حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین سلفی پاپ آپ طور پرچمدار ردمی رسما تایید شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | ردمی

ما مدت‌هاست که منتظر پرچمدار برند جدید شیائومی یعنی ردمی هستیم اما هنوز خبر جدی‌ای از آن نمی شنویم. امروز اما شایعه ای که قبلا نیز در جریان آن بودیم، با تیزر رسمی ردمی تایید می شود. دوربین سلفی پاپ آپ طور پرچمدار ردمی رسما تایید شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم.

دوربین سلفی پاپ آپ طور ردمی

دوربین سلفی پاپ آپ طور ردمی

دوربین سلفی پاپ آپ طور ردمی

همانطور که به وضوح می بینید، این دستگاه یک دوربین سلفی پاپ آپ طور در بخش سمت چپ لبه بالا دارد. اینکه این دوربین به فلاش مجهز باشد یا نه مشخص نیست اما گوشه های پایین سمت راست و چپ قاب دوربین مشکوک به این ویژگی هستند. این روزها به نظر می رسد که باید تعداد بیشتری از پرچمداران اندرویدی با این ویژگی باشیم. برای مثال وان پلاس ۷ پرو یکی از این دستگاه هاست.

سه ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم ردمی (Redmi) پرچمدار با اسنپدراگون ۸۵۵ و قیمت حدود ۳۷۰ دلار تولید خواهد کرد. همچنین اگر به یاد داشته باشید، در ترنجی خواندیم شیائومی می 9 با اسنپدراگون 855 در بنچمارک GeekBench دیده شد. اینکه شیائومی موبایل با اسنپدراگون ۸۵۵ تولید کند اصلا موضوع دور از ذهنی نیست اما اینکه ردمی (Redmi) بخواهد پرچمدار هم تولید کند یا نه هنوز مشخص نبود که با اطلاعات رسمی مدیر عامل شیائومی تایید می شود.

اگر بخواهیم کمی به عقب تر نگاه کنیم، دو دستگاه از شیائومی با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ لو رفته بود که یکی از آن ها  Mi 9 و دیگری احتمالا پرچمدار ردمی باشد. پوکو که زیربرند دیگر شیائومی است در حال حاضر ارزان ترین موبایل با چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۴۵ را دارد که روی قیمت ۳۰۰ دلار به فروش می رسد. درباره پرچمدار ردمی (Redmi) با اسنپدراگون ۸۵۵ گفته می شود که قیمت معادل ۳۷۰ دلار برای آن در نظر گرفته خواهد شد که کاملا قیمت جذابی است.

به نظر می رسد هر چقدر برندهای بزرگتر همچون اپل موبایل های خود را گران‌تر می کند، چینی ها می خواهند آنقدر مقرون به صرفه باشند که دیگر حتی سیب اپل جذابیت خود را از دست بدهد. شما درباره آینده بازار موبایل و برندهای بزرگتر را با این دستگاه های فوق العاده چینی ها چیست؟ فکر می کنید دوربین سلفی پاپ آپ طور برای پرچمدارها می تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

به شدت منتظر پرچمدار ردمی هستم…

Soheil Rezayiha

مثل منی دقیقا …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)