حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اختلال و قطع شدن فیس بوک ۲۵ فروردین ۹۸

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

گزارش‌هایی از سوی کاربران فیس بوک در فضای مجازی منتشر شده است نشان می‌دهد که این شبکه اجتماعی برای ساعاتی از دسترس کاربران خارج شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره اختلال و قطع شدن فیس بوک ۲۵ فروردین ۹۸ صحبت کنیم.

اختلال و قطع شدن فیس بوک ۲۵ فروردین ۹۸

فیس‌بوک که یکی از بزرگ‌ترین پلت‌فرم‌های شبکه اجتماعی در جهان به شمار می‌رود، به نظر می‌رسد بر اساس گزارش‌های جدید منتشر شده از سوی کاربران قطع شده و دسترسی خیلعظیمی از کاربران این شبکه اجتماعی به آن با محدودیت مواجه است.

این گزارش‌ها در وب سایت Downdetector که مخصوص قطع دسترسی کاربران شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های مختلف است، نیز منتشر و ارائه شده است.

بالغ بر ۹۰۰۰ کاربر فیس‌بوک اعلام کرده‌اند که دسترسی آن‌ها به شبکه اجتماعی مذکور قطع شده و آن‌ها در انجام کارهای خود در فیس‌بوک با مشکلات متعددی مواجه شده‌اند.

بر اساس گزارش رویترز، به نظر می‌رسد که بیشتر کاربرانی که با این مشکل مواجه شده‌اند، در کشورهای اروپایی بوده‌اند. البته گزارش‌های متعددی در مورد قطع دسترسی کاربران به اپلیکیشن‌های زیرمجموعه فیس‌بوک نظیر اینستاگرام و واتس اپ نیز منتشر شده که البته در مقایسه با اپلیکیشن خود شبکه اجتماعی فیس‌بوک در تعداد کمتری بوده‌اند.

بسیاری از کاربران و کارشناسان هم زمان با قطعی این شبکه اجتماعی و اپلیکیشن‌های مربوط به آن از احتمال قطعی سرورها و حملات سایبری گسترده به فیس‌بوک سخن گفته و خبر داده‌اند. هنوز هیچیک از مقامات فیس‌بوک در این باره اظهار نظر نکرده و واکنشی نشان نداده است.

شما در دسترس به فیسبوک با اختلال رو به رو هستید؟ آیا هنوز از این شبکه استفاده می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)