حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراحل ثبت نام کارت سوخت در نرم افزار دولت همراه

امروز صبح برای شما دانلود اپلیکیشن دولت همراه جهت دریافت کارت سوخت بانکی را در ترنجی آدرس دهی کردیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا مراحل ثبت نام کارت سوخت در نرم افزار دولت همراه را فرا بگیریم.

توضیحات نرم افزار دولت همراه

نرم افزار دولت همراه با ارائه بیش از 50 نوع خدمت مختلف برای همگان در دسترس می باشد و برای سهولت کارهایی که حضور فیزیکی لازم دارند تعبیه شده است. رسول سرابیان، رئیس سازمان فناوری اطلاعات در مورد برنامه دولت همراه گفته است : «تاکنون 2 میلیون درخواست از طریق این سامانه صورت گرفته و 12 هزار نفر از این سیستم استفاده می‌کنند. بیشترین تقاضای مردم برای انجام خدمات ثبت احوال و نوبت گیری دریافت کارت ملی هوشمند بوده است.» مشخصا پس از این بیشتری استفاده در جهت ثبت نام کارت سوخت در نرم افزار دولت همراه خواهد بود.

آموزش نصب اپلیکیشن دولت همراه :

  1. ۱- در ابتدا کاربر باید اپلیکیشن دولت همراه را از طریق فروشگاه های نرم افزار اندروید و iOS برای موبایل خود دانلود و نصب نماید، که شما می توانید با مراجعه به لینک زیر نرم افزار دولت همراه را دانلود نمایید :

    دانلود نسخه ۲.۰.۶ نرم افزار دولت همراه 

    دانلود نرم افزار دولت همراه اندروید با لینک مستقیم

    دانلود نرم افزار دولت همراه اندروید از کافه بازار

    دانلود نرم افزار دولت همراه اندروید با ایران اپس

    دانلود نرم افزار دولت همراه iOS برای آیفون و آیپد از اپ استور

  2. ۲- وارد کردن اطلاعات کاربری و شماره تلفن همراه کاربر پس از وارد کردن شماره تلفن همراه و کد مذکور، کد تاییدی برای شماره تلفن شما ارسال می شود و پس از وارد کردن آن به مرحله بعدی می روید.
    آموزش ثبت نام کارت سوخت در نرم افزار دولت همراه

    آموزش ثبت نام کارت سوخت در نرم افزار دولت همراه

    ما در آموزش تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت در ترنجی خواندیم:

    نکته مهم درباره ثبت نام اینترنتی کارت سوخت و تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت

    متقاضی ثبت‌ نام کارت سوخت المثنی یا جدید باید مالک خودرو بوده و همچنین شماره تلفن همراه و کارت بانکی معرفی‌شده توسط متقاضی، نیز باید به نام او باشد. در صورتی که هر یک از این موارد به نام او نباشد، امکان ثبت‌نام اینترنتی وجود ندارد و باید به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه نماید.

    پس لازم به ذکر است شماره تلفن همراه وارد شده باید به نام شما ثبت شده باشد و مغایرتی بین کد ملی شما و کد ملی شماره تلفن همراه ثبت نام شده است وجود نداشته باشد. همچنین در کلیه مراحل ثبت نام سامانه هوشمند سازی سوخت نیاز است هویت شما ، وسیله نقلیه و کارت بانکی محرز شود و با یکدیگر تطابق داده شود !

  3. ۳- در مرحله بعد با انتخاب گزینه درخواست صدور کارت المثنی وارد مرحله ثبت نام  می شوید و با وارد کردن کد ملی و تاریخ تولدتان مشخصات کاربریتان را تایید می کنید.
  4. ۴- در مرحله چهارم با انتخاب نوع وسیله نقلیه و وارد کردن شماره سریال ۸ رقمی ذیل بارکد در پشت کارت خودرو و یا شماره VIN خودرو را معرفی می نمایید.

    بیشتر بخوانید: شماره VIN خودرو چیست؟

  5. ۵- در مرحله آخر شماره کارتهای بانکی متعلق به شما نمایش داده می شود که شما یکی از کارتهایتان را انتخاب می نمایید تا اطلاعات همان کارت به کارت سوختتان متصل شود. و در نهایت با تایید نهایی اطلاعات شما ثبت می شود.

 

 

مراحل بالا به صورت خلاصه در اینفوگرافیک زیر آمده است:

تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت

تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت

جدول ثبت نام کارت سوخت

جدول ثبت نام کارت سوخت

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)