حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10) جایگاه دوربین سلفی و اصلی متفاوت با گلکسی اس ۱۰ دارد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

اگر به یاد داشته باشید دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم لبه نمایشگر گلکسی نوت ۱۰ خمیده تر و دوربین سلفی در مرکز خواهد بود. این اطلاعات بر اساس داده‌های یکی از منابع معتبر نزدیک به سامسونگ که گفته بود گلکسی نوت ۱۰ طراحی متقارن خواهد داشت به دست آمده بود. حالا همان منبع به ما می‌گوید که سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10) جایگاه دوربین سلفی و اصلی متفاوت با گلکسی اس ۱۰ دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پیش از آغاز باید بگویم دستگاهی که به عنوان تصویر اصلی مطلب آن را می بینید یکی از محصولات مشترک شرکت اوپو است. این دستگاه پیش از سامسونگ حفره نمایشگر که در میانه نمایشگر قرار گرفته است را ارائه می کند. انتظار می رود که گلکسی نوت ۱۰ همین طراحی را داشته باشد.

نمایشگر گلکسی نوت ۱۰

نمایشگر گلکسی نوت ۱۰

به نظر من این می‌تواند یک تغییر مثبت باشد. سوراخ نمایشگر گلکسی اس ۱۰ در سمت راست دستگاه قرار داشت و با هر بار سوایپ به پایین برای دیدن نوتیفیکیشن ها انگشت‌ شما از روی دوربین سلفی عبور می کرد. این باعث می شود که همیشه روی دوربین سلفی شما کثیف باشد و پیش از عکاسی نیازمند باشد که آن را تمیز کنید. با این تغییر علاوه بر تقارن بیشتر طراحی این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

همچنین گفته می شود که موقعیت دوربین های عقب نیز تغییر خواهد کرد. اینک سامسونگ بخواهد دوربین های اصلی گلکسی نوت ۱۰ را در چه موقعیتی از قاب پشت قرار بدهد هنوز مشخص نیست. در گلکسی نوت ۹ و گلکسی اس ۱۰ به دلیل قرار گرفتن حجم بیشتری از باتری درون دستگاه، سامسونگ ترجیح داد که طراحی دوربین ها به صورت افقی انجام شود.

درباره نحوه طراحی دوربین های قاب پشتی گلکسی نوت ۱۰ اطلاعاتی در دست نیست. نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این تغییرات به بهبود طراحی گلکسی اس ۱۰ در گلکسی نوت ۱۰ بیانجامد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

حالا تا دوربین زیر پنلو بدن ببینید چ کارا با این روزنه بدبخت نمیکنن😅

Amir galaxy

همونجا باشه اما کوچیکتر…

Milad7

اگر وسط باشه خیلی زشته ….

Saeed Mohammadipouya

گسلما چیز شاخی خواهد بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)