حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری گوشی ردمی کی ۲۰ (Redmi K20) با حجم ۴۰۰۰ میلی آمپر ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | ردمی

پرچمدار ردمی با اسنپدراگون ۸۵۵ در راه است و ما می دانیم که نام ردمی کی ۲۰ (Redmi K20) خواهد بود. امروز خبر می رسد که باتری گوشی ردمی کی ۲۰ (Redmi K20) با حجم ۴۰۰۰ میلی آمپر ارایه خواهد شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

گاهی برای پی بردن به مشخصات گوشی‌های عرضه نشده به شایعات و درز اطلاعات نیاز نیست و تنها باید کمی منتظر ماند. اخیراً  برند Redmi شیائومی در صفحه اختصاصی خود در شبکه اجتماعی چینی Weibo ظرفیت باتری گوشی پرچم‌دار K20 خود را تأیید کرده است. برای اولین بار Redmi قصد دارد یک گوشی پرچم‌دار روانه بازار کند.

ردمی کی ۲۰ (Redmi K20)

بانری ردمی کی ۲۰

بانری ردمی کی ۲۰

طبق پست منتشر شده از طریق حساب رسمی Redmi، گوشی پرچم‌دار K20 از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت بهره می‌برد. Redmi با انتشار این پست خواست خیال علاقه‌مندان را بابت ظرفیت باتری آسوده کند.

در این تیزر به زبان چینی عبارتی با این مضمون درج شده که در وجود باتری 4000 میلی آمپر ساعت و دوام بالای باتری، کارهای بیشتری انجام بدهید و انتظار بیشتری داشته باشید. با این حال مشخص نیست این تیزر مربوط به Redmi K20 معمولی است یا Redmi K20 Pro اما تا سه شنبه هفته آینده همه چیز روشن می‌شود.

البته پیش‌تر هم Redmi گوشی Redmi 3s با یک باتری با چنین ظرفیت بالایی عرضه کرده بود و اتفاق چندان بزرگی نیست اما این بار می‌توان به وجود فناوری شارژ سریع امیدوار بود که تا پیش از این تنها در سری Mi یافت می‌شد. شیائومی تنها یک گوشی دیگر با چنین ظرفیت باتری بالای دارد که Mi 9 است و از شارژرهای تا 27 واتی پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درباره ردمی کی ۲۰ احتمالی چیست؟ فکر می کنید این حجم باتری راضی کننده است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoongaregisoo

😊امیدوارم قیمت ۳۰۰ دلاری باشه تا منم بتونم بخرم 😄

nima.1987

بدبختی اینجاس اونم زیاده 😅 میشه ۴ و ۲۰۰!
معمولا تو کشور ما گوشیای که تازه وارد میشن تا یه مدت حباب قیمتی دارن
دست کم 5 تومن میشه قیمتش اوایلش 🙄

afsoongaregisoo

اگر ریجستری به مشکل نخوره بنابر شایعات قیمتی که حدود ۳۸۰ دلار نسخه پایه گفتن میشه یه چیزی حدود ۶۲۰۰ ایناها 😑اما اگر سیصد دلار باشه نهایت به پنج ملیون برسه .

علی شیخ زاده

قیمت زیر ۵۰۰ دلار باشه عالیه
این چینیا دیگه واقعا برند خارجی نمیشناسن و دارن با همدیگه رقابت میکنن😅

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)