حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاخیر عجیب در تحویل پژو ۲۰۰۸

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

تاخیر در تحویل برخی خودروها قابل توجه است، به عنوان مثال پژو ۲۰۰۸ (Peugeot 2008) که سه سال پیش ثبت ‌نام آن انجام شد، اخیرا از سوی ایران خودرو به خریداران تحویل داده می‌شود. این در حالی است که واردات قطعات ممنوع است، پس مشکل تامین قطعه برای این خودروی مونتاژی وجود نداشته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره تاخیر عجیب در تحویل پژو ۲۰۰۸ صحبت کنیم.

پژو ۲۰۰۸

پژو ۲۰۰۸

قیمت پژو ۲۰۰۸ به ۳۸۰ میلیون تومان رسید

با فاکتور شدن پژو ۲۰۰۸ از سوی ایران خودرو، روز گذشته قیمت این خودرو افت ۵۰ میلیون تومانی را تجربه کرد و به ۳۸۰ میلیون تومان رسید. این در حالی است که تاخیر عجیب در تحویل پژو ۲۰۰۸ وجود دارد.

به گفته موتمنی، جک S7 نیز که قبلا قیمتش به ۳۸۰ میلیون تومان رسیده بود حالا با قیمت ۳۲۵ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود. قیمت جک S5  نیز قبلاً در بازار به 358 میلیون تومان رسیده بود که حالا به 325 میلیون تومان رسیده است. در مورد جک S3 نیز باید به قیمت 230 میلیونی این خودرو در روزهای قبل اشاره کنیم که حالا به 210 میلیون تومان رسیده است.

بازار خودرو در حالی همچنان بی سر و سامان است که نه از نظارت سازمان‌های مربوطه به ویژه سازمان حمایت خبری هست و نه از تحقق وعده‌های وزیر صنعت برای افزایش تیراژ تولید خودرو. نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این تاخیرها به چه معناست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)