حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی گلکسی نوت ۱۰ تقلایی برای زیبایی را نشان نمی دهد

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ

تقریبا می دانیم که گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پرو پرچمداران آینده سامسونگ هستند که انتظار می‌رود اواسط مرداد امسال رسما رونمایی شوند. یکی از منابع نزدیک به سامسونگ در گزارشی تازه ادعا کرده است گلکسی نوت ۱۰ از نظر ظاهری طراحی زیبایی نخواهد داشت. در حقیقت طراحی گلکسی نوت ۱۰ تقلایی برای زیبایی را نشان نمی دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10)

رنگ بندی گلکسی نوت ۱۰

رنگ بندی گلکسی نوت ۱۰

یکی از منابع آگاه گفته است که پرچمدار گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ احتمالا از نظر طراحی ظاهری به آن زیبایی که انتظارش را دارید، نخواهد بود. او گفته است شاید نوت ۱۰ ناچ بزرگ و ناپسند پیکسل ۳ ایکس ال را نداشته باشد اما قطعا از نظر ظاهری چندان زیبا نخواهد بود.

به نظر می‌رسد منبع این افشاگر یکی از افراد آگاه در مسیر توسعه و طراحی نوت ۱۰ باشد. از طرفی سامسونگ قصد دارد امسال دو مدل نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پرو را از این خانواده معرفی کند و نمی‌دانیم که هر دو گوشی از طراحی مشابهی بهره می‌برند یا خیر.

داستان این گزارش تازه از جایی آغاز شد که یکی از فعالان معروف یوتیوب ویدیوی مفهومی منتسب به آیفون ۱۱ اپل را در این پلتفرم به اشتراک گذاشت و گفت با این نوع طراحی ظاهری موافق است. برخی دیگر از کانال‌های پرطرفدار دیگر کمی با این ویدیوی مفهومی شوخی کردند و گفتند که طراحی نوت ۱۰ سامسونگ از این بدتر خواهد بود. همینجا بود که آگاروال وارد شد و با تأیید گفته آن‌ها اعلام کرد طراحی ظاهری نوت ۱۰ چنگی به دل نمی‌زند.

هنوز نمی‌دانیم منظور از این طراحی نه چندان جالب دقیقا در کدام بخش است اما حدس می‌زنیم به پنل پشتی و دوربین اصلی مربوط باشد؛ زیرا اغلب تصاویر و ویدیوهای مفهومی منتسب به آیفون ۱۱ این گوشی را با ماژول دوربین مربعی به نمایش گذاشته‌اند.

دو نسخه سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ چه تفاوت هایی با هم دارند؟

انتظار می‌رود گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پرو اوسط مرداد امسال رسما معرفی شوند. گفته می‌شود این گوشی پنل نمایش خمیده با دوربین سلفی در حاشیه حفره‌ای بسیار کوچک دارد و در پنل پشتی هم به ماژول چهارگانه اصلی مجهز می‌شود. هنوز نمی‌توانیم به قطع درباره تفاوت دو مدل نوت ‍۱۰ و نوت ۱۰ پرو نظر دهیم اما شایعه شده است نوت ۱۰ پرو در ابعاد و پنل بزرگ‌تر معرفی می‌شود.

هر دو مدل احتمالا با توجه به بازار دریافت کننده به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ و اگزینوس ۹۸۲۰ مجهز می‌شوند و در نسخه‌های 4G و 5G به بازار راه پیدا می‌کنند. اندروید ۹ به طور پیش فرض روی آن‌ها می‌شود و بدنه‌شان هم از جنس شیشه و فلز خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این طراحی برای گلکسی نوت ۱۰ زیبا باشد؟ پشت این طراحی بیشتر شبیه به طراحی گلکسی A9 2018 است که شخصا از ابتدا نظر مساعدی درباره آن نداشتم.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

خب همه دارن طراحی رو بهبود میبخشن
اما سامسونگ رو نمیدونم تو چه فکریه
انشالله طرح نهایی یه چیز خوبی باشه

mehrdad_ma

نه این شکی نیست
فون آرنا گذاشته تقریبا شبیه p30 pro هست که سنسور tof کنارش هست

علی شیخ زاده

تو تویتر شماتیک دوربین نوت ۱۰ رو گذاشتن خیلی شبیه پی ۳۰ پروعه

amer

بلانسبت چرت گفته
هر کسی زیبایی از دید خودش تعریف میکنه و یه چیز سلیقه ای هست اتفاقا من این طرح نوت 10بیشتر از s10قبول دارم چون عرض کمی داره و با دست راحت کاربر میتونه باش کار کنه بیشتر مستطیلی شکل هست که من عاشق این جور طرح ها هستم ولی با انواع ناچ سازگار نیستم.در کل قشنگ و جذاب هست

amer

به نظرم گوشی ها از نظر طراحی به حد اعلای خودشون رسیدن فقط شاید چیدمان دوربین قاب پشت گوشی فرق کنه.

Milad7

اگر این شکلی باشه خیلی زشته 😐

ahmad

چند روز پیشم گفتم کپی پی ۳۰ پرو هست افتضاح

_V_

این اگه باشه که بده
ولی خب درصد خیلی پایینی این هست از اونجایی که بعد معرفی اس۱۰ یه عالمه طرح کانسپت اومد بیرون که از این بیشتر به عملی شدن هم حتی نزدیک بودن
فاز اونایی که میگن اسکی از پی۳۰ پرو رو نمیفهمم؟!میشه گفت چیدمانش مث ای۹ خود سامسونگه،،ولی این نیست احتمال زیاد

The Destroyer

نه اونا طرح جدیدش که منتشر شده رو میگن که به شدت شبیه p30 pro هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)