حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل کارت سوخت جدید چیست؟

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار داخلی

وجود اشکال فیزیکی در برخی کارت سوخت‌های جدید تأیید شده و مشخص شد که مشکل از Reader های کارتخوان جایگاه‌ها بوده که برخی از نازل‌ها نمی توانند چیپست‌های جدید را بخوانند و باید بازتنظیم شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره مشکل کارت سوخت جدید صحبت کنیم.

مشکل کارت سوخت جدید

مشکل کارت سوخت جدید

مشکل کارت سوخت جدید

در برخی کارت‌های سوختی که در هفته‌های اخیر صادر شده، مشکلی وجود دارد که در کارت‌های سوخت قبلی وجود نداشته و این مشکل مربوط به فیزیک ظاهری کارت بوده و استفاده از آن را با مشکل مواجه کرده است. مشکل فیزیکی کارت‌های سوخت جدید مربوط به اندازه چیپست‌های روی کارت هوشمند سوخت بوده که امکان سوخت‌گیری با آن را غیرممکن کرده است.

یکی از افرادی که به اذعان خودش، بعد از 2 ماه و نیم انتظار برای صدور کارت سوخت المثنی، در روزهای اخیر کارت سوخت به دست‌اش رسیده است، گفت: “بعد از آنکه نتوانستم با کارت سوخت جدید، سوخت‌گیری کنم، ابتدا متصدیان جایگاه‌ سوخت گفتند که مشکل از رمز کارت است و پس از مراجعه به یکی از مراکز تغییر رمز، متوجه شدم که اشکال کارت سوخت از چیپست کوچک تر از معمول آن بوده و در روزهای اخیر، بیش از 10 نفر به این مرکز مراجعه کرده‌اند که چنین مشکلی داشته اند.”

یکی دیگر از افرادی که با این مشکل فیزیکی کارت سوخت مواجه شده بود، به تسنیم گفت: در تماس و مراجعه به شرکت ملی پخش و در میان گذاشتن مشکل خود، به من گفتند که شما کارت سوخت خود را بسوزانید و دوباره درخواست کارت سوخت المثنی کنید، چرا من پس از مدتها انتظار برای صدور کارت المثنی، دوباره باید زمانی حداقل یک ماهه را منتظر صدور کارتی دیگر باشم؟”

در پیگیری از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی وجود این اشکال مربوط به برخی کارت سوخت‌های جدید تأیید شده و مشخص شد که مشکل از Reader های کارتخوان جایگاه‌ها بوده که برخی از نازل‌ها نمی توانند این چیپست‌های جدید را بخوانند و باید بازتنظیم شوند. بر این اساس، اگر افرادی که کارت سوخت المثنی خود را اخیرا دریافت کرده‌اند و مشکلی مشابه در زمان سوخت‌گیری داشتند، کارت خود را در نازلی دیگر امتحان کنند.

قرار است با پیگیری های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، این مشکل فیزیکی کارت‌های سوخت جدید، در آینده ای نزدیک با تنظیم کارت‌خوان‌های نازل‌های سوخت رفع شود. اگر دارندگان چنین کارت‌های سوختی با این مسئله مواجه شدند که نمی‌توانند در هیچ نازل و جایگاهی با استفاده از کارت سوخت خود، بنزین بزنند، به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مراجعه کنند.

شما کارت سوخت جدید گرفته اید؟ این مشکل برای شما وجود دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

پیشرفت به این میگن

Milad7

الان 9 ماهه درخواست کارت ملی هوشمند کردم هنوز نتونستن صادر کنند!

Milad7

پوشک هم نمیتونن بسازن چه برسه به تراشه!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)