حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گوگل پیکسل ۴ (Pixel 4) را ببینید: سرانجام دوربین دوگانه و سوراخ نمایشگر

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | رندر، گوگل

در ماه مارس گذشته یکی از کاربران توییتر به نام PhoneDesigner تصویر مفهومی و مورد انتظار خود را از پرچمدار پیکسل ۴ گوگل منتشر کرد. همین طراح حالا تصمیم گرفته است تصاویر مفهومی دیگری با طراحی آپدیت شده از گوشی مذکور را دوباره منتشر سازد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندر گوگل پیکسل ۴ (Pixel 4) را ببینید، طرحی که در آن سرانجام دوربین دوگانه و سوراخ نمایشگر را می بینیم.

گوگل پیکسل ۴ (Pixel 4)

گوگل پیکسل ۴ (Pixel 4)

گوگل پیکسل ۴ (Pixel 4)

این طراح در ماه مارس گوشی پیکسل ۴ را با پنل نمایش بدون حاشیه و دوبین سلفی تعبیه شده در ناچ حفره‌ای در گوشه بالا سمت راست طراحی کرده بود. این طراحی مفهومی همچنین در پنل پشتی خود تنها یک لنز در ماژول دوربین اصلی داشت. از طرف دیگر مدل بزرگتر و پیشرفته‌تر پیکسل ۴ ایکس ال با حفره کمی بزرگتر و بیضی شکل و دو لنز سلفی به تصویر کشیده شده بود و در پنل پشتی آن هم دوربین اصلی با لنزهای دوگانه افقی دیده می‌شد.

این طراح حالا تنها یک نوع طراحی منتشر کرده است و به نظر می‌رسد منظورش این باشد که هر دو پیکسل ۴ و ۴ ایکس ال از طراحی واحدی بهره می‌برند. در این تصاویر مفهومی تازه شاهد تعبیه دوربین سلفی در ناچ حفره‌ای با یک لنز هستیم و در پنل پشتی هم دوربین اصلی با لنزهای دوگانه در نظر گرفته شده است.

این ناچ حفره‌ای کوچک‌تر از طراحی قبل و همچنین در گوشه بالا سمت چپ پنل نمایش تعبیه شده است. ماژول دوربین اصلی هم با چینش افقی در گوشه بالا سمت چپ پنل طراحی شده و فلش LED در کنار آن قرار گرفته است. در پنل پشتی اثری از حسگر فیزیکی اثرانگشت نیست و به نظر می‌رسد طراح آن را زیر پنل نمایش تصور کرده باشد.

گوگل پیکسل ۴ (Pixel 4)

گوگل پیکسل ۴ (Pixel 4)

در تصاویر مفهومی پیش رو، پیکسل ۴ در ترکیب رنگی مشکی و خاکستری به تصویر کشیده شده و لوگوی برند گوگل هم در پنل پشتی آن نقش بسته است. پیکسل ۴ مفهومی در پنل جلو بدون حاشیه توسعه پیدا کرده است و حتی نوار باریکی در بخش پایین پنل آن دیده نمی‌شود. در پنل پشتی هم ماژول دوربین اصلی کمی از سطح پنل بیرون زده است.

همان‌طور که می‌دانید، گوگل سیستم ژست‌های راهبری عجیب در اندروید پای را به سیستم بهینه سازی شده‌ای در اندروید کیو تغییر می‌دهد و همان‌طور که انتظار می‌رود، طراح هم پیکسل ۴ را مجهز به سیستم عامل تازه اندروید ۱۰ (Android 10) تصور کرده است.

پیکسل‌های نسل سوم در اکتبر سال 2018 معرفی شدند و انتظار می‌رود نسل چهارم هم در همین بازه زمانی رونمایی شوند. این تصاویر مفهومی رسمی نیستند و پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال قطعا با آنچه شاهدش هستید، متفاوت خواهند بود. البته این طراحی به قدری جالب توجه است که اگر گوگل تصمیم بگیرد پیکسل‌های نسل چهارم را مشابه آن‌ها توسعه دهد، احتمالا هیچکش مخالفتی نخواهد کرد.

پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال بدون شک از پردازنده توانمند 64 بیتی و 8 هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون 855 قدرت می‌گیرند و احتمالا حداقل 6 گیگابایت رم دارند. پیکسل 4 ایکس ال در پنل نمایش خود از وضوح QHD+ پشتیبانی می‌کند و پیکسل 4 هم احتمالا به پنل فول اچ دی پلاس مجهز می‌شود.

نظر شما درباره این رندر پیکسل ۴ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

عالی البته اگه تو عمل اجرا بشه

MohammadFarhaadi

گوگل با پیکسلها شورش رو درآورده.قیمت فضایی بابت هیچ.قبلا سرعتش سرآمد بود و قیمت پایینش الان هیچکدومش سرآمد نیست.تو قیمت رقابت میکنه با سامسونگ و اپل و هواوی تو سرعت هم قافیه رو باخته به شیائومی و وانپلاس و نوکیا و سونی!تو امکانات هم که نه ترند بازار رو رعایت میکنه نه آپشن خاصی که برای خودش باشه یا اصلا مال شرکت دیگه اضافه میکنه.در اصل به جای اندروید این گوشیشه که خامه.یه اندرویدی خام با چیپست پرچمدار با کمترین مقدار رم در حد میانرده ها و طراحیه واقعا مزخرف که آدم فکر میکنه طراحش یه بچه پیش دبستانیه!!!دوربینش هم هرچقدر که عالی باشه چون دو یا سه یا چهارگانه نیست نمیتونه آپشنای اونا رو داشته باشه مثل فوق عریض یا زوم اپتیکال.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)