حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر آیفون XR 2019 را با دوربین دوگانه در قابی شبیه به دوربین سه گانه آیفون XI ببینید

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، رندر

چهارماه پیش بود که اینجا در ترنجی و برای اولین بار اولین رندر جدی آیفون ۱۱ یا آیفون ۲۰۱۹ با دوربین سه گانه را با هم دیدیم. پس از شایعات متفاوت و متناقض حالا نوبت به آیفون XR 2019 می رسد و دوباره Onleak آمده تا امسال معتبرترین افشاکننده پیرامون محصولات موبایلی اپل باشد. رندر آیفون XR 2019 منتشر شده و در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آن را با دوربین دوگانه در قابی شبیه به دوربین سه گانه آیفون XI ببینید.

رندر آیفون XR 2019

همانطور که در رندر ویدویی ۳۶۰ درجه بالا دیدید، به نظر می رسد که اپل می خواهد آیفون های ۲۰۱۹ را در یک قالب کلی ارایه کند و تقاوت کلی طراحی آیفون XI 2019 با آیفون XR 2019 را می توان در تعداد دوربین قرار گرفته در قاب مربعی گوشه سمت چپ و بالای این دستگاه دید.

در این رندر رنگارنگ بودن آیفون XR 2019 کاملا در نظر گرفته شده است. همچنین همچنان به نظر می رسد که نمایشگر آیفون ارزان تر حاشیه بیشتری دارد و این تایید می کند که احتمالا همچنان از نمایشگر LCD یا به قول اپل، لیکویید رتینا استفاده شده است.

رندر آیفون XR 2019

رندر آیفون XR 2019

رنگ هایی که برای آیفون XR 2019 در نظر گرفته شده است همان هایی است که برای آیفون XR در نظر گرفته شده بود. رنگ های شاد و جذاب زرد، قرمز، آبی، سفید و مشکی که می تواند کاملا جذاب ظاهر شوند.

از دیگر نکاتی که به آن باید توجه کرد، فلز به کار رفته در آیفون XR 2019 است که در این رندرها به شدت آلومینیوم‌طور دیده می شود و همان طراحی کلی آیفون XR را به ما القا می کند. در گالری تصاویر زیر می توانید رنگ های احتمالی آیفون XR 2019 را ببینید:

به صورت کلی اگر اپل همانند سال ۲۰۱۸ بخواهد آیفون XR در قامت یک پرچمدار اقتصادی ظاهر شود باید انتظار داشته باشیم که چیپست و دو دوربین پایه از آیفون XI 2019 به این دستگاه نیز بیاید اما نمایشگر ارزانتر با رزلوشن کمتر را برای آن شاهد باشیم. همچنین در کیفیت ساخت کمی کاهش را نیز انتظار داریم.

نظر شما چیست؟ آیفون XR 2019 را دوست دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

زرشک

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)