حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند پیکسل گوگل با سیستم عامل Wear OS 3.1 عرضه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، رندر، ساعت هوشمند، شایعات، گوگل

سیستم عامل Wear را می‌توان یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تلاش‌ها و همکاری‌های بین سامسونگ و گوگل دانست که یک سیستم عامل پویا و قدرتمند برای گجت‌های پوشیدنی را خلق کرد. از طرفی شایعاتی از ساعت هوشمند پیکسل گوگل به گوش می‌رسد که گویا این دستگاه با سیستم عامل Wear OS 3.1 عرضه خواهد شد. با ترنجی همراه باشید.

ساعت هوشمند پیکسل گوگل احتمالا با نسخه جدید Wear OS عرضه می‌شود

همانطور که می‌دانید، گوگل هرگز به توانایی‌های خود در مخفی نگه داشتن اطلاعات محصولات منتشر نشده مشهور نبوده است، ساعت هوشمند مورد انتظار کاربران یعنی پیکسل واچ ممکن است در آستانه معرفی باشد. این ساعت هوشمند که مدت‌ها شایعاتی درباره آن مطرح شده بود احتمالا به زودی توسط گوگل رونمایی خواهد شد.

به نظر می‌رسد شواهد تازه‌ای که ایوان بلاس کشف کرده است، نشان می‌دهد که ساعت هوشمند پیکسل با سیستم عامل Wear OS 3.1 در دست طراحی و توسعه است. اگر ذکر سیستم عامل برای تشخیص هویت این دستگاه کافی نبود، باید به این نکته اشاره کنیم که مدت هاست نام رمز داخلی این ساعت هوشمند با برند گوگل، rohan (روهان) است که عموما در توسعه یک محصول، موضوعی عادی به نظر می‌رسد.

البته، افشای این اطلاعات به این معنی است که هنوز یک شانس وجود دارد که در نهایت محصول مورد انتظار گوگل با یک نام مناسب و رسمی‌تر برای وارد بازار شده و به عنوان مهم‌ترین رقیب اپل واچ در نظر گرفته شود. شاید مهم‌تر از آن، این باشد که حالا تقریبا مطمئن هستیم که این ساعت هوشمند نسخه جدیدی از پلتفرم Wear OS را ارائه می‌کند که بعید است در مقایسه با نسخه ۳.۰ سال گذشته تغییرات اساسی و خاصی به همراه داشته باشد.

باید توجه داشت که همه این موضوعات کاملا منطقی است، زیرا گوگل قطعا به نرم‌افزارهای جدید نیاز دارد تا به نسل اول پیکسل واچ کمک کند تا بیشترین توجه ممکن را به خود جلب نماید. این موضوع در کنار قدرت و  سنسورهای اندازه گیری مختلف، می‌تواند مهم‌ترین دلیل برای مشتریان باشد که این ساعت هوشمند را انتخاب کنند. سامسونگ سیستم عامل Wear OS را به طور گسترده در گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک مورد استفاده قرار داده است.

اکنون باید دید که آیا شایعه تاخیر اخیر در ماه جولای می‌تواند نادرست باشد یا خیر؟ زیرا گوگل در حال کار بر روی بخش آموزش‌های تعاملی برای خریداران اولیه ساعت هوشمند خود است. اگر اینطور باشد، ممکن است شاهد رونمایی رسمی Pixel Watch در آغاز کنفرانس I/O 2022 در ۱۱ می باشیم و عرضه تجاری آن (حداقل در تعداد محدود) تا پایان همان ماه انجام شود.

تصاویر Pixel Watch گوگل

انتشار یک تیزر Google I/O و به دنبال آن، انتشار یک اعلامیه مهمو اساسی در ماه ژوئیه و سپس عرضه این دستگاه در اواخر تابستان یا حتی تا اواخر اکتبر همچنان امکان پذیر است، اما با شخصی به خوبی مرتبط، آگاه و قابل اعتماد مانند ایوان بلاس که به ما می‌گوید «الان زمان زیادی نمی‌گذرد»، مطمئناً می‌توانیم رویای پرتابی زودتر از آن را داشته باشیم.

اما تا اینجا در مورد Pixel Watch چه می‌دانیم؟ دانستن به وضوح یک کلمه بسیار قوی برای دستگاهی است که چند سالی شایعات و اخبارمختلفی درباره آن منتشر شده است. اما اگرچه ممکن است عاقلانه باشد که نسبت به همه چیز شک داشته باشیم، قطعا می توانیم فرض کنید Pixel Watch از بهترین حسگرهای فیت‌بیت‌ امروزی، ابزارهای بهداشتی و سلامتی خوبی را الهام خواهد گرفت و از طراحی دایره‌ای بدون حاشیه و یک تاج بزرگ در یک طرف برای حرکت در رابط کاربری بدون لمس صفحه نمایش نیز احتمالا استفاده می‌کند.

ساعت هوشمند گوگل همراه با پیکسل ۴

به عقیده PhoneArena، اگر حضور Fitbit Sense نشانه‌ای باشد، این ساعت هوشمند به احتمال زیاد با فناوری نظارت بر ECG فوق پیشرفته می‌توان نظر مثبت کاربران را جلب کرده و در عین حال مراقب موارد دیگری مانند سطح استرس، کیفیت خواب و ده‌ها نوع مختلف از فعالیت‌های ورزشی باشد. پیکسل واچ نیز به طرز چشمگیری دارای ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است، درست مانند اپل واچ سری ۷، به این معنی که گوگل از شما انتظار دارد که چیزهای بیشتری (تا دو برابر بیشتر) نسبت به گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک ذخیره کنید.

این موضوع نشان می‌دهد که یک پردازنده بسیار قدرتمند نیز به عنوان قلب تپنده Pixel Watch وجود خواهد داشت، اگرچه نمی‌توان چندان پیش‌بینی دقیق داشت، اما شاید گوگل در ذهن خود فکرهایی برای استفاده از تراشه تنسور در این ساعت هوشمند داشته باشد. در پایان باز هم باید تاکید کرد که در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره این دستگاه در دسترس نیست، اما قطعا می‌توان گفت که تا عرضه این ساعت هوشمد مدت زمان زیادی باقی نمانده است. نظر شما در مورد ساعت هوشمند پیکسل گوگل چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان