حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ های آیفون XR 2019 شاهد دو انتخاب جدید خواهند بود

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

اگر به یاد داشته باشید دو هفنه پیش بود که در ترنجی خواندیم آیفون XR مدل ۲۰۱۹ با دوربین دوگانه ارایه خواهد شد. دو هفته پس از آن همینجا در ترنجی اولین رندر آیفون XR 2019 را با دوربین دوگانه در قابی شبیه به دوربین سه گانه آیفون XI با هم دیدیم. امشب اما خبر می رسد که رنگ های آیفون XR 2019 با اضافه شدن دو گزینه جدید به ۶ عدد خواهد رسید و در ادامه با هم درباره آیفون رنگارنگ اپل صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

جدیدترین گزارش‌ها نشان می‌دهند که اپل قصد دارد نسل جدید از گوشی‌های آیفون XR خود را در شش رنگ مختلف روانه بازار کند تا بتواند تعداد بیشتری از کاربران را به خرید آن علاقه‌مند کند. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که دو رنگ از این شش رنگ قرار است برای اولین بار توسط اپل مورد استفاده قرار بگیرد.

ارازن‌ قیمت‌ترین گوشی اپل که در سال 2018 روانه بازار شد آیفون XR نام داشت و هم اکنون امکان خریداری آن در شش رنگ بدنه مختلف وجود دارد. اما گفته می‌شود در سال 2019 نیز قرار است همین روال ادامه پیدا کند و نسخه جدید از این گوشی‌های آیفون نیز در شش رنگ مختلف عرضه شود تا احتمال خرید آن‌ها توسط کاربران افزایش پیدا کند. با وجود این، به نظر می‌رسد باید شاهد تغییراتی در طیف رنگ انتخاب شده برای بدنه این محصولات نیز باشیم. در طی ماه‌های اخیر فروش گوشی‌های آیفون با کاهش قابل توجهی روبرو شده است و به نظر می‌سد اپل قصد دارد با ایجاد تغییر در رنگ بدنه و قطعات سخت افزاری انتخاب شده برای این محصولات، برای بازگشت به روزهای خوب تلاش کند.

رندر آیفون XR 2019

رندر آیفون XR 2019

بنفش و سبز به جای قرمز و آبی

براساس اطلاعات موجود در جدیدترین گزارش‌ها، گوشی آیفون XR 2019 همچنان قرار است در شش رنگ بدنه مختلف روانه بازارهای جهانی شود اما اپل قصد دارد با حذف رنگ‌های Coral(قرمز-نارنجی) و آبی، آن‌ را در دو رنگ جدید بنفش و سبز نیز به مرحله تولید برساند. مشکی، سفید، زرد و قرمز نیز چهار رنگ دیگر را تشکیل می‌دهند تا در مجموع این گوشی هوشمند در شش رنگ مختلف در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.

هنوز مشخص نیست دو گوشی جدید آیفون XI و XI Max قرار است در چه رنگ‌های بدنه‌ای روانه بازار شوند اما به احتمال فراوان همچون سال 2018، این محصولات جدید نیز در سه رنگ مختلف به تولید خواهند رسید. گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که این دو گوشی بالارده قرار است همراه با قاب‌های سیلیکونی اختصاصی در رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز روانه بازار شوند.

انتظار می‌رود در کنار این دو رنگ بدنه جدید، گوشی آیفون XR 2019 با تغییرات سخت افزاری گوناگونی نیز همراه شود. تراشه قدرتمند A13 که اخیراً توسط شرکت TSMC به تولید انبوه رسیده یکی از این قابلیت‌های جدید این گوشی‌های هوشمند است. گفته می‌شود TSMC برای تولید این تراشه قرار است از فناوری لیتوگرافی جدید 7 نانومتری N7 Pro به همراه فناوری EUV استفاده کند.

استفاده از طراحی 4×4 MIMO، قابلیت جدید دیگری است که این گوشی را با چهار آنتن مجزا همراه می‌کند و سبب می‌شود سرعت آن در هنگام ارتباط با شبکه‌های مخابراتی به میزان قابل توجهی بهبود پیدا کند. پشتیبانی از Wi-Fi 6 نیز سبب خواهد شد که این آیفون جدید بتواند در هنگام ارتباط با شبکه‌های بی‌سیم، سرعت بسیار بهتری را در اختیار داشته باشد.

دوربین اصلی دوگانه، قابلیت شناسایی چهره (Face ID) سریع‌تر، پشتیبانی از فناور‌ی‌های شارژ سریع و همچنین باتری با ظرفیت بهتر، از دیگر ویژگی‌های جدیدی است که انتظار می‌رود در این گوشی هوشمند با آن روبرو شویم. انتظار می‌رود سه گوشی آیفون جدید اپل در مراسمی در ماه سپتامبر پیش‌رو به همگان معرفی شوند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید آیفون XR 2019 می تواند دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Star

مشکی بهترین رنگ برای گوشی به نظرم ولی زرد و قرمز هم میتونه جالب باشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)