حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش نمایش قسمت ۲ فصل ۸ گیم آف ترونز با زیرنویس فارسی

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | تماشا کنید، سریال

دیروز بود که در ترنجی دیدیم تصاویری از قسمت ۲ فصل ۸ گیم آف ترونز (Game Of Thrones) منتشر شد. پس از قسمت اول فصل هشت گیم آف ترونز که به عنوان یک قسمت آغازین فصل جدید، قابل قبول بود؛ حالا همه منتظریم تا ببینیم قسمت ۲ از مجموع ۶ قسمت فصل هشتم گیم آف ترونز قرار است تا کجا جلو برود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا پیش نمایش قسمت ۲ فصل ۸ گیم آف ترونز با زیرنویس فارسی را ببینیم.

پیش نمایش قسمت ۲ فصل ۸ گیم آف ترونز با زیرنویس فارسی

 

فصل هشتم سریال Game of Thrones تنها ۶ قسمت خواهد داشت و ماجراهای آن بر اساس مجموعه رمان ترانه یخ و آتش نوشته جرج آر. آر. مارتین پیش نخواهد رفت. با این حال مارتین به این مسئله اشاره داشته که پایان سریال و کتاب از نظر موضوعی به یکدیگر شباهت خواهند داشت.

هشدا لو رفتن داستان (اسپویل)

در این پیش نمایش می بینیم که پادشاه‌کش یا سر‌جیمی‌لنیستر که در قسمت ورود خود را به پایان قسمت اول فصل هشت در رویارویی با دست‌گلی که در پایان قسمت اول فصل اول به آب داده بود، آغاز کرد؛ در مقابل مادر ژادهاها ایستاده و او از وی به دلیل کشتن پدرش شدیدا دلخور (!) است.

مادر اژدهاها با سانسا وارد اصکاک جدیدی می شوند و هر دو یک صحبت را درباره سرسی می کنند. آریا استارک به دنبال چهره جدید مرگ است و جان‌اسنو می پرسد که چقدر زمان دارند تا ارتش مرده ها که از لست‌هارت عبور کرده اند، به وینترفل برسند.

در حقیقت به نظر می رسد که قسمت دوم فصل هشت گیم آف ترونز آغاز نبرد در لشکر مرده در وینترفل باشد. قسمت دوم فصل هشتم سریال گیم آف ترونز فردا یعنی در تاریخ 21 آوریل 2019 (یک‌شنبه 1 اردیبهشت 1398) پخش خواهد شد.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir.66

حرف نداره این سریال.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)