حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آغاز مجدد ثبت نام کارت سوخت + آموزش ثبت نام اینترنتی، با نرم افزار یا آفلاین

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

حتما به یاد دارید که ابتدای زمستان ۹۷ طرح ثبت نام کارت سوخت آغاز شد. احتمالا همانند خیلی از طرح های ثبت نام عمومی هنوز عده ای از هموطنان موفق به ثبت نام کارت سوخت نشده باشند. خبر خوب این است که آغاز مجدد ثبت نام کارت سوخت از امروز آغاز شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آموزش ثبت نام اینترنتی، نرم افزار یا آفلاین کارت سوخت را مرور کنیم.

ثبت نام کارت سوخت

ثبت نام کارت سوخت

آموزش ثبت نام اینترنتی، نرم افزار یا آفلاین کارت سوخت

مالکان خودرو و موتور سیکلت که به هر دلیلی کارت سوخت ندارند، می‌توانند از ساعت 24 امشب ۸ اردیبهشت با مراجعه به سامانه www.mob.gov.ir ، اپلیکیشن دولت همراه و یا کد دستوری *4# به منظور دریافت کارت سوخت، تقاضای خود را ثبت کنند. مراحل ثبت نام صرفا غیرحضوری و از طریق سامانه دولت همراه انجام می‌شود.

دانلود اپلیکیشن دولت همراه جهت دریافت کارت سوخت بانکی

دانلود اپلیکیشن دولت همراه جهت دریافت کارت سوخت بانکی

مراحل ثبت نام کارت سوخت در نرم افزار دولت همراه

مراحل ثبت نام کارت سوخت در نرم افزار دولت همراه

آدرس سایت ثبت نام کارت سوخت

آدرس سایت ثبت نام کارت سوخت

کد دستوری ثبت نام کارت سوخت #۴* روش آفلاین برای گوشی های قدیمی

کد دستوری ثبت نام کارت سوخت #۴* روش آفلاین برای گوشی های قدیمی

 

رمز کارت سوخت را فراموش کردم، آموزش بازیابی رمز کارت سوخت

رمز کارت سوخت را فراموش کردم، آموزش بازیابی رمز کارت سوخت

ثبت نام کارت سوخت اردیبهشت ۹۸

به گزارش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، در اطلاعیه شماره یک آمده است: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد؛ مالکان خودرو و موتور سیکلت که به هر دلیلی کارت سوخت ندارند می‌توانند از ساعت 24 امشب (08/02/1398) با مراجعه به سامانه www.mob.gov.ir ، اپلیکیشن دولت همراه و یا کد دستوری *4# به منظور دریافت کارت سوخت، تقاضای خود را ثبت کنند.

این اطلاعیه تاکید می کند، مالکان خودروهای عمومی و مالکان خودروها در استان سیستان و بلوچستان که پیش از این در دفاتر پلیس +10 درخواست خود را ثبت کرده اند، نیاز به مراجعه به سامانه را ندارند و کارت سوخت به آدرس ایشان ارسال خواهد شد.

لازم به یادآوری است، مراحل ثبت نام صرفا غیرحضوری و از طریق سامانه دولت همراه انجام می‌شود.

بازگشت کارت سوخت به معنی گرانی بنزین نیست

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه «تاکنون تصمیمی مبنی بر افزایش قیمت سوخت یا سهیمه بندی از سوی مجلس یا دولت اتخاذ نشده است»، گفت: استفاده از کارت سوخت به منزله دو نرخی شدن یا سهمیه بندی بنزین نیست بلکه قصد مدیریت مصرف سوخت و جلوگیری از قاچاق سوخت است.

به گزارش ایسنا، اسدالله قره خانی با اشاره به آغاز ثبت نام دریافت کارت سوخت از شب گذشته بیان کرد: بحث استفاده از کارت سوخت به سال گذشته بازمی گردد که دولت این اختیار را داشت تا از کارت سوخت استفاده کند اما در طول سال گذشته دولت این اقدام را انجام نداد.

وی در ادامه اظهار کرد: ولی استفاده از کارت سوخت به منزله دو نرخی شدن یا سهمیه بندی بنزین نیست بلکه قصد مدیریت مصرف سوخت و جلوگیری از قاچاق سوخت است. بنابراین بحث استفاده از کارت سوخت از سال گذشته مطرح شد و قرار است امسال اجرا شود و اکنون دولت فراخوان داده تا کسانی که کارت سوخت ندارند اقدام به دریافت آن کنند.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس تصریح کرد: اکنون بحث افزایش قیمت سوخت یا دو نرخی شدن یا سهمیه بندی بنزین مطرح نیست و در لایحه بودجه سال جاری دولت هیچکدام از این موارد را مطرح نکرده بود و پیشنهاداتی که در مجلس مطرح بود در کمیسیون انرژی رأی نیاورد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در ادامه تاکید کرد: تاکنون تصمیمی مبنی بر افزایش قیمت سوخت یا سهیمه بندی از سوی مجلس یا در لایحه بودجه نداشته‌ایم. تاکنون نیز تصمیمی در این زمینه به کمیسیون انرژی برای بررسی و اظهار نظر ابلاغ نشده است.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Komeil

تکلیف مایی ک ۳ماه موتور تعویض پلاک کردیم هنوز کارت موتور نیومده چیه؟؟؟

SAMSUNG_KING

یه جوک قشنگ بود که میگفت “به عقب بر نمیگردیم”

Milad7

میتونید از کارت بانکی به عنوان کارت سوخت استفاده کنید 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)