حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی ای ۷۰ اس (Galaxy A70s) با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | مطالب ترنجی

حتما به یاد دارید که دو هفته پیش در ترنجی شاهد معرفی حسگر تصویر ۶۴ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL Bright GW1 بودیم. از آن جا که به گفته منابع معتبر نزدیک به سامسونگ قرار نیست در گلکسی نوت ۱۰ شاهد نوآوری بزرگی باشیم، احتمالا این دوربین ۶۴ مگاپیکسلی یا به عبارت بهتر، این حسگر تصویر ۶۴ مگاپیکسلی در یک عضو خانواده گلکسی A ارایه شود. امروز گفته می شود که سامسونگ گلکسی ای ۷۰ اس (Galaxy A70s) با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی ای ۷۰ اس (Galaxy A70s) با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی

در ماه‌های گذشته سامسونگ میان رده گلکسی ای ۷۰ (Galaxy A70) را به همراه دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی روانه بازار کرد؛ حال این غول کره‌ای قصد دارد تا نسخه ارتقاء یافته این میان رده را با اسم A70S به عنوان اولین گوشی جهان که به سنسور دوربین ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده است روانه بازار کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، میان رده گلکسی A70S در نیمه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود، اما زمان دقیق عرضه آن مشخص نشده است. به گفته منابع معتبر، سامسونگ قصد دارد تا در این میان رده از سنسور جدید خود یعنی ایزوسل برایت GW1 استفاده کند که یکی از جدیدترین و قدرتمندترین سنسورهای دوربین ساخت سامسونگ به شمار می‌رود و تا به امروز بر روی هیچ گوشی هوشمندی استفاده نشده است. سنسور ایزوسل برایت GW1 ماه گذشته توسط سامسونگ معرفی شد؛ این سنسور بالاترین رزولوشن را در میان سنسور‌های دوربین موبایلی ارائه می‌دهد.

حسگر تصویر ۶۴ مگاپیکسلی ISOCELL GM2

حسگر تصویر ۶۴ مگاپیکسلی ISOCELL GM2

سنسور GW1 سامسونگ می‌تواند با استفاده از فناوری Tetracell اطلاعات هر 4 پیکسل را ترکیب کند در نور کم تصویری با دقت 16 مگاپیکسل را به ثبت برساند؛ همچنین درر نور بیشتر این سنسور می‌تواند تصاویری با کیفیت 64 مگاپیکسل را ثبت کند. همچنین این سنسور قدرتمند از فناوری HDR تا 100 دسی بل پشتیبانی می‌کند؛ تصاویر ثبت شده با این سنسور به نحوه درک چشم انسان از رنگ‌های موجود در طبیعت بسیار نزدیک است، زیرا محدوده دینامیکی چشم انسان حدود 120 دسیبل است.

اکثر سنسور‌های موجود در بازار از محدوده دینامیکی 60 دسیبل پشتیبانی می‌کنند که با توجه به این موضوع، سنسور GW1 سامسونگ می‌تواند تصاویر با کیفیت‌تری را به ثبت برساند. به لطف فناوری DCG سنسور ایزوسل برایت GW1 سامسونگ به شکل بهینه‌تری از نور محیط استفاده می‌کند و در نتیجه تصاویر با کیفیت تری را به ثبت می‌رساند. همچنین این سنسور از فیلم برداری فوق آهسته با سرعت 480 فریم بر ثانیه نیز پشتیبانی می‌کند.

گلکسی ای ۷۰

گلکسی ای ۷۰

پیش از معرفی سنسور ایزوسل برایت GW1، بالاترین رزولوشن تصویر از آن سنسور سونی با دقت 48 مگاپیکسل بود، اما به زودی میان رده گلکسی A70S سامسونگ به همراه سنسور GW1 به بازار عرضه می‌شود و تبدیل به اولین گوشی هوشمند جهان با سنسور دوربین 64 مگاپیکسلی می‌شود. میان رده A70S در واقع نسخه ارتقاء یافته A70 خواهد بود و به احتمال بسیار زیاد در بخش سخت افزاری این محصول شاهد تغییرات جزئی خواهیم بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گلکسی ای ۷۰ اس به همراه صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED با رزولوشن FHD+ و بریدگی قطره‌ای ناچ برای قرارگیری دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی به بازار عرضه می‌شود. این میان رده از پردازنده اسنپ دراگون 670 و 8 گیگابایت حافظه رم به همراه 128 گیگابایت فضای مجهز شده است و برای تأمین انرژی مورد نیاز خود از یک باتری قدرتمند 4500 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند؛ همچنین باتری این میان رده از فناوری شارژ سریع 25 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی ای ۷۰ اس (Galaxy A70s) قرار است در بازار میان رده های سامسونگ یک نگین درخشان باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

Oh Sh*t

The Destroyer

یعنی تفاوت a70 و a70 s فقط قراره تو دوربین باشه؟ چون بقیه مشخصاتی که این جا نوشته عین a70 هست

Amir galaxy

Oh my pashms
چه چیزی میشه
حتما برای بازار چین هست چون هر چی دیدیم اخرش s بود میرفت چین
A6s
A40s
A70s

_V_

A8s

Amir galaxy

برادا از اونجایی که این حسگر تصویر 64 مگاپیکسلی تو a70 استفاده شده
میشه گفت تو note 10 هم بکار میره ؟؟؟؟؟؟
مثل روزنه a8s که توی سری s10 بکار رفت

_V_

نه فکر نمیکنم سامسونگ سنسور متحول کنه،لامصب چن ساله ۱۲ مگاپیکسلی مونده سنسور😑

amer

اگه سخت افزار هم ارتقا بده عالیه ولی فقط سنسور ارتقا بده به نظرم جالب نیست و همون بهتر معرفی نکنه.و در کنارش قیمت خوب و متعادل باشه انوقته که قضیه جالب میشه

_V_

دقیقا!تغییری نمیکنه خروجی فقط اینکه سنسور با رزولوشن بالا بذاری باعث عکاسی بهتر نمیشه

afsoongaregisoo

سنسور واقعا آنقدر ها هم مهم نیست .الان نوت ۷ با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی حتی ضعیف تر از می ۸ لایت با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی خروجی میده .این گوشی هم فقط یه بالارده هست و انتظار خروجی فوق العاده ازش داشتن شبیه یه جک هست.تقریبا می‌تونه در حد اس۷ و کمی ارفاق در حد اس۸ عملکرد داشته باشه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)