حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ را ببینیم

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، شایعات، گجت‌های پوشیدنی، گوگل

پتنت تازه‌ای منتشر شده که می‌تواند طراحی گوگل پیکسل واچ (Google Pixel Watch) را افشا کند. ساعت هوشمند گوگل طی هفته‌های آینده معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا طراحی ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ را ببینیم.

بار دیگر می‌خواهیم در مورد گوگل پیکسل واچ صحبت کنیم؛ ساعت هوشمندی که غول فناوری مانتین ویوو احتمالا طی هفته‌های آینده قصد داشته باشد از آن پرده برداری کند. پس از سال‌ها شایعات و انکار٬ در هفته‌های اخیر شایعاتی مبنی بر اینکه تیم گوگل سرانجام به این نتیجه رسیده که ساعت هوشمند خودش را معرفی کند را شنیده‌ایم.

و برای اینکه به این شایعات اخیر اعتبار ببخشیم٬‌ یک پتنت جدید منتشر شده که می‌تواند طراحی گوگل پیکسل واچ یا حداقل چیزی نزدیک به آن را به نمایش بگذارد.

طراحی ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ

بر اساس این پتنت٬ ساعت هوشمند گوگل باید از طراحی صفحه گرد (مشابه آنچه در ساعت‌های خانواده گلکسی واچ سامسونگ) بهره‌مند باشد و از یک عقربه همانند آنچه در اپل واچ سری 4 وجود دارد استفاده می‌کند. علاوه بر این٬ پتنت منتشر شده نشان می‌دهد که گوگل به مکانیزمی دست یافته که به کاربر اجازه می‌دهد با زدن یک دکمه٬ خیلی سریع بتواند بند این ساعت را تعویض کند.

نظر شما درباره این طراحی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)