حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل احتمالا با پورت USB-C همراه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ساعت هوشمند، گوگل

همانطور که احتمالا مطلع هستید، اخیرا گوگل در جریان رویداد Google I/O امسال، از اولین ساعت هوشمد خود رونمایی کرد. این ساعت هوشمند، اینطور که پیداست، قرار است ویژگی‌های جالب زیادی داشته باشد. به عنوان مثال، احتمالا ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل با پورت USB-C همراه خواهد شد. با ترنجی همراه باشید.

ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل به پورت USB-C مجهز می‌شود

گوگل با معرفی اولیه ساعت هوشمند خود در کنفرانس I/O، به ما نشان داد که ساعت هوشمند پیکسل چگونه به نظر می‌رسد. اما با این حال یک افشاء جزئیات تکمیلی‌تر در اواخر سال جاری برگزار می‌شود. به لطف اخبار و اطلاعات دریافتی، می‌توان فهمید که باید انتظار چه چیزی را داشته باشیم. زیرا اخیرا جزئیات بیشتری در مورد شارژر این ساعت منتشر شده است. خبرگزاری 9to5Google گزارش داده است که علاوه بر سه مدل (GQF4C ، GBZ4S و GWT9R) که قبلا تاییده بلوتوث (SIG) خود را دریافت کرده‌اند، همچنین یک شناسه دیگر (G943M) در پرونده‌های FCC مشاهده شده است.

ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل

مدل GQF4C فقط اتصال بلوتوث و Wi-Fi را ارائه می‌دهد، در حالی که GBZ4s و GWT9R همچنین از اتصال LTE پشتیبانی می‌کنند. این لیست همچنین نشان داده است که شرکت Compal Electronics تایوان، که تولید کننده ساعت‌های هوشمند اپل نیز می‌باشد، ساعت پیکسا واچ گوگل و همچنین کابل شارژ USB-C آن را تولید می‌کند. این بدان معنی است که شما می‌توانید از شارژر تلفن خود برای شارژ کردن ساعت نیز استفاده کنید. ویژگی شارژ بی‌سیم معکوس باتری نیز احتمالا گزینه‌ای در مدل‌های پیکسل ۵ به بعد خواهد بود.

سایر ساعت‌های هوشمند اندرویدی مانند گلکسی واچ ۴ سامسونگ و ورسا ۳ فیت بیت از شارژرهای USB-A پشتیبانی می‌کنند. بر اساس گزارش‌های قبلی، گویا ساعت هوشمند پیکسل دارای باتری ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. ظاهرا این گجت پوشیدنی از تراشه چهار سال پیش سامسونگ یعنی اگزینوس ۹۱۱۰ استفاده می‌کند. اما این نباید دلیلی بر نگرانی شما باشد. زیرا با توجه به این که شایعات می‌گویند که این تصمیم با یک فرآیند همراه خواهد بود و همچنین احتمالا رم و حافظه ذخیره سازی بیشتری در این گجت خواهید داشت که این موضوع، چنین گجتی را از هر ساعت دیگری متمایز می‌کند و به سرعت بخشیدن به کارهای شما کمک خواهد کرد.

تراشه پیکسل واچ احتمالا یک مدل قدیمی خواهد بود؛ احتمالا اگزینوس ۹۱۱۰ سال ۲۰۱۸

به گفته خبرگزاری PhoneArena، ساعت پیکسل دارای یک طراحی دایره‌ای و گنبدی شکل است و همچنین دارای یک تاج لمسی و یک دکمه جانبی برای ناوبری می‌باشد. این ساعت هوشمند، نسخه بهبود یافته Wear OS 3 را با رابط کاربری جدیدی اجرا می‌کند و همچنین برخی از ویژگی‌های موجود در محصولات Fitbit را نیز ارائه می‌دهد. همچنین این یک ساعت هوشمند صرفا اندروید است.

به این معنی که به آیفون متصل نمی‌شود. گوگل گفته است که این محصول با قیمتی مناسب همراه خواهد بود اما مشخصات آن هنوز مشخص نیست. جزئیات بیشتر این گجت در فصل پاییز فاش می‌شود ، یعنی زمانی که قرار است این ساعت هوشمند احتمالا با پیکسل ۷ رونمایی شود. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا ساعت هوشمند گوگل می‌تواند در موفقیت گوگل تاثیرگذار باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان