حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب و رندر ۳ آیفون ۲۰۱۹ را در کنار هم ببینید

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، رندر، شایعات

تقریبا می دانیم که اپل طراحی ۳ آیفون سال ۲۰۱۹ را حدودا همانند مدل‌های سال گذشته انجام داده و در این زمینه تغییر خاصی به جز تغییر در طراحی قاب دوربین اعمال نکرده است. با این حال، این شرکت آمریکایی سعی کرده تا قابلیت دوربین را آیفون‌ های جدید به طرز چشمگیری افزایش دهد و به این وسیله در برابر رقبای قدرتمندی مانند سامسونگ حرفی برای گفتن داشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا قاب و رندر ۳ آیفون ۲۰۱۹ را در کنار هم ببینید.

حتماً مطلع هستید که در چند ماه گذشته، شرکت‌های مطرح تولید کننده گوشی مانند سامسونگ، هواوی و … تمرکز ویژه‌ای بر روی دوربین محصولات خود داشته‌اند و در حال حاضر قابلیت‌هایی مانند بزرگنمایی اپتیکال چندین برابری، لنزهای زاویه عریض و تحول پیکسل‌های زرد، به شدت توسط سازندگان گوشی بزرگنمایی و تبلیغ می‌شوند.

به تازگی تصویری از قالب‌های بدنه مدل‌های جدید آیفون XR 2019 در کنار آیفون XI 2019 و آیفون XI Max 2019 منتشر شده که اگر واقعی باشند در این صورت می‌توان گفت شایعاتی که پیش‌تر در مورد دوربین گوشی های جدید اپل منتشر شده بود، صحت داشته اند. پیش از این برخی منابع خبری اشاره کرده بودند که اپل در آیفون های 2019 لنزهای دوربین را در یک قالب مربعی شکل در گوشه بالای سمت چپ پانل پشتی تعبیه کرده است و تعداد این لنزها نیز بسته به مدل گوشی، دو یا سه عدد خواهد بود.

برای اینکه سبک طراحی و ویژگی‌های ظاهری آیفون‌ های سال 2019 اپل بیش از پیش ملموس‌تر و قابل درک‌تر باشد، یکی از طراحان گرافیکی خوش ذوق به نام حسن کایماک (Hasan Kaymak) اقدام به طراحی مدل‌هایی سه‌بعدی از این گوشی‌ها کرده که جزئیات آن‌ها بر اساس شایعات اخیر و پیش‌بینی‌های تحلیل‌گران کار شده است.

تنها موردی که به نظر می‌رسد از دید آقای کایماک دور مانده و یا شاید فرصت کافی برای پیاده‌سازی آن را نداشته است، شایعات اخیر در مورد رنگ‌های جدید آیفون 10 آر 2019 است. در همین حال، یکی از منابع معتبر به نام Sonny Dickson هم به تازگی طرح‌هایی از سبک طراحی قاب گوشی‌های آیفون 11 و 11 مکس (یا هر نام دیگری که خواهند داشت) منتشر کرده که باز هم مربعی بودن منطقه مربوط به دوربین را تأیید می کند.

گالری تصاویر ۳ آیفون ۲۰۱۹

با توجه به این ضرب المثل قدیمی که تا “نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها”، چنین شایعاتی که توسط منابع خبری مختلف و به اشکال گوناگون مورد تأیید قرار می‌گیرند، معمولاً ریشه در واقعیت دارند. بنابراین حتی اگر آیفون‌ های 2019 اپل کاملاً مانند آن چیزی نباشند که حسن کایماک طراحی کرده، اما می‌توان انتظار داشت که محصولات نهایی شباهت زیادی به طرح‌های وی داشته باشند.

نظر شما درباره ۳ آیفون ۲۰۱۹ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayiha

بهنام صفوی امروز درگذشت…
با اینکه آهنگاشو گوش نمی دادم اما واقعا ناراحت شدم صداش معرکه بود ولی همون بهتر که رفت و بعد از ۶سال راحت شد ….
لطفا پوشش بدین

Milad7

طراحی کاملا سلیقه ای هست… به نظر من زیاد جالب نیست 🙂

lovenokia

به نظرم اگر اون کادر دوربین گرد میشد خیلی نمای بهتری داشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)