حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسپین آف Game Of Thrones با نام Tales of Dunk and Egg در دست توسعه است

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سریال

یک سال و نیم پیش بود که برای شما در ترنجی نوشتیم ۳ اسپین آف گیم آف ترونز (Game Of Thrones) به سرعت در حال پیشرفت هستند. همچنین پس از آن دیدیم که اسیپن آف گیم آف ترونز با نام House Of Dragons سال ۲۰۲۲ ارایه می شود. به تازگی اما مشخص شده که اسپین آف Game Of Thrones با نام Tales of Dunk and Egg در دست توسعه است.

اسپین آف Game Of Thrones

سریال اقتباسی “Tales of Dunk and Egg” که پیش درآمد حوادث “Game of Thrones” است، در حال حاضر مراحل اولیه توسعه خود در HBO را پشت سر می گذارد.

این سریال یک ساعته براساس مجموعه رمان های تخیلی جورج آر آر مارتین ساخته می شود. Tales of Dunk and Egg ماجراهای سر دانکن قدبلند (Dunk) و یک جوان به نام Aegon V Targaryen (تخم مرغ یا Egg) را 90 سال قبل از حوادث “نغمه آتش و یخ” است.

مارتین تاکنون سه رمان از مجموعه “Tales of Dunk and Egg” را منتشر کرده است که عبارت اند از:

  1. ۱- “شوالیه پرچین” یا “The Hedge Knight” در سال 1998
  2. ۲- “شمشیر قسم خورده” یا The Sworn Sword” در سال 2003
  3. ۳- “شوالیه رازآلود” یا “The Mystery Knight” در سال 2010

سپس سه رمان همراه با هم و با هم به عنوان “یک شوالیه از هفت پادشاهی” یا “A Knight of the Seven Kingdoms” در سال ۲۰۱۵ منتشر شده است.

اسپین آف Game Of Thrones

اسپین آف Game Of Thrones

در حال حاضر هیچ نویسنده یا استعدادی به پروژه وابسته نیست، اما منابع می گویند که این یک اولویت بالا برای HBO است زیرا این شبکه تلویزیونی به دنبال جانیشنی موفق برای “Game of Thrones” است.

در حال حاضر HBO و مارتین از اظهار نظر در این باره خودداری کردند.

اگر این پروژه به دنیای سریال ها برود، این دومین پیش درآمد “بازی تاج و تخت” است که HBO آن را به نمایش می گذارد. این شبکه در حال آماده سازی سریال “House of the Dragon” است که قرار است در سال ۲۰۲۲ آغاز شود. این نمایش مستند ساخت جنگ داخلی تارگرین در وستروس است که به عنوان “رقص اژدها” شناخته می شود.

اسیپن آف گیم آف ترونز با نام House Of Dragons سال ۲۰۲۲ ارایه می شود

مدتی است که طرفداران خواستار مجموعه تلویزیونی “Tales of Dunk and Egg” هستند. در همین زمینه این امید وجود داشت که وقتی HBO در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد تعدادی از بازی های “تاج و تخت” در حال انجام است، این مجموعه رمان ها در میان مدعیان انتخاب مجموعه قرار می گیرند، اما بعداً مارتین گفت که هیچ برنامه ای برای اقتباس از کتاب ها وجود ندارد.

البته فقط در دست ساخت بودن این سریال لزوماً به معنای جلو رفتن نیست. پیش درآمد دیگری از “بازی تاج و تخت” توسط جین گلدمن و با بازی نائومی واتس به پایلوت در HBO رفت اما در نهایت در سال ۲۰۱۹ ملغی شد.

نظر شما چیست؟ منتظر اسپین آف گیم آف ترونز هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ببینیم چی از آب درمیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)