حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری از قسمت ۲ فصل ۸ گیم آف ترونز (Game Of Thrones) منتشر شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | سریال

شبکه HBO تصاویر قسمت دوم فصل هشتم سریال گیم آف ترونز را منتشر کرده است. ما هنوز نام این قسمت از سریال Game of Thrones را نمی‌دانیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تصاویری که از قسمت ۲ فصل ۸ گیم آف ترونز (Game Of Thrones) منتشر شده را با هم بببینیم.

قسمت ۲ فصل ۸ گیم آف ترونز

قسمت ۲ فصل ۸ گیم آف ترونز

قسمت ۲ فصل ۸ گیم آف ترونز

شبکه HBO در رابطه با فصل هشتم سریال Game of Thrones بسیار مخفیانه پیش می‌رود و حتی نام قسمت‌ها را هم منتشر کرده است. ما تا پیش از پخش قسمت اول فصل هشتم، نمی‌دانستیم که نام آن Winterfell است. با این حال، آن‌ها تصاویر قسمت دوم فصل هشتم سریال گیم آف ترونز را منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن‌ها را ببینید.

قسمت ۲ فصل ۸ گیم آف ترونز

قسمت ۲ فصل ۸ گیم آف ترونز

آن چیزی که از این تصاویر دریافت می‌کنیم این است که قسمت دوم در حال کنار هم قرار دادن بخش‌های مختلف داستانی و شخصیت‌هاست تا همه چیز را برای جنگ حماسی نهایی آماده کند. البته بدیهی است که این جنگ قطعا در قسمت سوم رخ نمی‌دهد. سازندگان وعده یک جنگ عظیم و گسترده را داده‌اند که شاید بیش از یک ساعت طول بکشد اما فعلا باید منتظر آماده‌سازی شخصیت‌ها و داستان‌های فرعی برای رسیدن به آن نقطه باشیم.

پیش نمایش قسمت ۲ فصل ۸ گیم آف ترونز با زیرنویس فارسی

تصاویر قسمت دوم فصل هشتم سریال گیم آف ترونز – Game of Thrones

قسمت اول فصل هشتم در 14 آوریل (25 فروردین) پخش شد و توانست از نظر تعداد بیننده رکوردشکنی کند. بیش از 17 میلیون نفر این سریال را از پتلفرم‌های مختلف شبکه HBO تماشا کردند و باید دید قسمت دوم تا چه اندازه می‌تواند موفق ظاهر شود.

فصل هشتم سریال Game of Thrones تنها ۶ قسمت خواهد داشت و ماجراهای آن بر اساس مجموعه رمان ترانه یخ و آتش نوشته جرج آر. آر. مارتین پیش نخواهد رفت. با این حال مارتین به این مسئله اشاره داشته که پایان سریال و کتاب از نظر موضوعی به یکدیگر شباهت خواهند داشت.

قسمت دوم فصل هشتم سریال گیم آف ترونز در تاریخ 21 آوریل 2019 (یک‌شنبه 1 اردیبهشت 1398) پخش خواهد شد. منتظر قسمت دوم فصل هشت گیم آف ترونز هستید؟ قسمت یک را دیدید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad 13759

بهترین سریال می باشد واقعا منتظر قسمت دوم از فصل هشت هستم بی صبرانه .

jilibilina

پیشبینی من:
قسمت دوم آماده نبرد بزرگ میشن، و قسمت سوم که طولانی ترین قسمت خواهد بود جنگ بزرگ مردگان و انسانها در میگیره، و توی قسمت چهارم پرونده اون جنگ بسته خواهد شد.شاید هم همون قسمت سوم جنگ تموم بشه.
درحالی که انسانها به شدت درحال شکست خوردن هستن، و احتمالا اژدهاهای دنیریس هم کشته میشن، ملیساندرا به دادشون میرسه، و حدس میزنم پیشنهاد آتش زدن درخت مقدس رو میده. چون شاه شب کنار اون درخت توسط فرزندان جنگل بوجود اومد. برن مخالفت میکنه، و احتمالا برن هم توسط ملیساندرا کشته بشه.
بقیه اینجوری کشته میشن:
دنریس توسط جان. اریا توسط برن. سرسی توسط جیمی. جان توسط شاه شب. تخت پادشاهی هم نابود خواهد شد و هیچکس روش نمیشینه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)