونگ خواهد بود که دیگر این درگاه 3.5 میلی‌متری را ارائه نخواهد کرد. هرچند در عوض حذف این جک٬ یک باتری بزرگ‌تر زیر قاب گوشی جای خواهد گرفت. میل بازار نشان می‌دهد٬ در آینده‌ای نزدیک جک هدفون از تمام گوشی‌ها حذف خواهد شد.

البته فقدان دکمه‌های فیزیکی نقاط مثبت دیگری را نیز به همراه دارد. نبود کلید٬ به معنای نبود بریدگی روی فریم آلومینیومی گوشی است و این بریدگی‌ها باعث ضعف در شاسی گوشی‌های مدرن می‌شود. بنابراین بدون آن‌ها ممکن است طراحی فریم باریک‌تری بدون فدا کردن انسجام ساختاری امکان پذیر باشد.

اگر زمانبندی‌های سال‌های گذشته‌ی سامسونگ ادامه یابد٬ انتظار می‌رود گوشی گلکسی نوت ۱۰ در ماه آگوست معرفی شود. این گوشی از پیکربندی متفاوت دوربین‌های پشتی و نمایشگری با حفره روی آن برای میزبانی از یک دوربین سلفی در وسط آن بهره می‌برد. فناوری شارژ بسیار سریعی می‌تواند باتری این گوشی را شارژ کند٬ یک نمایشگر با نسبت 19.9 و شاید یک نمایشگر 6.66 اینچی در مدل بزرگ‌تر آن حضور داشته باشد. ضمن آن که باتری مدل کوچک‌تر 3,400 میلی‌آمپر ساعت و مدل بزرگ‌تر نیز 4,500 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این شایعه برای گلکسی نوت ۱۰ صحیح باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

جونز

ali.k77

یکی از بهترین دکمه های فیزیکی شاتر دوربین گوشی های سونی بود که متاسفانه بقیه برندها سمتش نرفتن .

Mohammad 13759

حاجی این تکنولوژی های به سامسونگ نمی خوره می گفتی شیائومی باور پذیر تر بود .

_V_

چقدر تو نمکی نمکی نمکدون سولاخات کو؟
تکنولوژی به سامسونگ نمیخوره؟😂😂😂
باشه آره
تموم شد؟

Redeagle24

اقای واعظی این ایدی تلگراممه
Aguliaroja_redeagle
لطفا سریعا بهم پیامی بدید در مورد خرید گوشی به راهنمایتون نیاز داشتم

_V_

اصلا هم اسمت ب اک فیکا نمیخوره

The Destroyer

به نظر اسنپ ۶۷۵ تو اسپید تست ها بهتر از اسنپ ۷۱۰ و ضعیف تر از اسنپ ۷۱۲ هست

_V_

عزیز برند مورد علاقه خودت که همه جوره قبولش داری بنر زده ۶۷۵ بهتر از ۷۱۰
و اینکه اسپید تست ها برای مقایسه قدرت چیپست ها معیار خوبی نیست چون لانچ اپ خیلی چیزا روش تاثیر دارن و اگر اینجوری بود اپل باید تو اسپید تست همرو لقمه میکرد با این بنچمارکا

The Destroyer

بله خب من هم تایید کردم دیگه چه تو اسپید تست چه تو بنچمارک ۶۷۵ قوی تره. Redmi note 7 pro بنچمارک بالای ۱۸۰۰۰۰ داره در صورتی که realme 3 pro با اسنپ ۷۱۰ بنچمارک حدود ۱۷۰۰۰۰ داره و همچنین تو اسپید تست نوت ۷ پرو در اکثر موارد بهتره

The Destroyer

در مورد اپل هم حق با شماست و من هم معتقدم بنچمارک همه چیز نیست ولی هیچ چیز هم نیست

_V_

Mohammad 13759
راستی نوب خان برداشتن جک ۳.۵ فکر نمیکنم تکنولوژی باشه،اتفاقا حذف کردن یه چیز از گوشیه 😂
حالا منظورت نوع دکمه هاست که اونم کاری نداره و همه شرکتا میتونن بکنن ولی دلیل خودشونو دارن
نبود جک ۳.۵ کلا چیز بدیه مخصوصا برا کسایی مثل من که صب تا شب دارن کارای مختلف میکنن تو دستگاه و مجبورن به شارژ بزنن اون وسطا 😑

chalton

سامسونگ روح بخش دنیای تکنولوژی

_V_

Redeagle
داش پیدات نکردم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)