حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انیمیشن سریال Game Of Thrones در دست بررسی است

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سریال

منابع خبری قابل اعتماد به هالیوود ریپورتر گفتند كه جلسات با نویسندگان برای یک مجموعه بالقوه كه بخشی از گسترش فرنچایز بازی تاچ و تخت یا Game Of Thrones وارنرمدیا است، در جریان است. گفته می شود که انیمیشن سریال Game Of Thrones در دست بررسی است.

انیمیشن سریال Game Of Thrones

چندین منبع به هالیوود ریپورتر می گویند، یک درام انیمیشن Game of Thrones در مراحل اولیه توسعه در HBO Max قرار دارد. جلسات با نویسندگان این پروژه با تمایل به رده بندی بزرگسالان، که لحن آن شبیه به نمونه غیر انیمیشنی برنده Emmy سرویس استریم HBO خواهد بود، در حال حاضر در جریان است. هیچ موضوعی قعطی نشده است و هنوز هم این احتمال وجود دارد که مجموعه انیمیشن هرگز به نتیجه نرسد.

باید بدانید که HBO Max از ارایه نظر خودداری کرده است.

انیمیشن سریال Game Of Thrones

انیمیشن سریال Game Of Thrones

ایده انیمیشن بخشی از یک استراتژی بزرگتر برای گسترش دنیای درام فانتزی George R.R. Martin است. منابع می گویند مدیران توسعه در HBO – به سرپرستی رئیس درام فرانچسکا اورسی و گروهش – مستقیماً با مارتین در ساخت دنیای گسترده بازی Game of Thrones همکاری می کنند. (مارتین تحت معامله کلی خوبی با این شبکه تلویزیونی کابلی باقی می ماند.)

گسترش فرنچایز گیم آف ترونز با House of the Dragon آغاز می شود، پیش درآمدی که مستقیماً در اکتبر 2019 به سریال منتقل شد. تولید این درام با بازی اولیویا کوک، اما د’آرسی و مت اسمیت، در بهار آغاز می شود.

اسیپن آف گیم آف ترونز با نام House Of Dragons سال ۲۰۲۲ ارایه می شود

ایده های دیگر بازی تاج و تخت هم برای شبکه تلویزیونی کابلی و سرویس استریم HBO Max مورد بررسی قرار گرفته است، از جمله یک لایو اکشن از مجموعه داستان های مارتین Tales of Dunk and Egg برای HBO مناسب. (در حال حاضر هیچ معامله ای برای Dunk Ane Egg انجام نشده است.)

اسپین آف Game Of Thrones با نام Tales of Dunk and Egg در دست توسعه است

منابع خبری یادآور می شوند که برنامه های توسعه بازی تاج و تخت مدتها پیش از اعلام آمادگی دیزنی برای برنامه ریزی ارایه نزدیک به ۱۲ عنوان از جنگ ستارگان و همچنین حدود ۱۰ سریال تلویزیونی مارول برای دیزنی پلاس در روز سرمایه گذاری آن در دسامبر، در دست اجرا بوده است.

در حالی که HBO پیش از این تعدادی پیش درآمد دیگر از بازی تاج و تخت ساخته بود که به مرحله ارایه نرسیدند، ظهور HBO Max اهمیت بیشتری برای ساخت جهان پراکنده مارتین قائل شده است. (همه سریال های اصلی HBO یک روز پس از پخش از شبکه کابلی، روی سرویس استریم پخش می شوند.)

تلاش HBO Max برای استخراج عناوین بیشتر از IP یا Intellectual Property (عناوینی که مالکیت معنوی آن ها را دارند) مانند هری پاتر، کمیک های DC و عناوینی مانند Sex and the City بخشی از یک استراتژی بزرگتر برای موقعیت بهتر شرکت مادر خود یعنی WarnerMedia ، برای آینده است.

غول های رسانه ای وارنر مدیا، دیزنی ، NBCUniversal و ViacomCBS طی سال گذشته برای اولویت بندی خدمات پخش خود، بازسازی انجام داده اند. پذیرش مالکیت معنوی قسمت اصلی ایجاد خدمات سرویس استریم برای جلب نظر مشترکان است. (برای مثال ViacomCBS سری StarTrek را در مرحله پایلوت دارد و حتی در حال طراحی یک درام براساس “پدرخوانده” است.)

یک منبع خاطرنشان می کند:

“در برابر گسترش های بزرگ عمودی که وجود دارد، مردم باید براساس آنچه می توانند به آنها ارائه دهند، انتخاب کنند که چه خدماتی می خواهند.” “[HBO Max] قرار است در کتابخانه خود جستجو کند و آنها از هر آنچه می توانند بهره برداری کنند.”

نظر شما چیست؟ منتظر سریال انیمیشنی GoT هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

هیچی خود سریال نمیشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)