حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ ال جی وی ۳۵ (LG V35) رسما منتشر شد

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | ال‌جی

ماه میلادی جاری بود که LG از برنامه خود برای ارتقای چهار گوشی پرچم‌دار به جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید رونمایی کرد. حالا شنیده‌ها حاکی از آغاز انتشار آپدیت ارتقا به اندروید 9 برای گوشی LG V35 ThinQ است. آپدیت اندروید ۹ ال جی وی ۳۵ (LG V35) رسما منتشر شده و در ادامه با هم در ترنجی درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

آپدیت اندروید ۹ ال جی وی ۳۵ (LG V35)

طبق اطلاعات غیر رسمی، انتشار آپدیت اندروید ۹ در کره جنوبی برای گوشی LG V35 ThinQ آغاز شده است، بنابراین انتظار می‌رود به زودی سایر مناطق هم این آپدیت را دریافت کنند. با این حال هنوز زمان انتشار این آپدیت برای LG V40 ،LG V30 و LG V30S مشخص نیست.

ال جی وی ۳۵

ال جی وی ۳۵

LG V35 نسخه تازه شده LG V30 با چیپست جدیدتر Snapdragon 845 و 50 درصد حافظه رم بیشتر بود.  این گوشی از نمایشگر 6.0 اینچی FullView  با وضوح تصویر +QHD بهره می‌برد. این گوشی از شارژ بی سیم برای شارژ کردن باتری 3,300 میلی آمپر خود پشتیبانی می‌کند. LG V35 از دوربین پشتی دوگانه با یک حسگر اصلی 16 مگاپیکسلی و یک دوربین واید 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

آپدیت اندروید ۹ ال جی جی ۷ را در ویدیویی ببینید

پس از این خبر کاربران ایرانی نیز مانند دیگر کاربران بازارهای دیگر باید منتظر انتشار این آپدیت برای گوشی‌های خود بمانند. شما از پرچمدارهای جدید ال جی انتخابی داشته اید؟ کدام مدل و آیا منتظر ارایه آپدیت اندروید ۹ آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)